Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos merkitystä ei ole kehityksen ja lihaskasvun kannalta, niin miten tuo imeytymisen merkitys voi olla ratkaiseva?
Ihan hyvä linja. Nuo supernopeat isopeptidiset hydrothan ovat lähinnä eaa kanssa samasta raosta kilpailevia. Sillä erotuksella, että ovat vähän luonnollisempaa kamaa ja aluperä on tiedossa.
Peptopro on ilmeisesti se ultimaattinen vaihtoehto? Olen luullut että vapaat aminohapot olisi kaikkein nopeinta, mutta ilmeisesti peptopro on vielä nopeampaa? Tupla kilohinta verrattuna EAA. Ja jos haluaa haaraketjuisia saada saman määrän niin joutuu laittaa reilusti enemmän jauhoa.
Sitten tulee se peruskysymys että jos verenkierrossa on jo reilusti aminoja treeniin mentäessä niin mikä merkitys treenin aikana nautituilla aminoilla on.
Onko kellään tiedossa halpisheraa joka olisi paremman makuista kun myproteinin latte? se uppoaa tosi hyvin mutta olisi kiva saada vaihtelua
Kokeitu on ainakin myprotein mocha, cookie & cream, suklaamuro, star nutritionin vanilla, vanilla pear (hyi saakeli miten imelää), rich chocolate. Mikään noista ei omasta mielestä pääse lähelle laten laatua
No näinhän se on. Monet vetää pelkällä sokerilla ja toiset pelkällä vedellä.
Itse huomasin ainakin SELVÄN paranemisen palautumisessa, kun aloin 5v sitten aminoita juomaan. Lihaskivutkin (doms) hävisivät samoin tein pois.
Kyllä mulla on se euro per päivä heittää hyvään intraan.
Kaikki joilla lihaskivut hävisivät, niin kokeilkaapa ihan mielenkiinnosta jättää ne aminot pois ja älkää muuttako treeniä. Tuleeko lihaskivut takaisin vai oliko kyse sattumasta? Mulla ei tule paikat kipeäksi muutenkaan jos tekee yhtään tiheämmällä frekvenssillä kuin kerran viikossa.
Uskoo jotkut homeopatiaankin, eikä se väärin ole jos siitä tuntee saavansa apua. Kalkkitabletilla olisi kyllä ollut sama vaikutus.Älä pilaa mun illuusiota!
Mulla on ihmejuoma mikä auttaa mua menemään vaikka seinän läpi.
En näe sattumalle sijaa tässä. Edeltävän 20 vuoden treenihistoriani aikana tämän tyylinen treeni on aina aiheuttanut tukevat domsit, jotka katosivat ensimmäisestä kerrasta, kun aminot tulivat. Domsit ovat tuon jälkeen pysyneet vuoden verran poissa. En näe mitään mahdollisuutta sattumalle tässä kuviossa. Ei mullakaan mitään domseja tule, jos treenaan esimerkiksi voimaohjelmilla, joissa samoja liikkeitä tehdään useamman kerran viikossa, mutta lihaksia ei missään vaiheessa väsytetä äärimilleen. Nyt kuitenkin olen keskittynyt kasvattamaan lihasta kolmijakoisella, jossa jokainen treeni on sellainen, etten sitä edes pystyisi tekemaan useammin kuin kerran viikossa.Kaikki joilla lihaskivut hävisivät, niin kokeilkaapa ihan mielenkiinnosta jättää ne aminot pois ja älkää muuttako treeniä. Tuleeko lihaskivut takaisin vai oliko kyse sattumasta? Mulla ei tule paikat kipeäksi muutenkaan jos tekee yhtään tiheämmällä frekvenssillä kuin kerran viikossa.
Itsellä hävisi käytännössä kokonaan runsaan hmbn (6g) ja sitrulliinimalaatin (10g) aloituksen jälkeen.
Olen luullut että vapaat aminohapot olisi kaikkein nopeinta, mutta ilmeisesti peptopro on vielä nopeampaa?
Allergiaa itseasiassa aiheuttavat maidon molemmat proteiinit.
Kasiini taitaa olla se yleisin allergian tai yliherkkyyden aiheuttaja. Itse poden tästä. Heraa kuitenkin siedän hyvin.
Mutta on myös porukka joka ei kestä heran beta-lactoglobuliinia. Tätä ainetta pistetään elintarvikkeisiin lisäämään kuohkeutta ja volyymia...vähän niinkuin gluteenia käytetään leivonnassa. Siksi monessa low fat tuotteessa tätä löytyy paljon.
Tätä löytyy vaihteleva määrä heroissa. mutkat suoriksi selitettynä huonolaatuisessa herassa sitä on usein enemmän kuin hyvälaatuisessa (denaturoituminen). Siksi kannattaa etsiä laadukas itselle sopiva hera.
Pakiksen tuntien en voi tähän mainostaa itselle sopivia tai dissata niitä eniten oireita aiheuttavia, mutta pistä privaa jos kiinnostaa.

Terve Ho-, mulla myös nyt hakusssa tuo hera, jossa vähemmän beta-lactoglobuliinia paremman siedettävyyden toivossa. Törmäsin jo CFM menetelmään, mutta sen tarjonnassa näyttää olevan epäselvyyttä. Oon painanu kokonaan ilman maitoo jo pari vuotta, mitä nyt satunnaisia herkutteluhetkiä lukuunottamatta eli saattaa kestää aikaakin ennen kuin mitään sietää.. Anyway, jos sulla olisi kertoa itelles sopivia merkkejä niin laita mulle mailia wildo_91@hotmail.com . Pääsis tässä jossain alkuun![]()
Mä olen nyt kahden viikon ajan käyttänyt ensimmäistä kertaa elämässäni aminoja tai intrajuomaa. Pakko sanoa, että en ole huomannut kummastakaan mitään apua. Tai no hiilareista on apua kun pätkäpaastoilee ja katkaisee paaston intrajuomalla, koska paastotreenistä ei tullut yhtään mitään. Mutta normaalitilanteeseen nähden, kun syön normaalisti, niin ei vaikutusta. Lihaskivut on nelijakoisella pysyneet ennallaan. Ei puhuta mistään kovista kivuista muutenkaan, mutta ei se vähäkään mihinkään hävinnyt.En näe sattumalle sijaa tässä. Edeltävän 20 vuoden treenihistoriani aikana tämän tyylinen treeni on aina aiheuttanut tukevat domsit, jotka katosivat ensimmäisestä kerrasta, kun aminot tulivat.