Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan niissä, mutta ne onkin sitten sokeria, joka tarkoittaa että noin puolet fruktoosia, ei ole sama asia siis kuin tärkkelys.. Itsellä ainakin on kyllä ongelmana saada nimenomaan kunnolla hiilihydraatteja vedettyä päivän mittaan kun sokeria tulee välteltyä kuitenkin, rasvat ja proteiinit nyt on helppo imaista koneeseen. Mutta se järjetön määrä hiilaria ku pitäis saada hyvistä lähteistä, ni kyllä tekee tiukkaa.Tuli mieleen mites jotkut hedelmäpiltit tai kaupan smoothiet? Tuoremehu? Näissä ainakin lienee hiilareita ja jos mausta tykkää niin helppo niellä?
Tuplajuusto on kelposafkaa eläimille. Ei siis lemmikeille vaan jollekin joulukinkulle. Vaikka ne maistuukin hyviltä niin ravintoarvot ei läpäise kyllä mitään seulaa.
Alle viiden euron säkki, ei pitäisi kenenkään taloutta kaataa jos tilaa testiin molempia. Makuasioista ei voi kuulemma kiistellä, vitut. Faktoistako sitten voi? Ja itse olen siis tuota maustamatontakin vetänyt ja hyvinhän se uppoaa kun iskee sheikkeriin suklaan tms makuisen heran kanssa.
Onko nää kaupan valmiit kaura- ja riisijuomat lähelläkään tota instant oatsia? Luulisi ainakin että niissä on myös helposti nieltävää hiilaria, hintaa tosin en ole tullut katsoneeksi.
Tupla on mun mielestä ihan kelpo PWO safka.
Tuoremehu?
Fastin Malto, 1000g - 5.95€, tarjouksessa Prismoissa.
Tuskin halvin mahdollinen, mutta sopii hienosti palautusjuoman joukkoon. Juoman maku ei kärsi, vaikka arvot kasvaa.
Banaaneja söisin muuten, mutta allergioista johtuen ei sovi valioon.
Instant Oats, Oat Fuel yms. jos kaloreita pitää saada lisää.
Helppoa ja halpaa, 100-200g veden kera sheikkerin kautta kurkusta alas.
Samaa mäkin mietin.. Normikaurahiutaleetkin saa kietastuu huiviin tosi nopee ku sotkee vaan kylmään veteen. oha se aika korkee hinta joku 5€kilo melkein samasta ravintosisällöst ku saa 1€/kilo lidlistä.. Kyl se tuntuva ero on jos siit oikeesti on tarkotus kaloreita tosissaa ottaa.Miksi jengi maksaa kaurasta hirvittäviä hintoja, kun kaupat on täynnä pikakaurahiutaleita. Teitä on kusetettu.