Helsingin voimailusalit

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sattuisiko joku tietämään Vallilassa sijaitsevan BBC:n tarkempaa osoitetta? Olen kuullut siitä paljon hyvää.... Tai onko jollain mahdollisesti jotain kokemuksia muista hyvistä voimanostoon soveltuvista saleista etenkin vallilan lähiympäristössä?

Metal Gym, Pitäjänmäki

Ruskeasuon urheiluhalli.Olikohan niin että kun liittyi Helsingin tarmoon sai salilla treenata 25€,lla koko vuoden ja hintaan sisältyi vielä ohjaustakin,jos oikein muistan.

Mitä maksaa Metalilla treenaaminen?

mikäs toi karvaamokujan sali sitten on? siis Helsingissä Pitäjänmäellä. "Metal Gym, Helsinki" En mä sen pidemmäs aatellu - 10 min dösällä:)

Ai se on sillä nimellä, kun netistä hain niin tuli Metal Gym nimellä - muutettu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin eli mitä sinne Voi|V|apuotiin maksaa esim. kk-kortti. Ei ole aikaa soitella ja kysellä kun yötöitä teen. Sen kerran aattelin valvoo, jos ja kun sen kortin käyn hakemassa, jos hinta vaan on kohdallaan.

Vähän edittiä ja palautetta eli on tää perkele kun ei ees saa salin nimeä kirjoittaa vaan tulee sensurointia. Raha puhuu.... Vituttaa.

Niin eli mitäs sinne voimabuotiin nyt oikein siis maksaa?

Töölän Kisahalli! :DDDD oikee paikka reenaa (en kyllä itse käy siellä)

voimabuoti gymin kk hinnat: 48e/kk, aamupäivä kortti 34e/kk ja 10 kerran kortti 46e. Jos haluaa kehittyä nii tämä on oiva valinta!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom