"Henkilökohtainen valmentaja"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pena-
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Etsiskelin sellaista osiota mihin tämä sopisi mutta ei löytyny mutta tuli vaan tommonen mieleen kun olen tälläinen aloittelia lajissa että kiinnoistaiskos ketään täällä foorumeilla ruveta ns. henkilökohtaseks valmentajaks näin netin ja puhelimen välityksellä? Mieluiten sellainen kuka osaa ja ymmrätää lajista ja muista siihen kuuluvista aioista tarpeeksi:)
Jos jotakin kiinnostaa tälläinen niin kirjoitakaas tonno yksityiseen viestiä.

Kiitos.

Mihin sä valmentajaa tarvitset? Täällä pakkiksella on kaikki mitä tarvitset reenaamiseen kunhan etsit.

Löytyy Ohjelmat,Ruokailut jne..

Ehkä tollanen nettivalmentaja ei ole paras vaihtoehto. Täältä pakkikselta löydät kaiken tiedon mitä tarvitset niin reenaamiseen kun syömiseen ja lepoonkin.

Älä kuuntele noita :)

Hommaa ihmeessä valmentaja.
Jos vain kehtaat vähän panostaa rahaa kehitykseesi, niin yksi parhaista keinoista siinä on palkata osaava valmentaja.

Olen itse seurannun vierestä ja kuunnellut muiden kokemuksia valmennussuhteista.
Hommaa valmentaja mahdollisimman läheltä. Sähköpostivalmennuskin varmasti toimii, mutta henkilökohtaisia tapaamisia ei voita mikään.

osta saliltasi joku aloittelija paketti jos on (taitaa kuulua mukaan henk.koht ohjelma, personal training ym.) eikä se nyt niin paljoa maksa

Sitä aattelin että jos täält foorumeilt joku tykkäis semmosest hommast:D Mahtaakohan täällä foorumeilla olla ketää sellasta joka tekisi sellaista pientä korvausta vastaan? HUOM. Pientä:D Ei tässä mitää porvareita sentään olla. :D

Missä asut?

Älä kuuntele noita :)

Hommaa ihmeessä valmentaja.
Jos vain kehtaat vähän panostaa rahaa kehitykseesi, niin yksi parhaista keinoista siinä on palkata osaava valmentaja.

Olen itse seurannun vierestä ja kuunnellut muiden kokemuksia valmennussuhteista.
Hommaa valmentaja mahdollisimman läheltä. Sähköpostivalmennuskin varmasti toimii, mutta henkilökohtaisia tapaamisia ei voita mikään.

ainakin mun salilla kaikki nämä "personal rainerit" on ihan pellejä, ollaan muka niin osaavia, mutta kuitenkin kaikki treeniliikkeet tehään ihan älyttömän minimaalisilla painoilla (esim aikuinen roteva mies pistetään tekemään kyykkyä pelkällä tangolla) , ja koko reenin aikana tälle treenattavalle ei tule edes hiki.

On rainereita ja rainereita. Lada ja mersu on molemmat autoja, mutta mersu maksaa enemmän. Samoin se toinen raineri maksaa vähän enemmän, syystä että?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
On rainereita ja rainereita. Lada ja mersu on molemmat autoja, mutta mersu maksaa enemmän. Samoin se toinen raineri maksaa vähän enemmän, syystä että?
Perusasioihin ei varmastikkaan niin kauhean kokenutta treenaajaa tarvitse

Kokeneempikin kaveri voi saada hyvää uutta intoa ja ajatusta reeneihin kun joku muu miettii ohjelmaa,ruokaa jne..
Ite on välillä liian lähellä omia puuhiaan huomatakseen omaa jumittamistaan..:rolleyes:
Vaihtelu virkistää..

Ja jos on aivan noviisi niin alkuun pääsemisessä jollain trainerilla on varmaan hyötyä..
Paitsi jos ne on just noita pellejä mitä edellä mainittiin.. Pitäähän sitä ny hiki tulla jos reenataan..:D

Kyllähän niitä personal trainereita tuolta netistä löytyis mutta on ne hinnat kyllä sitten sen mukaset:D Kyllä tietty vähäsen voisin maksaa sellaiselle kuka tekee sitä sen takia että tahtoo auttaa eikä vaan rahaa ajatellessa.:rolleyes: Mutta aika hiljasta taitaa olla.

No varmaan hän hakee sellaista "kaveruutta", että joku joka olis samalla salilla vois opastaa siinä treenatessa samalla myös Penaa? Eli meeppä Pena rohkeesti vaa kyselee neuvoja niiltä asiantuntevilta reenaajilta salilla, niin eiköhän siellä joku voi hyväntekeväisyyttään opastella sua samalla...

Itse voisin muutamia kertoja tulla personaltreinaamaan, jos kävisit turun jossain salilla ja maksaisit mut sisään(+ehkä hiukan korvausta vaivasta). Asun Turussa ja kuljen pyörällä, jotenka sen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom