Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

IMO tuo palautusjuoma on kaikista tärkein lisäravinne mitä markkinoilla on. Jos oot kerta jo treenaillut 3 vuotta niin ainenkin suosittelisin varsinkin dietille ostamaan heraisolaattia ja konseraattia ja laitat noita 1:1 palkkariin. Dietillä on niin helppo dietata sitä lihaa mäkkylää..hekottaja sanoi:Ja yleisesti: Miten isona näätte palautumisjuoman merkityksen kehityksessä?
No ei sentään ihan kaseiinia ole. Ihan tavallista ultrasuodatettua pieruheraproteiinia.zztop sanoi:kaseiinia se muistaakseni taitaa olla,mutta mitä sitä itseänsä kipeäksi maksamaan:D
Selänne sanoi:Meikäläiselle vähän tökkii noi nutriplussan maut. Messuilla kokeilin sitä salmiakin makuista juomaa ja oli aivan kauheeta.
Grosskopf sanoi:Ostin Nutri Plussan palkkaria ( RecoPower?? ), makuna metsämansikka, ja on muuten parasta tavaraa mitä olen maistanut. Tuota tulee juotua varmaan maailman tappiin asti.
Mistä te oikein onnistutte ne klimppiset 8100:nne hankkimaan ?!Ingersoll sanoi:Niin ja vastaus itse threadin kysymykseen:
Eli hera 8100 sopii aivan hyvin palautusjuomaan. En tosin tiedä millainen koostumus noissa uusissa maustetuissa on. Mutta tota maustamatonta hera 8100 suosittelisin ainakin (kuten zztop) välttämään. On meinaa ihmeen klimppistä, eikä tahdo sekoittua kovinkaan hyvin. Maku perinteinen maustamaton eli paha :urjo:
Mass blastin jatkeena meni mun hera 8100. Mut luultavasti en osta tota enää ikinä. :D
Samaa mäkin ihmettelen. Kannattaa pitää varmaan se ritilä siinä sheikkerissä niin sekoittuu paremmin. Muistelisin kyllä sellaista, että kun joskus olen tehnyt iltapalaprotskut maitoon, niin sitä saa seisottaa vähän aikaa, että tasoittuu. Siihen jää klimppejä. Veteen sekoittuu ihan helposti. Senkin luulisi vaikuttavan miten sitä pussia säilyttää. Jos se on aukinaisena jossain paikassa mihin pääsee kosteutta (vaikka vesihöyryä hellalta), niin varmasti tulee klimppejä.Pii sanoi:Mistä te oikein onnistutte ne klimppiset 8100:nne hankkimaan ?!
Minä olen käyttänyt ko. merkkiä iät ja ajat, eikä ole ollut moista ongelmaa...sheikkeriin vain, vettä perään ja vähän ravistusta eikä klimpin klimppiä.
En osaa sanoa, kuinka paljon, mutta sen takaan, että ei se konseraatti imeydy kahdessa tunnissa millään ilveellä. Maidon kaseiini ainenkin imeytyy vasta 6 tunnin päästä ja hera varmaan ehkä imeytyy noin 4 tunnissa, mutta ihan täysin varma en ole. Itse asiassa olisin juuri itsekin kysellyt tätä.jkp78 sanoi:Olen sekoitellut välipaloiksi 3dl maitoa, 2 rkl öljyä ja 1 dl heraa ja tota on ollut tosi helppo ottaa vaikka töihin mukaan ja heittää koneeseen tarvittaessa. Maito ja öljy hidastavat heraproteiinin imeytymistä mutta osaako kukaan kertoa paljonko? Kai toi toimii välipalana?

Kyllä.jkp78 sanoi:Olen sekoitellut välipaloiksi 3dl maitoa, 2 rkl öljyä ja 1 dl heraa ja tota on ollut tosi helppo ottaa vaikka töihin mukaan ja heittää koneeseen tarvittaessa. Maito ja öljy hidastavat heraproteiinin imeytymistä mutta osaako kukaan kertoa paljonko? Kai toi toimii välipalana?