Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Eli pitäisi asua 100 vuotta joka paikassa suomessa että voisi sanoa paikan olevan perseestä? En ole Tesomallakaan asunut, mutta voin sanoa että ihan hirveä mesta. Ei se itä siitä paremmaksi muutu jos maikki muuttaa sinne.
Oikein vitun perinteinen junttiasenne "hei sä olet landelta, älä ala meille stadilaisille vittuileen".
Inkeri sanoi:Ite olen asunut Helsingissä nyt vuoden, eikä oo autuaaks tosiaan tehnyt mikään seutu täällä.
Suurin osa ihmisistä tuntuu olevan muualta muuttanut anyways. Olisi kiva kuulla paljasjalkaisten mielipiteitä tästä asuinalueasiasta.
En tajua tätä kohkaamista, meille on ollut tärkeetä keskusta-asuminen ja toisille merkitsee sitävastoin luonnonläheisyys ja neliöt enemmän. Taas kerran täytyy sanoa, että onneksi on mistä valita.
Lazarus sanoi:Serkku asuu Länsi-Stadissa. Se on ihan hirvee paikka, jonka nurkka täynnä spurguja ja narkkeja, muutenkin hirvee Mogadishu-meininki. Ite en muuttaisi akselille Munkkivuori-Pitäjänmäki-Haaga. Serkku tsiigaileekin nyt luukkua jostain Itiksen liepeiltä. Se on tosi rentoo seutua, serkku on sieltä himaisin, se asunut siellä koko lapsuutensa.
Uncle Sam sanoi:Pohjois-Haaga ja Munkkivuoren "ostoskeskus" on oikeastaan ainoat rauhattomat paikat. Muutaman vuoden tuolla akselilla asuneena voin sanoa, ettei koskaan ole ollut mitään ongelmia, edes spurgujen tai narkkien kanssa.
Uncle Sam sanoi:Pohjois-Haaga ja Munkkivuoren "ostoskeskus" on oikeastaan ainoat rauhattomat paikat. Muutaman vuoden tuolla akselilla asuneena voin sanoa, ettei koskaan ole ollut mitään ongelmia, edes spurgujen tai narkkien kanssa.
turilas sanoi:niin se onkin kokonaan toinen asia kenen interesseihin kuuluu haistella tai katella noita spurguja tai muita epäsosiaalisia tapauksia,mun elämänlaatu ainakin paranee jos niitä on mahdollisimman vähän,tuskimpa kellekään suoranaista turvallisuus ongelmaa noista tulee vaan kyse lienee enempi yleisestä viihtyisyydestä kuin muusta.
Tähtityttö sanoi:Menee toi Malmikeskustelu vähän offin puolelle, niin voitais jatkaa tänne. Olkaa hyvät!
Neuvostoliitto sanoi:Ok, Malmi on suomen Turku.
Lazarus sanoi:Serkku asuu Länsi-Stadissa. Se on ihan hirvee paikka, jonka nurkka täynnä spurguja ja narkkeja, muutenkin hirvee Mogadishu-meininki. Ite en muuttaisi akselille Munkkivuori-Pitäjänmäki-Haaga. Serkku tsiigaileekin nyt luukkua jostain Itiksen liepeiltä. Se on tosi rentoo seutua, serkku on sieltä himaisin, se asunut siellä koko lapsuutensa.[/QUOTE
Ei kyl menny yhtää jakeluun.. Oon asunu munkkivuoressa seittemänvuotta ja rauhallisempaa aluetta saa hakea. Ostarillakin on asioita hoidettu melkeen päivittäin ja muutaman kerran seitsemänvuoden aikana nähny ärrän vieressä pari spurgua. Mä luulin et ihmisillä jotka on asunu idässä tai vastaavanlaisissa paikoissa kauan, on tullut jonkilainen kompleksi joistain alueista pk-seudulla. Tyyliin "Oon asunu vesalassa kymmenen vuotta, eikä parempaa aluetta ole", "hyi vittu, en kyl ikin muuttais mihinkään keskustaan tai akselille munkka, haaga,pitsku, laru...". Näillä tapauksilla ei ole todennäköisesti ikinä mahdollisuuksia muuttaa kyseisille alueille, joten helppo alkaa dissata jotain asiaa mitä ei ite voi saada.
Vargas sanoi:Ei kyl menny yhtää jakeluun.. Oon asunu munkkivuoressa seittemänvuotta ja rauhallisempaa aluetta saa hakea. Ostarillakin on asioita hoidettu melkeen päivittäin ja muutaman kerran seitsemänvuoden aikana nähny ärrän vieressä pari spurgua. Mä luulin et ihmisillä jotka on asunu idässä tai vastaavanlaisissa paikoissa kauan, on tullut jonkilainen kompleksi joistain alueista pk-seudulla. Tyyliin "Oon asunu vesalassa kymmenen vuotta, eikä parempaa aluetta ole", "hyi vittu, en kyl ikin muuttais mihinkään keskustaan tai akselille munkka, haaga,pitsku, laru...". Näillä tapauksilla ei ole todennäköisesti ikinä mahdollisuuksia muuttaa kyseisille alueille, joten helppo alkaa dissata jotain asiaa mitä ei ite voi saada.
Tämä topikki on tuhoon tuomittu jo ennenkuin se on alkanut. Trust me.