Jason82 sanoi:exercise-trained rats
Nuff said. Mielenkiintoista, mutta itse ainakin odotan ensimmäisiä ihmiskokeita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jason82 sanoi:exercise-trained rats
muffy sanoi:Jahas, aikast mielenkiintoinen juttu sinänsä. Kun tässä nyt rupesin miettimään juuri noita mekanismeja niin mitä ne sitten olivat? Jos hera mahdollistaa glukoosin paremman sisäänlyönnin kohdesoluihin, onko sillä jotain tekemistä insuliinin kanssa? Verrattuna siis kaseiiniin?
kohtis&OutOfShape sanoi:Mikäs ton käytännön merkitys on?
Nuff said. Mielenkiintoista, mutta itse ainakin odotan ensimmäisiä ihmiskokeita.

Jason82 sanoi:Lienee sanomattakin selvää, että peruspunttajalle useine(?) lepopäivineen tästä ei juuri apua ole.![]()
Hyvin sanottu. En muutenkaan ymmärrä miksi kaiken pitää maistua aina hyvälle? Ei voida muka syödä sitä ja tätä kun ei tykätä mausta. Jos aine on hyvästä kropalle niin mitä siitä mausta on niin väliä.foo sanoi:Halvat herat maistuu mun mielestä ihan hyviltä, jos tavoite on kirkas (viittaan lihasmassan kasvattamiseen). Ainaski itelle tulee oikein hyvä mieli jopa halpisheran vaahtoamisen kanssa kikkailusta ja jotenki siitä saa sellasen meiningin et hei pakkohan tällä on kasvaa. Toinen hyvä puoli on se, et vaahtojen kanssa kikkaillessa saa aina palamaan tovin oikein mukavasti ja rentouttavasti. Lisäksi siinä tuntee oikeasti tekevänsä asioita kehonsa rakenteen eteen.
Treenin jälkeen tietty otetaan nopeita!
Jos nyt joku hera maistuu pahalta niin suosittelen fokuksen tarkentamista!
Pointti on se, että jos on kaksi ainetta mitkä ovat hyviä kropalle, niin miksi vetää sitä pahemman makuista? Ennemmin sitä kanaa mussuttaa kuin tonnaria.Inkeri sanoi:Hyvin sanottu. En muutenkaan ymmärrä miksi kaiken pitää maistua aina hyvälle? Ei voida muka syödä sitä ja tätä kun ei tykätä mausta. Jos aine on hyvästä kropalle niin mitä siitä mausta on niin väliä.
Koska huonomman makuisella oikein tuntee kuinka kondis vaan paranee; "pakkohan näin pahanmakuisen on toimia"Mike sanoi:Pointti on se, että jos on kaksi ainetta mitkä ovat hyviä kropalle, niin miksi vetää sitä pahemman makuista? Ennemmin sitä kanaa mussuttaa kuin tonnaria.

Mike sanoi:Pointti on se, että jos on kaksi ainetta mitkä ovat hyviä kropalle, niin miksi vetää sitä pahemman makuista? Ennemmin sitä kanaa mussuttaa kuin tonnaria.
Noniin, itse en näe asiaa noin. Vuositasolla jos protskua menee +50kg ja jos hintaeroa on ~5e/kilo niin puhutaan jo sadoista euroista. Toisekseen omasta mielestäni Fastin "halpa"herat ei ole maultaan sen kummempia kuin muidenkaan valmistajien.Mike sanoi:No juu, mutta kun miettii elinkustannuksiin proteiineja, niin suhteutettuna ne ovat aivan saatanan pieni erä. Ryyppäät kerran, niin olet säästänyt jo vuoden verran paremmat herat kun ero on pari euroa.
rahkanaama sanoi:jos hintaeroa on ~5e/kilo niin puhutaan jo sadoista euroista.
rahkanaama sanoi:Toisekseen omasta mielestäni Fastin "halpa"herat ei ole maultaan sen kummempia kuin muidenkaan valmistajien.

3,5g laktoosia Hera80:ssä. Alhaisimpia laktoosipitoisuuksia markkinoiden halpaheroissa. Eli ehkä haukut nyt vähän väärää puuta. Muut huitelee siellä 5-10 gemmiä laktoosia sadassa.maximillian sanoi:mutta jos laktoosia on niin paljon että joutuu kelaamaan peräsuolen sisään joka WC käynnin jälkeen(huom. käyntejä on tiheästi, todella tiheästi)ja huonommat kotiteatteri subbaritkin häviää niille suolistoäänien jylinöille niin parempi skipata fastin halpisherat.![]()
maximillian sanoi:Ei ollut haukku, vaan ihan rehellinen oma kokemus.:D
Ajattelinkin että käsität ton viestin yleistyksenä: "älkää kukaan ostako fastia" mut siitä ei ollut kyse. Oma kokemus vaan tuli tekstistä esiin elävästi.
Mutta tuota 5g/100g laktoosia sisältävää en ole edes juonut sen jälkeen kun kiukulla 5 pussia sitä vanhaa reseptiä kaadoin alas.
Mun muistin mukaan se oli jotain 10g luokkaa/100
g aiemmin kun sitä testailin. Joten jos tuo 3,5g/100g on tän hetkinen laktoosin määrä niin tilanne voi olla hyvin toinen laktoosivammaisellakin, ellei oudon voimakkaat vatsaoireet olis voinut tulla siitä heran rasvan määrästä yhdistettynä laktoosiin....
Mitä muuta hiilaria herassa voi olla kuin laktoosia?
Mä olen aina luullut että käytännössä hiilarin määrä on aina laktoosimäärän ilmoittamistapa. Maustamattomista heroista nyt puhun.
Mike sanoi:No mä nyt en tiedä mitä heroja sä olet katsonut, mutta Hera80 maustamaton sisältää 5 grammaa hiilareita sadassa josta 3,5g on laktoosia.
kronosis sanoi:ilmeisesti teki erittäin laimean version kun ei tää samalle maistu nyt kotona..