Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Originally posted by Mike
Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla..
Originally posted by Nitsku
Toinen hyvä syy on tuo Miken mainitsema, eli jos maustamattoman halpaheran maku alkaa tympiä, niin voi kokeilla jotain kalliimpaa maustettua. Varsinkin jos on rahaa.
Originally posted by Force
Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.
Originally posted by X-man
Millasias kommentteja tuosta Cross90:stä on? Itsekin olen sitä vähän sillä silmällä katsellut...
Originally posted by X-man
Tuossa jokin aikaa sitten lukemastani kirjasta sai sellaista kuvaa, että ehdottomasti parasta heraa on CFM suodatusmenetelmällä valmistettu hera-isolaatti. Etuna ionisuodatettuun hera-isolaattiin oli se ettei CFM menetelmä säilyttää proteiinin denaturoimattomana.

Originally posted by Juha1
Suomessa on aikalailla semmoisia juntteja, jotka huutavat pellon keskeltä lapio kourassa "PERKELE, EI SEN HERAN TARTTE HYVÄLLE MAISTUA, MITÄ PASKEMPAA SEN PAREMPI, ROTEIINIA SE ON STNA!".
Ja tuohan ei liity mitenkään minun kommentteihini heracles herasta?![]()
Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla, koska Pakkotoistolla keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä. So not, ostakoon ken haluaa, minä en ostaisi.

Originally posted by mikämassa
Nyt rupes tuo Nutriplus kiusaamaan mieltä
Onko sen aminohappokoostumuksessa jotain vikaa? Mikset Mike ostaisi ?
Te ootte täällä kyllä epäsuoran vinoilun mestareita.Hyvähän se on,että täällä saa myös viihdettä reeni-ja ravintotiedon lisäksi.Originally posted by Mike
Ei liity ;)
Mun mielestä Kuusamon Juustokairan hera, ei kuulosta ollenkaan juntilta.
Kalleuskin on vähän suhteellista, esim Pure whey on meillä alle 25?/kg.
Maailmassa on miljoona lisäravinnemerkkiä ja Nutriplussa on viimeinen mitä käyttäisin.
Originally posted by 99,9
Joo, ja jos haluaa vielä säästää niin tilaa esim. Englannista mistä tilattuna Pure Wheyn kilohinta n. 15€.
Originally posted by Kusimato
Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart: