Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Niinpä

Mike sanoi:
Laktoosin määrä on kyllä aina kiven takana, harvat valmistajat sitä ilmoittavat. Veikkaan että hinta nousee kyllä korkeammalle kuin perusheroissa. Halvat kun aina sisältävät laktoosia aikalailla, siksi niitä sanotaankin pieruheroiksi.

Tuon olen huomannut ja sen takia yritän metsästää mistä saisin halvinta. Käy nuo lisäravinteet meinaan aikalailla lompakon päälle! :curs:

Osaako Mike tai joku muu sanoa mikä olisi hyvä iltaprotsku? Kannattaisi olla varmaan jotain muuta kuin heraa(hitaammin imeytyvää)? Nyt mulla Fastin promixiä mut kun on niin perhanan kallista. Kannattaako ottaa tuo iltaprotsku joka päivä vaikka salilla ei kävisikään?

Walas sanoi:
Tuon olen huomannut ja sen takia yritän metsästää mistä saisin halvinta. Käy nuo lisäravinteet meinaan aikalailla lompakon päälle! :curs:

Osaako Mike tai joku muu sanoa mikä olisi hyvä iltaprotsku? Kannattaisi olla varmaan jotain muuta kuin heraa(hitaammin imeytyvää)? Nyt mulla Fastin promixiä mut kun on niin perhanan kallista. Kannattaako ottaa tuo iltaprotsku joka päivä vaikka salilla ei kävisikään?

Heroissa katso vain tuotteen hiilihydraatipitoisuus, sillä kaikki hiilihydraatti on (melkein) aina laktoosia. Kyllä kaikki vähälaktoosiset herat taitaa olla yli 30€ / kilo, ellei sitten jostain erikoistarjouksista ole. Itse tilasin aikaisemmin Ion92:sta ison kasan, kun oli tarjoukset vielä voimassa. Tällä hetkellä jos pitäisi tilata, ottaisin varmaan 3kg paketin Cross90:stä.

Iltapalaksi kaseiini on ihan hyvää (imeytyy hitaasti), hyvin vähälaktoosista ja on kohtuullisen halpaa ainakin Promixiin verrattuna.
Calsium Casenite

Kannattaa myös kokeilla korvata osa annoksesta hiukan laktoosia sisältävällä tuotteella. Esim. Evo Ultra Whey ja Fast85 sisältävät noin gramman laktoosia 20g annoksilla.

Jos ei siedä laktoosia juuri ollenkaan tuokin määrä voi aiheuttaa ongelmia. Itse olen vetänyt FAST85:sta 30g annoksia ilman mitään ongelmia.

Juhan sanoi:
Heroissa katso vain tuotteen hiilihydraatipitoisuus, sillä kaikki hiilihydraatti on (melkein) aina laktoosia. Kyllä kaikki vähälaktoosiset herat taitaa olla yli 30? / kilo, ellei sitten jostain erikoistarjouksista ole.

Eipä tarvitse olla tarjouksessa, kun saa alle 20e/kilokin lähes täysin laktoositonta. Oli muistaakseni hiilaripitoisuus 0.6g.

Raven sanoi:
Eipä tarvitse olla tarjouksessa, kun saa alle 20e/kilokin lähes täysin laktoositonta. Oli muistaakseni hiilaripitoisuus 0.6g.
Kerro ihmeessä lisää. Merkki?

Kyllä se niin on, että laaduksata heraa palautusjuomaan ja maitoproteiinia ilta- ja välipaloina, jos tarvetta on. Mulla on kestänyt ottaa myöskin Pure Wheytä, joka on suhteellisen edullinen kuitenkin.

SF Milk Turbo, yleensä 17-22e kilo
100grammassa:
Proteiinia 90g
Laktoosia 0.8g
Rasvaa 0.8g

Imeytyy hitaasti. Itse käytän pieruheran kanssa iltapalana.

msj81 sanoi:
SF Milk Turbo, yleensä 17-22e kilo
100grammassa:
Proteiinia 90g
Laktoosia 0.8g
Rasvaa 0.8g

Imeytyy hitaasti. Itse käytän pieruheran kanssa iltapalana.

Voi herraisa, saanen haukkua jotain proteiinia maailman huonoimmaksi. Tuo proteiini on suoraan saatanasta, se on niin kamalaa etten eläissäni pahempaa ole maistanut. Saatiin Tomin kanssa tota aikanaan sponssiprotskuna ja roskiin meni monta pönttöä, HYISSSSAAAATANA!!
:urjo:

Mike sanoi:
Voi herraisa, saanen haukkua jotain proteiinia maailman huonoimmaksi. Tuo proteiini on suoraan saatanasta, se on niin kamalaa etten eläissäni pahempaa ole maistanut. Saatiin Tomin kanssa tota aikanaan sponssiprotskuna ja roskiin meni monta pönttöä, HYISSSSAAAATANA!!

En ole muuten vielä maistanut. Tarkotus on ottaa tota heran kanssa iltapalalla, alkaen ensi maanantaista. Mä oon tottunut vetämään paskaprotskuja, joten ei taida haitata.

(ps. olen kuullut huhuja deiciden suomenkiertueesta, ei mitään varmuutta asiasta)

Mike sanoi:
Ilmeisesti viittaat tuossa makuun? Jos nyt jätetään se maku kysymys pois niin millä sitä pystyy toteamaan sen proteiinin laadun. Sillä loppujen lopuksi maulla on loppujen lopuksi vähän merkitystä jos muuten sen proteiinin imeytyminen ja toimivuus on hyvä.

japa sanoi:
Ilmeisesti viittaat tuossa makuun? Jos nyt jätetään se maku kysymys pois niin millä sitä pystyy toteamaan sen proteiinin laadun. Sillä loppujen lopuksi maulla on loppujen lopuksi vähän merkitystä jos muuten sen proteiinin imeytyminen ja toimivuus on hyvä.

Ei se varmaan muuten niin kamalaa olisikaan, mutta se menee niin käsittämättömäksi liisteriksi, ettei sitä oikein saa alas ilman litraa vettä. Sitten kun sitä kiskaset 50g litran kanssa, niin on vatsa turvoksissa 6 tuntia, siinä on aika paska mitään syödä muutamaan tuntiin.

proteiini valmistajat harvakseltaan ilmoittelee laktoosipitoisuuksia.Yleensä periaatteena voi sanoa että ultrasuodatetut perusherat eivät ole vähälaktoosisia koskaan.

Palautumistuotteissa proteiinin osuuden ollessa noin 40g/100g tuotetta, laktoosipitoisuus silloin laskee alle 1%. esimerkiksi Boost4you aftertraining sisältää laktoosia 0.89g/100g.

msj81 sanoi:
(ps. olen kuullut huhuja deiciden suomenkiertueesta, ei mitään varmuutta asiasta)

Hiukan ohi keskustelun:

Ainakin Ouluun on tiettävästi tulossa, kiertueesta ei ole vielä vissiin varmaa tietoa,

Jos tulisi edes parinsadan kilometrin päähän tuvasta niin pitänee lähteä katsomaan...

jpm sanoi:
Kerro ihmeessä lisää. Merkki?

Kyllä se niin on, että laaduksata heraa palautusjuomaan ja maitoproteiinia ilta- ja välipaloina, jos tarvetta on. Mulla on kestänyt ottaa myöskin Pure Wheytä, joka on suhteellisen edullinen kuitenkin.

Tuote on US:n Protein XL. Ei nyt ihan mikään paska, mutta ei nyt mikään huippukaan ja makukin on omasta mielestä ihan hyvä.

Raven sanoi:
Tuote on US:n Protein XL. Ei nyt ihan mikään paska, mutta ei nyt mikään huippukaan ja makukin on omasta mielestä ihan hyvä.

Kyse oli kuitenkin heraproteiinin hinnoista. Tuo US:n Protein XL sisältää enemmän maitoproteiinia kuin heraa, mikä selittää alhaisen laktoosipitoisuuden ja hinnan.

Juhan sanoi:
Kyse oli kuitenkin heraproteiinin hinnoista. Tuo US:n Protein XL sisältää enemmän maitoproteiinia kuin heraa, mikä selittää alhaisen laktoosipitoisuuden ja hinnan.

No missä suhteessa ne sitten on?

Raven sanoi:
No missä suhteessa ne sitten on?

Ei ne kerro, joten silloin oletetaan pahinta ;)

Boosmanilla vain lukee:
"Sisältää:
Maitoproteiinia, heraproteiinia(CFM, mikrosuodatettua), L-Glutamiinipeptidia, 10 vitamiinia, mineraaleja"

Tuoteselosteissa mainitaan aina siinä järjestyksessä, että mitä ainetta on enemmän mukana, sitä lähempänä se on listan kärkeä. Eli tuosta voi kuitenkin sen lukea, että maitoproteiinia on enemmän mukana kuin heraa.

Back
Ylös Bottom