Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ylikuntoilija sanoi:Höh. Lähdenpä tästä kyselemään treenineuvoa terveyskeskuslääkäreiltä.
Menin sitten kannattelemaan loppusuoralla olevaa trediä![]()

Driamer sanoi:Ajattelin tässä olla ovela ja hiukan säästää rahaa, joten ostin paikallisesta kaupasta leaderin maustamatonta heraproteiinia. Oli niin halpaa että otinpa toisenkin pussin samalla. Siinä samassa ostin Fastin Malto 6 pusssin. Kävin sitten eilen salilla ja heitin vettä palautusjuomaan ja hetken sekottelun jälkeen purkissa ei ollut kuin vaahtoa. Lisäsin hiukan vettä sekottelin taas hetken ja taas pelkkää vaahtoa. Jätin vaahdot pukuhuoneeseen ja kävin saunassa ajatellen että kyllä ne vaahdot sieltä kaikkoaa sillä aikaa. Mutta kun tulin katsomaan niin purkin pohjalla oli noin 2 senttiä nestettä ja loput oli edelleen sellaista kovaa vaahtoa. Se nestekin oli sellaista kusen väristä litkua ettei uskaltanut edes maistaa... Onko valmistajalla tullut joku kämmä vai kuuluuko tuon olla tuollaista hirveän väristä vaahtolitkua? Elikkä kannattaako lähettää valmistajalle takaisin vai itkeä ja heittää roskiin?
Vastaan vähän vanhaan postiin, mutta kävimpä tarkistamassa. Se on tosiaankin suljettu, mutta nyt bodaus keskustelu on siirtyny muille osioille, kun ei tuol näytä olevan mitään moderointia :D .ribu sanoi:voi vittu jippiin voimailuforum on suljettu ja mä olin niiin innoissani menossa lukemaan lisää draamaa plääh
Orava sanoi:Olen tullut pitkällisten tutkimusten jälkeen lopputulokseen, kaikki proteiinit maistuvat oikeasti suhteellisen kyrvälle, väliä on vain hinnalla.
Tässä oma mielipiteeni joten repikää kermaperseet iloa siitä ;)
Oravaa väsyttää.