Ku näistä aloittelijoiden "helpoista kiloista" nyt aina puhutaan nii missähän ne mun helpot kilot on? Ruvennu vähän ihmetyttämään ku oon tässä nyt jo lähes vuoden reenaillu ja n. puolet siitä erinlaisilla ohjelmilla ja hyvällä syömisellä. Paino oli tuossa vuosi sitten tuossa 65 kilon pinnassa ja nyt se on n. 66kg :( !!!
Meinaa vähän motivaatio mennä ku olin tuossa pari viikkoa sairaana nii sen jälkeen painoin huonoimillaan säälittävät 62kg :( ...
Ruokapuolella tuo ~3000 kaloria ei näytä riittävän mihinkään.
Mutta ei kai tässä sen kummempia. Haluttas vaan tietää että onko tämmösiä ongelmia muillaki aloittelijoilla ja miten ootte saanu painon nousuun. Onhan nuo voimatasot sentään noussu selvästi ja rasva % pienentyny huomattavasti.
Meinaa vähän motivaatio mennä ku olin tuossa pari viikkoa sairaana nii sen jälkeen painoin huonoimillaan säälittävät 62kg :( ...
Ruokapuolella tuo ~3000 kaloria ei näytä riittävän mihinkään.
Mutta ei kai tässä sen kummempia. Haluttas vaan tietää että onko tämmösiä ongelmia muillaki aloittelijoilla ja miten ootte saanu painon nousuun. Onhan nuo voimatasot sentään noussu selvästi ja rasva % pienentyny huomattavasti.