Helppo halpa hiilari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ano
  • Aloitettu Aloitettu
Argumenttinä se että joku söi hampurilaisia ja pärjäsi on suht shaisse. Miksi ne kalorit pitää ottaa ylettömästä määrästä rasvaa? Siksikö että se on helppoa ja kivaa? Itsekään en ole mikään "uhrautuja" lajin puolesta, mutta rasvan mättämisessä en näe mitään järkeä.

Tämä ruoan "puhtaus" on niin ikuisuus aihe etten siitä enempää väännä. Kuten jo aiemmin sanoin niin jos uskot niitten tuplajuustojen olevan fiksu valinta niin keep going.

Ei kai juustohampurilaisessa ole kuin joku about ~10-15g rasvaa? Ongelmaksi noissa tulee rasvan huono laatu ja setin suolaisuus

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa joillain nyt olla vähän luetunymmärtämisessä vikaa. Transrasvaa ei pitäisi mäkkärin hampurilaisessa olla. Aterioista en sitten tiedä, mutta niistä nyt ei ollut puhekaan. Bustedille voin tarjota Happy Mealin niin tulee parempi mieli, kun ei ilmeisesti itsekään tiedä, mistä puhuu. Treenailin muinoin erään cbb-kisaajan kanssa ja joka treenin jälkeen mentii viereiseen mäkkäriin vetää juustoja. Ja kaveri pääs kisoissa mitalille. Että se siitä "perusbodaajan" ruokavaliosta.

Instant oatsit lähti tilaukseen ja ihan maustamattomana tällä kertaa kun maustettuun heraan tuota tosiaan tulee sitten kuitenkin sekoitettua

Tossa sanot, että treenin jälkeen menitte syömään? Treenin jälkeen kaloreita on hyvä saada totta, mutta yllä mainitsit kuitenkin ottavasi PWO:na hampurilaisia, joka mun mielestä ei ole kauheen hyvä vaihtoehto sen rasvaisuuden ja hitaan imeytymisen takia?

Miksi jengi maksaa kaurasta hirvittäviä hintoja, kun kaupat on täynnä pikakaurahiutaleita. Teitä on kusetettu. :)

Hirvittäviä hintoja:lol2:

Tilasin justiin 20kg oatsia, 5kg tuli maksamaan ~10€. Kilohinta melkeen sama kuin jossain elovenassa ja on valmiiksi hienoksi jauhettu ja hyvin sekoittuvaa. Voi heittää protskun kanssa sheikkeriin ja ottaa evääksi, ei tarvi alkaa sekoilemaan minkään blenderin kanssa.

Paras tuote treenaajalle heran ohella IMO.

Ja mikäs se sun argumenttisi olikaan? 24g rasvaa tuskin nyt kenellekään on "yletöntä mättämistä". Mutta jatka sä vain niiden lighti jogurttien juomista niin mä syön tuplani rauhassa.

Jos kahdesta tuplajuustosta saa 48g rasvaa ja päivässä syö yhteensä 70g rasvaa niin etkö nää mitään ongelmaa?

Edit. Tottakai jos se rasvan määrä päivässä on jossain +100g lukemissa niin saa jo huonoakin rasvaa sinne sekaan ujutettua.

Hirvittäviä hintoja:lol2:

Tilasin justiin 20kg oatsia, 5kg tuli maksamaan ~10€. Kilohinta melkeen sama kuin jossain elovenassa ja on valmiiksi hienoksi jauhettu ja hyvin sekoittuvaa. Voi heittää protskun kanssa sheikkeriin ja ottaa evääksi, ei tarvi alkaa sekoilemaan minkään blenderin kanssa.

Paras tuote treenaajalle heran ohella IMO.

Itse vedän joka aamu sheikkeriin 2dl pikakaurahiutaleita, joiden annan turvota pari minuuttia. Sitten lisään desin heraa ja 10g. rypsiöljyä sekaan, ja juon pois. Ei tarvitse blenderiä, eikä jää paakkuja, kunhan antaa turvota. Turpoamiseen jälkeen sheikkaaminen hajoittaa kaurahiutaleet tasaiseksi massaksi.

2 euroa kilo on kuitenkin kaksinkertainen hinta. Saman tuotteen hinnassa se on järjetön ero.

Ei mikään kaupan kaura pääse lähellekkään oatsin sekoittuvuutta. Kokeiltu on kaikkia ja edes blederillä ei saa yhtä hyvin sekoittunutta juomaa. Ihan mielelläni maksan tuosta pari euroa enemmän.

"F-tukusta saa about 3€ kilo maltoa."

Onko noin?

Kyllä kun säästöpaketin ostaa.

- - - Updated - - -

Itse vedän joka aamu sheikkeriin 2dl pikakaurahiutaleita, joiden annan turvota pari minuuttia. Sitten lisään desin heraa ja 10g. rypsiöljyä sekaan, ja juon pois. Ei tarvitse blenderiä, eikä jää paakkuja, kunhan antaa turvota. Turpoamiseen jälkeen sheikkaaminen hajoittaa kaurahiutaleet tasaiseksi massaksi.

2 euroa kilo on kuitenkin kaksinkertainen hinta. Saman tuotteen hinnassa se on järjetön ero.
Vastasit tässä varmaan itse omaan kysymykseesi. Kaupasta ei saa valmiiksi jauhettua, hyvin sekoittuvaa kauraa tuolla hinnalla. Ite ainakin mielummin maksan euron enemmän kun rulluttelen blenderissä joka saatanan aamu niitä.

Vastasit tässä varmaan itse omaan kysymykseesi. Kaupasta ei saa valmiiksi jauhettua, hyvin sekoittuvaa kauraa tuolla hinnalla. Ite ainakin mielummin maksan euron enemmän kun rulluttelen blenderissä joka saatanan aamu niitä.

Vastasin väitteeseen, ettei muka pikakaurakaurahiutaleet sekoitu riittävän hyvin. Itse saan ilman mitään tuskia alas tuolla mainitsemallani "turvota-ja-sheikkaa"-menetelmällä.

Ja vaikka pikakaurahiutaleet sekoittuisivatkin hieman vähemmän hyvin, saa ne silti helposti alas tekniikallani. Ja on halpaa. Helppoa ja halpaa siis, kuten ketjun alussa vaaditaan. Halvempaa kuin instant oats -jauho, joten toteuttaa ketjun vaatimukset paremmin kuin instant oats -jauho.

Jos sitten aletaan vaatimaan hifimpiä ominaisuuksia, kuten täysin tasaista sekoittumista (tai kuten kenties hyvää makua, kaunista väriä, eettistä kestävyyttä, luomua yms?) niin voidaan argumentoida instant oats -jauhon paremmuutta. Mutta se ei liitty helppous ja halpuus -keskusteluun.

Tossa sanot, että treenin jälkeen menitte syömään? Treenin jälkeen kaloreita on hyvä saada totta, mutta yllä mainitsit kuitenkin ottavasi PWO:na hampurilaisia, joka mun mielestä ei ole kauheen hyvä vaihtoehto sen rasvaisuuden ja hitaan imeytymisen takia?

Joo siis tarkoitin siis PostWorkOut tosiaan, sorry jos aiheutti hämmennystä. Mutta kerrohan nyt ihmeessä, minkä takia se suola on mukamas ongelma?

Ja Dona tilaatko sä briteistä vai mistä? Mä maksoin juuri oatseista 13€ 2,5kg:sta postikuluineen.

- - - Updated - - -

Jos kahdesta tuplajuustosta saa 48g rasvaa ja päivässä syö yhteensä 70g rasvaa niin etkö nää mitään ongelmaa?

Edit. Tottakai jos se rasvan määrä päivässä on jossain +100g lukemissa niin saa jo huonoakin rasvaa sinne sekaan ujutettua.

En nää. Ihme rasvafriikkausta vaan mun mielestä. Siis tottakai saa ja ihan kiva jos tykkää ja haluaa sitä rasvaa välttää täysin treenin ympärillä, mutta en mä nyt näe että siitä varsinaisesti mitään isompaa haittaa on, joskaan ei toki mitään hyötyäkään.

Ja Dona tilaatko sä briteistä vai mistä? Mä maksoin juuri oatseista 13€ 2,5kg:sta postikuluineen.

Joo tilaan suoraa myproteinilta. Hyvä kun lähetti tuo suoraa ovelle paketin, niin ei tarvitse itse raahata mitään yli 20kg pakettia :) ja lähes kokoajan löytyy 15%-25% ale koodeja tonne.

Puhu edes siitä mitä tarkoitat.. PWO ON PreWorkOut ;)

Mulla tulee se ~80g/pvä rasvoja niin aika velho saa olla et siihen mahduttaa noita juustoja :D

Mut on ne hyviä ;)

Miksi jengi maksaa kaurasta hirvittäviä hintoja, kun kaupat on täynnä pikakaurahiutaleita. Teitä on kusetettu. :)

Pikakaurahiutaleet on esihöyrytetty jolloin GI nousee sinne melkein 80 tuntumaan, noita instant oatseja ei esihöyrytetä koska kauraa ei sinällään tarvitse kypsentää. Koska kaurat on jauhettu niin ne menee sellaisenaan, tuota normi puuroa en ite voi raakana vetää ja ei jaksa vetää sekoittimella koska oon sen verran laiska.

Joo siis tarkoitin siis PostWorkOut tosiaan, sorry jos aiheutti hämmennystä. Mutta kerrohan nyt ihmeessä, minkä takia se suola on mukamas ongelma?

- - - Updated - - -

En nää. Ihme rasvafriikkausta vaan mun mielestä. Siis tottakai saa ja ihan kiva jos tykkää ja haluaa sitä rasvaa välttää täysin treenin ympärillä, mutta en mä nyt näe että siitä varsinaisesti mitään isompaa haittaa on, joskaan ei toki mitään hyötyäkään.

No jos tavoitteellisesti treenaa, niin hampurilaiset ei sovi säännölisesti ruokavalioon, varsinkaan treenin ympärillä. Kuinka vaikeaa on vetää treeniä ennen/aikana ja jälkeen, niin paljon maltoa kuin maha kestää (tottakai proteiini palkkariin+hilpetöörit). Etenkin naturaalin kannattaa hyödyntää insuliinin tuoma hyöty, onhan se anabolisin hormoni ihmiskehossa. Syö sitten parin tunnin päästä kämpillä kunnon aterian... Turha miettiä mitään hyviä ja halpoja hiilareita, jos tärkempään aikaan kehittymisen kannalta syödään jotain vitun hamppareita.

Helpoiten saat kaloreita, kun juot suoraan oliiviöljyä pullon suusta.

No jos tavoitteellisesti treenaa, niin hampurilaiset ei sovi säännölisesti ruokavalioon, varsinkaan treenin ympärillä. Kuinka vaikeaa on vetää treeniä ennen/aikana ja jälkeen, niin paljon maltoa kuin maha kestää (tottakai proteiini palkkariin+hilpetöörit). Etenkin naturaalin kannattaa hyödyntää insuliinin tuoma hyöty, onhan se anabolisin hormoni ihmiskehossa. Syö sitten parin tunnin päästä kämpillä kunnon aterian... Turha miettiä mitään hyviä ja halpoja hiilareita, jos tärkempään aikaan kehittymisen kannalta syödään jotain vitun hamppareita.

Helpoiten saat kaloreita, kun juot suoraan oliiviöljyä pullon suusta.

Sun ei pitäis opettaa isääs nussimaan. Tuplajuustot vedetään siinä palkkarin ja treeninjälkeisen aterian välissä, matkalla himaan. Mihis arto ne sun mielestä sitten sopii paremmin kuin treeniin jälkeiseen ateriaan? Erittäin mielelläni kuulisin.

Mutta tosiaan eiköhän tää nyt ala pikkuhiljaa riittämään juustoista kerta kenelläkään ei näytä olevan mitään mutua järkevämpää sanottavaa asiasta.

Tänään tuli tankattua hiilareita ihan perinteisellä paketilla leipää, kun ei ollut mahdollisuuttaa kokkailla tai eväitä kantaa mukana.

- - - Updated - - -

Joo tilaan suoraa myproteinilta. Hyvä kun lähetti tuo suoraa ovelle paketin, niin ei tarvitse itse raahata mitään yli 20kg pakettia :) ja lähes kokoajan löytyy 15%-25% ale koodeja tonne.

Pitääkin jatkossa tilailla sieltä, mikäli nuo oatsit nyt hypensä lunastavat. Suoraan ovelle kuljetus on jo yksinään aika iso plussa, edullisemmasta hinnasta ja paremman kokoisista paketeista puhumattakaan.

Sun ei pitäis opettaa isääs nussimaan. Tuplajuustot vedetään siinä palkkarin ja treeninjälkeisen aterian välissä, matkalla himaan. Mihis arto ne sun mielestä sitten sopii paremmin kuin treeniin jälkeiseen ateriaan? Erittäin mielelläni kuulisin.

Vertaa ravintoarvoja keskenään vaikka kanan ja pastan kanssa. Ei voi verratakkaa ja jos syy on se että ei kana ja pasta tai vastaavasti joku muu puhdas ravinto tökkii nii mun mielestä tommosett pullamössö poiken kannatas vaihtaa harrastus dokaamiseen ja siellä mäkkärissä käymiseen. Puhdas ravinto ja kehonmuokkaus treenaamaalla esteettiseksi kuin vain tukevat toisiaan nii paljon.

Näytätkin olevasi sellainen ravintoguru, että sua on turha opettaa. 150g maltoa parempi hiilarin lähde treenin aikana/jälkee, kuin tupla juusto tai 150g tummaa pastaa on parempi hiilarin lähde treenin jälkeisellä aterialla kuin tuplajuusto. Syö nyt ennenmmin, vaikka aamupalaksi, jos niitä on pakko syödä.

Menkää pojat vaikka tonne potuttaa ketjuun avautumaan jos niin paljon vituttaa, että joku syö ongelmitta mitä haluaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom