Elikkäs olen nyt viimeset pari kuukautta treenannut seuraavalla ohjelmalla:
Maanantai: RINTA&HAUIS
Penkki 3X12
Vinopenkki kp 3X12
PeckDeck 3X12
Hauiskääntö istualtaan 3X12
Scotti kippuratangolla 3X12
taljasta selällään hauista=) 3X12
Tiistai: Jalat
Kyykky 3X12
Prässi 3X12
etureidet 3X12
Pohkeet istualtaan 2X15
Pohkeet seisten 2X15
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Olkapää&Ojentaja
Pystypunnerrus 3X12
Pystysoutu taljassa 3X12
Vipunosto sivuille 3X12
Olankohautus 3X12
Ransk. kip. tangolla 3X12
Ojentaja taljassa 3X12
Kapee penkki 3X12
Perjantai: Selkä
Leuanveto myötäotteella 3Xmax
Alatalja 3X12
Talja niskan taa 3X12
Kulmasoutu 3X12
Plus vatsoja tulee tehtyä pari kertaa viikossa
Apuja mä tartteisin siihen et ku haluisin tiputtaa toistot johonkin kutosiin(voimaviikkoja) vähän kaikissa liikkeissä. Eritoten penkissä olis kiva kokeilla sitä Miken 2X6, Olisko se mahdollista sovittaa järkevästi tähän mun ohjemaan? Jos maanantaina tekee sen penkin2X6 niin olisko sit torstaina tarkoitus tehdä jollain ojentaliikkeellä sellanen samanlainen 2X6 esim. kapeella penkillä, nostetaanko siinäkin sit aina painoja kun menee se 2X6? Jos siirryn nyt tähän Miken ohjelmaan niin kannattasko tehdä jotain muutoksia tähän mun ohjelmaan. Eli parannus ehdotuksia otetaan vastaan :D
Hienoa olis Jos Mike ite kerkeis vastaamaan mut jos ei niin kaikki apu tervetullutta :kippis1:
Maanantai: RINTA&HAUIS
Penkki 3X12
Vinopenkki kp 3X12
PeckDeck 3X12
Hauiskääntö istualtaan 3X12
Scotti kippuratangolla 3X12
taljasta selällään hauista=) 3X12
Tiistai: Jalat
Kyykky 3X12
Prässi 3X12
etureidet 3X12
Pohkeet istualtaan 2X15
Pohkeet seisten 2X15
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Olkapää&Ojentaja
Pystypunnerrus 3X12
Pystysoutu taljassa 3X12
Vipunosto sivuille 3X12
Olankohautus 3X12
Ransk. kip. tangolla 3X12
Ojentaja taljassa 3X12
Kapee penkki 3X12
Perjantai: Selkä
Leuanveto myötäotteella 3Xmax
Alatalja 3X12
Talja niskan taa 3X12
Kulmasoutu 3X12
Plus vatsoja tulee tehtyä pari kertaa viikossa
Apuja mä tartteisin siihen et ku haluisin tiputtaa toistot johonkin kutosiin(voimaviikkoja) vähän kaikissa liikkeissä. Eritoten penkissä olis kiva kokeilla sitä Miken 2X6, Olisko se mahdollista sovittaa järkevästi tähän mun ohjemaan? Jos maanantaina tekee sen penkin2X6 niin olisko sit torstaina tarkoitus tehdä jollain ojentaliikkeellä sellanen samanlainen 2X6 esim. kapeella penkillä, nostetaanko siinäkin sit aina painoja kun menee se 2X6? Jos siirryn nyt tähän Miken ohjelmaan niin kannattasko tehdä jotain muutoksia tähän mun ohjelmaan. Eli parannus ehdotuksia otetaan vastaan :D
Hienoa olis Jos Mike ite kerkeis vastaamaan mut jos ei niin kaikki apu tervetullutta :kippis1: