Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pforce sanoi:Nyt taisit kyllä erehtyä afrodite? Vai meinasitko omistajahinta n. ~10e
Hinta: 12,50
Omistajahinta: 9,00
Ei ainakaan mua ole vaahtoaminen erityisemmin haitannut. Desi tota heraa, pari kolme reilua teelusikallista HyväOstos kaakaota :lol2: ja sekaan vielä ~ 4 dl rasvatonta maitoa. Pientä ravistusta ja juoma kurkusta alas.Nicholas sanoi:toi boost4for you vaahtoaa niin perkeleesti ettei mitään rajaa, ei taho mahtua sheikkeriin ku vähä ravistelee... kiitos ei...

Laffer sanoi:Asiaa hiukan sivuten, onko kenelläkään kokemusta saman firman Supra Protein 93:sta, olis nimittäin tarvetta halvalle maustetulle protskulle, kun alkaa toi Pakkiksen Ultra Whey suklaa loppua.
Arvot ainakin lupaavia.
prot 87g
hh 0,3g
ja rasvaakin vain 2,8g
Eli lähinnä kiinnostaisi että mille tuo maistuu?
The Rock sanoi:Mäkin oon boosmanissa omistaja asiakkaana...ja myös mulla on muutama kaveri siinä kimpassa. Ja ei ne siellä liikkeessä siitä mitään välittäny...sano vaan et "tos on esitteitä mistä näkee noi omistaja hinnat vie siitä kavereilles kans jos nekin haluaa ostaa" (tarkotti ostamista mun kautta).
Ite oon käyttäny boost4you heraa ja ihan saman laista se on kun muutkin halppis herat...sekottuu hyvin lämpimään veteen...kuohuaa jonkun verran mutta se ei menoa haittaa. Tosin nyt olen ajatellut testata XL:ää koska sitä minulle suositeltiin hyvien perustelujen kera...
Nitsku sanoi:Protein XL on sekoitus hera- ja maitoproteiinia. Minä olen ainakin tykännyt siitä ja varsinkin banaaninmakuinen XL on todella herkkua, melkein kuin pirtelöä joisi. Ainoa maku josta en oikein tykännyt oli vanilja, jotenkin maistui lievästi happamalta.
Mike sanoi:Onkos nitsku maistanut Pure wheytä. Hintaluokka samaa.