Henkilöauto räjähti Vaasan keskustassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Netti on täynnä kuvia, missä on myös poliisit kuvissa. Osalla luotiliivit päällimäisinä. Myös ambulansseja näkyy.... Kyllä ne siellä oli..

Niin siis tuossa ukon nimessä toi Kuni on liikaa, se on kunta jossa se asuu.

Onko siitä tullut selvyyttää, että onko se ukko ite siellä autossa ollut varmasti? Teon motiivia ei kaiketi koskaan saada selville?

Missäs se sitte olis ollu jos ei siellä autossa?

Joku yritti repiä sitä pois sieltä huutaen: Se on vielä hengis. Että eiköhän se siä ollu.

Maasta oli löytyny palanutta tulilankaa, joten luultavasti se oli vaa halunnu lähteä näyttävästi.

Joku vanhempi nosti lastaan ilmaan, jotta se näkisi paremmin sinne auton sisään.... :confused:

Siis sitä tarkoitin että onko se auton omistaja itse ollut se autossa ollut henkilö?

Juu käsittämätön tuo Pohjalaisessa kuvailtu tapaus, jossa lapsi piti nostaa syliin, jotta näkisi paremmin. Muutenkin ihmisten pällistely tuntuu typerältä. Itse olisin varmaan panikoinut, että jossain muuallakin räjähtää ja lähtenyt äkkiä lätkimään jos olisin ollut paikalla.

Originally posted by RautaHellu
Juu käsittämätön tuo Pohjalaisessa kuvailtu tapaus, jossa lapsi piti nostaa syliin, jotta näkisi paremmin. Muutenkin ihmisten pällistely tuntuu typerältä. Itse olisin varmaan panikoinut, että jossain muuallakin räjähtää ja lähtenyt äkkiä lätkimään jos olisin ollut paikalla.

Niinpä !
Eikö tullut sillä aikuisella ollenkaan mieleen että pieni lapsi ei kykene vielä käsittelemään kaikkea näkemäänsä. Muksu olisi saattanut saada elinikäisen trauman - mitä autossa on sitten ollutkin näkemistä - suolenpätkistä ja verestä.
:urjo:
Itse jouduin ajamaan kaupungin läpi kotimatkalla viiden pintaan ja silloinkin siellä oli vielä järjetön kaaos meneillään kun porukka oli pällistelemässä paikalla. Ovatko ihmiset niin uteliaita että pitää tuommoista mennä paikanpäälle katsomaan ja taivastelemaan :eek: ? Itse pysyn onnettomuustilanteissa mahdollisimman kaukana (jos apu on jo paikalla) poissa jaloista ja häiritsemästä auttajia. Tässä tapauksessa ei ollut mitään enää tehtävissä, mutta poliisienkin työ häiriintyy kun ihmiset ramppaavat paikalla ja pahimillaan tuhoavat todistus- ja tutkinta-aineistoa. :curs:

T:Tikari

Joku oli nähnyt miehen. Naama oli harmaa ja otsasta paistoi luu läpi. Kiva sitte pienen lapsen yrittää mielessään tuota käsitellä.

Originally posted by Ande
Joku oli nähnyt miehen. Naama oli harmaa ja otsasta paistoi luu läpi. Kiva sitte pienen lapsen yrittää mielessään tuota käsitellä.

Ande on vissiin kans Vaasasta?

En ole Vaasasta, vaikka sielläkin olen asunut. (Raastuvankadun päässä, uimahallin lähellä)

Tällä hetkellä asustelen...köh köh...Laihialla... öhöm..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom