Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kysyjä edes miettii jotain karkkia yms nopeaa hiilaria hiilarinlähteenä, haluaa läskiä mahdollisimman tehokkaasti? Kaurahiutaleet jotka jo mainittu ovat varsin halpa ja hyvä vaihtoehto. 100 grammassa jotain 400 kaloria ja 60g hiilaria ja tuommonen määrä menee blenderissä muiden juttujen seassa vaikka kymmenen kertaa päivässä.
Se nyt on vain niin petollisen helppoa "boostata" päivän kaloreita nappaamalla salin jälkeen kaupan hyllystä suklaalevy tms. Siksi mä täällä kyselenkin vaihtoehtoja Riisit ja perunat yms ovat jo päivittäisessä käytössä, eikä niitä pysty olla kokoaika keittämässä, siksi kyselenkin nimenomaan mahdollisimman helppoja hiilarinlähteitä, "on the go" periaatteella. Nuo porukan mainitsemat instant oatsit voisi ottaa kokeiluun.
Joku mainitsi nuudelit ja mun käsittääkseni niissä ei oo energiaa paskanvertaa, korjatkaa jos oon väärässä?
Ja Beginner mun ateriakoot ovat jo luokkaa 250g riisiä ja päälle proteiinit. Paljoo enempää ei kerralla mahdukaan. En sitten tiedä kuinka isoja safkoja sä vedät Noita pääaterioita voisi kyllä koettaa täydentää joillakin energiatiheillä kastikkeilla tms...
Ja Beginner mun ateriakoot ovat jo luokkaa 250g riisiä ja päälle proteiinit. Paljoo enempää ei kerralla mahdukaan. En sitten tiedä kuinka isoja safkoja sä vedät Noita pääaterioita voisi kyllä koettaa täydentää joillakin energiatiheillä kastikkeilla tms...
Olenko oikeasti ainoa, jolle 200g riisiä, 200g kanaa + rehut ei tunnu vittu missään nälkä jää enemmänkin ;)
Riippuu myös onko painot raakana vai valmistettuna. 200g riisiä on kuitenkin keitettynä noin 500g.
Asennetta peliin niin ei se ole enää vaikeaa, totuttautuu vaan irti niistä karkeista yms paskasta niin ajan kanssa ei tee enää mieli, kokemus puhuu. Peruna nyt ei edelleenkään ole paras vaihtoehto jos hiilaria haluaa helposti, riisi on toki mutta ainakin mulla sen kiskominen on todella työlästä verrattuna vaikka makarooniin. Perus kaurahiutaleita blenderissä tai paljon kehuttua instant oatsia niin se on hyvä se. Ja nuudeleissa kyllä on energiaa, ne ravintoarvot mitä niissä pusseissa on, ovat oudosti kylläkin jonkun valmiin nuudelikeiton yms ravintoarvoja. Ja 250g riisiä kerralla kuulostaa ihan helvetilliseltä annokselta, ei onnistus multa, mikäli siis kuivapainosta kyse :D
Jokaista ateriaa kun kasvattaa vähän, niin ei tarvitse välipaloja miettiä. Loppupeleissä se kylläisyys on kiinni kuitenkin niistä kokonaiskaloreista, eli se välipala päivällä vie kyllä ruokahalua illalta. Itse en istumatyötä tekevänä syö enää mitenkään mahdottomasti (n. 3000kcal päivässä), pääateria on nykyään lähinnä helppouden takia kilo pakasteranskalaisia (on muuten melko hyvä vaihtoehto perinteiselle perunalle jo kaipaa lisää kaloreita) ja 300g kanaa. Joskus dieettaillessa tuli syötyä sen verran suuri osa kaloreista treeninjälkeisellä aterialla, että välillä annos oli 400g basmati- tai jasmiiniriisiä, 300g kanaa ja 1 kurkku tai muutama tomaatti. Kyllä syömään tottuu kun totuttelee.
Tossa meinattiin, että miten malto eroaa sokerista, eli ei juuri mitenkään.
Ihan käsittämätöntä toimintaa. En vaan ymmärrä, että aina pitää etsiä se helpoin reitti syömiseen ja treenaamiseen. Ootko miettinyt, että lopettaisit kokonaan treenaamisen niin saisit keskittyä syömiseen? Se vasta onkin mukavaa ja helppoa!
Lol. Mitä se sua haittaa jos mä syön karkkia ja tuplajuustoja? Tupla on mun mielestä ihan kelpo PWO safka. Lihaa ja höttöhilarii. Rasvat pysyy kuitenkin mukavasti siinä kympin kieppeillä vaikka yrittäiskin sikailla. Sulla taitaa itselläs olla vahvoja tunteita tuplajuustoon ja karkkiin kun tulee noin vahva reaktio jos joku niitä syö? Olisit edes heittänyt sitten pari vaihtoehtoa sun postiin lisäksi niin ei olis mennyt pelkäks kitinäksi.