Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Nonniin vinkkejä johkin k18 mestaan. Ei kiitos KY, ALE pub, DTM, baarikärpänen eikä välttämättä feveriäkään. Löytyykö muuta?

Kokeile Redrumia, googlaa Club Diamond-illat joita pidetään välillä Virgin Oilissa, yks tuttu järkkää bileitä Tikkurilassa nimellä Hunajaklubi. Ei noita muuten ole kovinkaan montaa noiden sun mainitsemien lisäksi.

Ai niin, tällainen tuli Kunkun tilalle, Ópera. http://www.cafeopera.fi/
Soita sinne ja kysy ikärajasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tää KY. Paljon maksaa sisään esim. perjantaina + narikka ja tällaset. Minkä hintane paikka muuten on?? Ei meinaa ees kotisivulta löytyä.

Mites tää KY. Paljon maksaa sisään esim. perjantaina + narikka ja tällaset. Minkä hintane paikka muuten on?? Ei meinaa ees kotisivulta löytyä.
Satutkos kenties omistamaan SK-korttia? (Jos et niin tsekkaa --> http://www.sk-ravintolat.fi/korttisivut/ ) Ilman sitä tota paikkaa ei ainakaan voi halvaks kutsua, parhaimmillaan oon maksanut sisäänpääsystä 9 euroa (7 euroo lippu + 2 euroo narikka). Mutta toisaalta on se paikkanakin hyvä, laadustahan saa maksaa. Porukkaa tuolla ainakin riittää, eli yksin et joudu bilettämään. Juomat ovat tuolla mun mielestä suht. normihintasia, tuoppi keventää lompakkoa noin 4,5 eurolla.

KY klubilla kävin ensimmäistä ja viimeistä kertaa tuossa lokakuussa. Sisään maksoin 6€ ja narikka 2€. Juomat oli suhteellisen normaalin hintaisia. Vessat tulvivat vettä/kusta lattialle, siis oikeasti siellä vessassa oli jotain noiden sekoitusta sellanen sentti siinä lattialla. Joka paikassa lasin palasia, eri kiva. Kynäniskat kävelee koripallot kainalossa ja jos vahingossa osut sellaseen, tulee heti haastaan jotain. Mielestäni paikassa oli melko paljon tosi, tosi nuoren näköisiä tyttöjä. Kolme tyttöä kävi tanssilattialla hinkkaamassa itseään mun reisiä vasten, en tosin jaksanut innostua kun tytöt olivat max 18w ja vähintään 1,5 promillen humalassa. Siellä oli vielä tuttu DJ:kin, joka soitti täyttä skeidaa. Ainoa positiivinen asia tuossa paikassa oli ripeästi liikkuva narikkajono. Menin tuonne kun dösässä törmäsin pieneen nais/tyttöporukkaan ja ne kysyi mukaansa, olivat illan paras juttu.

Tuota noin, en nyt ihan Mr.Markus käsitä, mikä tuossa paikassa mielestäsi on laatua? :wtf:
Sieltä alakerrasta löytyvä Pikku Klubi on toisaalta joskus ihan viihtyisä paikka alku illasta.

KY klubilla kävin ensimmäistä ja viimeistä kertaa tuossa lokakuussa. Sisään maksoin 6€ ja narikka 2€. Juomat oli suhteellisen normaalin hintaisia. Vessat tulvivat vettä/kusta lattialle, siis oikeasti siellä vessassa oli jotain noiden sekoitusta sellanen sentti siinä lattialla. Joka paikassa lasin palasia, eri kiva. Kynäniskat kävelee koripallot kainalossa ja jos vahingossa osut sellaseen, tulee heti haastaan jotain. Mielestäni paikassa oli melko paljon tosi, tosi nuoren näköisiä tyttöjä. Kolme tyttöä kävi tanssilattialla hinkkaamassa itseään mun reisiä vasten, en tosin jaksanut innostua kun tytöt olivat max 18w ja vähintään 1,5 promillen humalassa. Siellä oli vielä tuttu DJ:kin, joka soitti täyttä skeidaa. Ainoa positiivinen asia tuossa paikassa oli ripeästi liikkuva narikkajono. Menin tuonne kun dösässä törmäsin pieneen nais/tyttöporukkaan ja ne kysyi mukaansa, olivat illan paras juttu.

Tuota noin, en nyt ihan Mr.Markus käsitä, mikä tuossa paikassa mielestäsi on laatua? :wtf:
Sieltä alakerrasta löytyvä Pikku Klubi on toisaalta joskus ihan viihtyisä paikka alku illasta.
Heh, no on tossa sun viestissä perääkin. Varsinkin toi kynäniskajuttu on kyllä niin totta :hyvä: Ja juu, kaipa siellä nyt suht nuorta porukkaa käykin kun paikan ikäraja on k-18. Mulla ei oo vielä kauheesti valinnanvaraa baarien suhteen, niin ainakin jos vertaa niihin mitä oon kokeillut, kuten vaikkapa Ale Pub ja Fever, tää kyllä pesee ne mennen tullen. Ehkäpä sitten vanhempana kun pääsen Onnelaan tai LUX:iin tajuan että tää mesta ei olekkaan sieltä parhaimmasta päästä. Mutta siihen asti käyn varmaan useampaankin otteeseen tuolla.

Oot muuten varmaan aikamoinen pelimies kun ei tartte ku bussissa istua niin naisporukka jo suorastaan raahaa sut mukaansa :hyper:

Varo vaa, ei se Onnelakaan yhtään parempi oo. Youth against Sedu o/

Ja juu, kaipa siellä nyt suht nuorta porukkaa käykin kun paikan ikäraja on k-18.
Oot muuten varmaan aikamoinen pelimies kun ei tartte ku bussissa istua niin naisporukka jo suorastaan raahaa sut mukaansa :hyper:

Joo, no tuo ikäraja oli kyllä itelle vähän ylläri, tai että se on noin matala.

No itseasiassahan mä en oikeastaan edes ehtiny istua kunnolla :D joskus vaan käy flaksi.

Nyt oltiin sitten viime yönä stadin operassa kavereiden kaa, tai joku sellane. Aika helvetin kallis mesta. Mut musiikki oli tosi jees.

Toi päin kävelevät kynäniskat on kyllä niin totta. Loppuillasta ku alkaa laskut olee päällä tulee tönästyy tommosii aika kovaa takasi välillä, ihme ettei tappeluu oo koskaa tullu vaik oon kuinka vittumainen ollu. Muutenkin porukka on tuol jotenkin ärsyttävää, ja juomat aika hinnakkaita esim Ale pubiin verrattuna. Ky:llä long island ice tea on joku 18€ ja Alessa 8€ :P

Mut tonne on vaan tänäänkin mentävä ku kaikki kaveritki on menossa, ja on ihan joku oma pöytäki varattu

Tänään ois tarkotus mennä kattomaan mitä KY:llä tapahtuu. Toivottavasti saan olla rauhassa ja kukaan ei kävele päin ylimielisesti.

Hahaha! :hyper: Jengillä samoja kokemuksia KY-klubista kuin itelläkin. Kerran meitsi erehty käymään tuolla ja heti joku lökäpöksypoju rupes egoomaan tyttökaverinsa edessä meikälle. Annoin pojulle korvatillikan ja käskin suksimaan vittuun. :D

Ihan perseestä noi Sedun K-18 paikat. Vetyperoksidiblondit heiluttaa siiderilannetta tanssilattialla nenä pystyssä ja koko ajan joku BB-Antti on haastamassa riitaa.

Kalle on paras. Sieltä saa torstaisin helposti pesääkin. Ainakin jotkut on saanu. :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom