Helppo halpa hiilari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ano
  • Aloitettu Aloitettu
hilpetöörit
Seuraa pakkiksen kovin offtopic ikinä:
Missä päin Suomea puhutaan näin? Ei ole ensimmäinen kerta kuin kuulen, mutta olen hämmentynyt. Se on tilpehööri eikä mikään hilpetööri. Tulee ruotsin kielen sanasta tillbehör - tarvike. Ei sitä vaan voi kääntää tuolaiseen muotoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraa pakkiksen kovin offtopic ikinä:
Missä päin Suomea puhutaan näin? Ei ole ensimmäinen kerta kuin kuulen, mutta olen hämmentynyt. Se on tilpehööri eikä mikään hilpetööri. Tulee ruotsin kielen sanasta tillbehör - tarvike. Ei sitä vaan voi kääntää tuolaiseen muotoon.

Se on kyllä just näin. Tilpehööri se on. Sana ei ole edes mitenkään onomatopoeettinen. Sellaisista taas yleensä "saa" tehdä ties millaisia väännöksiä.

Itse tulee joskus vedettyä täysjyväkaurahiutaleita maidon kanssa. Siis ihan keittämättä, pitää antaa ihan hetki turvota. Ei ole ollenkaan niin pahaa miltä kuulostaa.

Itse tulee joskus vedettyä täysjyväkaurahiutaleita maidon kanssa. Siis ihan keittämättä, pitää antaa ihan hetki turvota. Ei ole ollenkaan niin pahaa miltä kuulostaa.

Jos haluu hifistellä niin sotkee vielä vähän rahkaa tai jogurttia sekaan ja pilkkoo päälle banaanin niin nam nam. Paras tietty jos hiutaleet ehtii turvota pidempään (esim aamulla rasiaan ja duunipaikan jääkaappiin ja iltapäivällä syö).

Suositut

Back
Ylös Bottom