Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

:offtopic:
Originally posted by Mike
Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla..

Mitenköhän on lakiteknisesti tämä homma? Voiko joku yksittänen henkilö laillisesti kieltää puhumasta jostain tuotteesta(olkoonkin hänen maahantuomaa tavaraa)? En nyt tarkoita, että olisi välttämätöntä puhua noista tuotteista (eikä varmaan suotavaakaan pakkiksen oman kaupan suhteen). Kiinnostaa vaan se, että voiko joku soittaa esim. minulle ja ilmoittaa, että poista kaikki Nokiaa koskevat keskustelut keskustelupalstalta tai muuten..

Jenkkiforumeilla joissa yleensä haukutaan Muscletechiä oikein olan takaa on ilmeisesti joskus ollut jotain kärhämää ko. merkin kanssa. Eli MT on halunnut kieltää keskustelun tuotteistaan ja uhannut syytteillä, mutta ei ilmeisesti ole onnistunut.

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen.

Luulisin että tuo heran kanssa hifistely riippuu kahdesta asiasta: oman kehityksen vaiheesta ja vaihtelunhalusta. Muistaakseni Tomi sanoi jossain että jos treenannut pitkään, osaa hommat ja haluaa kehitykselleen sen viimeisen niitin, niin silloin kalliiseen proteiiniin investoiminen on perusteltua. Mitään räjähtävää lihaskasvua ei kalliimpi (ja laadukkaampi) hera kuitenkaan saa aikaan.

Toinen hyvä syy on tuo Miken mainitsema, eli jos maustamattoman halpaheran maku alkaa tympiä, niin voi kokeilla jotain kalliimpaa maustettua. Varsinkin jos on rahaa.

Originally posted by Nitsku

Toinen hyvä syy on tuo Miken mainitsema, eli jos maustamattoman halpaheran maku alkaa tympiä, niin voi kokeilla jotain kalliimpaa maustettua. Varsinkin jos on rahaa.

Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.

Originally posted by Force
Tai voi kokeilla kalliimpaa maustamatonta, varsinkin palautumisjuomassa tykkään itse maustamattomasta. Tällä hetkellä kokeilussa maustamaton Evolution Cross90. Esimerkiksi Fastin lippulaivaprotskua Whey+:aa ei saa muuna kuin maustamattomana.

Millasias kommentteja tuosta Cross90:stä on? Itsekin olen sitä vähän sillä silmällä katsellut...

Originally posted by X-man
Millasias kommentteja tuosta Cross90:stä on? Itsekin olen sitä vähän sillä silmällä katsellut...

Ihan mainioltahan tuo vaikuttaa. Maustamaton ei tosiaakaan maistu juuri millekkään, tosin nyt on flunssa päällä joten mikään ei oikein maistu millekkään :D . Hieman vaahtoaa niinkuin heraisolaatit yleensäkkin, ei haittaa käyttöä.

Originally posted by X-man
Tuossa jokin aikaa sitten lukemastani kirjasta sai sellaista kuvaa, että ehdottomasti parasta heraa on CFM suodatusmenetelmällä valmistettu hera-isolaatti. Etuna ionisuodatettuun hera-isolaattiin oli se ettei CFM menetelmä säilyttää proteiinin denaturoimattomana.

Tästä voikin vetää sellaisen johtopäätöksen, että kannattaa syödä esim. jauheliha raakana. Lämpötiladenaturointi paistinpannussa saa aikaan sen, että ruoansulatusentsyymit eivät tunnista proteiineja niiden tertiäärirakenteen perusteella, eivätkä näin ollen pysty pilkkomaan polypeptidiketjua aminohapoiksi. Näin ollen suurin osa syömästäsi proteiinista jää hyödyntämättä. Suosittelen siis sinua, optimaalisen tuloksen saamiseksi, hylkäämään tavallisen ruoan ja sen sijaan käyttämään CFM -suodatettua laatuheraa. Jos kuitenkin haluat syödä myös tavallista ruokaa, nauti 'raaka-aineet' raaka-aineina äläkä missään tapauksessa valmista kananrintaa uunissa -salmonella on paljon pienempi haitta siihen verrattuna, että joutuisit syömään denaturoitua proteiinia :thumbs:

Mutta siis vakavasti puhuen: kaikkea tuubaa ei kannata uskoa, tavallisella heralla pärjäilee mainiosti mikäli maistuu. Mutta kuten Mike sanoi, maustakin kannattaa joskus maksaa. Omasta mielestäni suklaa/kaakao -mausteet toimii heroissa yleensä hyvin.

:D

Suomessa on aikalailla semmoisia juntteja, jotka huutavat pellon keskeltä lapio kourassa "PERKELE, EI SEN HERAN TARTTE HYVÄLLE MAISTUA, MITÄ PASKEMPAA SEN PAREMPI, ROTEIINIA SE ON STNA!".

Ja tuohan ei liity mitenkään minun kommentteihini heracles herasta? :)

Re: :D

Originally posted by Juha1
Suomessa on aikalailla semmoisia juntteja, jotka huutavat pellon keskeltä lapio kourassa "PERKELE, EI SEN HERAN TARTTE HYVÄLLE MAISTUA, MITÄ PASKEMPAA SEN PAREMPI, ROTEIINIA SE ON STNA!".

Ja tuohan ei liity mitenkään minun kommentteihini heracles herasta? :)

Ei liity ;)
Mun mielestä Kuusamon Juustokairan hera, ei kuulosta ollenkaan juntilta.

Vaikka rahalla yleensä laatua saakin, ei sitä todellakaan kannata yleistää hurrrjan hyvään makuun.

On makuasioita ja makuasioita

Fenno Sportin edustaja Lasse Venho on kieltänyt Nutriplus tuotteista puhumisen Pakkotoistolla, koska Pakkotoistolla keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä. So not, ostakoon ken haluaa, minä en ostaisi.

Nyt rupes tuo Nutriplus kiusaamaan mieltä :confused:
Onko sen aminohappokoostumuksessa jotain vikaa? Mikset Mike ostaisi ?

Ihan hyvää se kyllä on, ainakin hintaansa nähden. :4:
En tosin yleensä käytä jauhoja kuin palautusjuomassa, niin ei ehi kyllästyy noihin "opiskelijaheroihin".

Re: Re: :D

Ei liity ;)
Mun mielestä Kuusamon Juustokairan hera, ei kuulosta ollenkaan juntilta.
Te ootte täällä kyllä epäsuoran vinoilun mestareita.Hyvähän se on,että täällä saa myös viihdettä reeni-ja ravintotiedon lisäksi.:worship: :)

Tampere-Lahti

Kalleuskin on vähän suhteellista, esim Pure whey on meillä alle 25?/kg.

Joo, ja jos haluaa vielä säästää niin tilaa esim. Englannista mistä tilattuna Pure Wheyn kilohinta n. 15€.

Maailmassa on miljoona lisäravinnemerkkiä ja Nutriplussa on viimeinen mitä käyttäisin.

Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart:

Originally posted by Kusimato
Tuo kommentti voi muuten vaikuttaa joidenkin forumilaisten ostokäyttäytymiseen, koska olet saavuttanut ylläpitämällä ja neuvomalla arvostusta ja sanaasi luotetaan niin kirjoititko tahallisesti tuon kommentin niinkuin piiloantimainontana.:haart:

Tämä nyt vain minun pikku mielipiteeni Nutriplus tuotteista, tuotteena varmaan ihan ok, mutta en kyseisen markkinajohdon takia ostaisi.

Back
Ylös Bottom