Helpot kilot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Karpaasi85
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että treenamalla pääliikkeitä, massaa tulee nopeasti. Siis rakentamalla treenin mm. penkin, kyykyn ja maastavedon ympärille, kyllä paino alkaa nousta ja kovaa. Ei siitä ole kuin vajaa puoli vuotta kun painoin 73kg(rasvat olivat tuolloin kyllä alle neljän, muistaakseni 3.9%), nyt painan jo reilusti yli 85kg. Eli treenatkaa, syökää, nukkukaa:thumbs:

Täytyy nostaa hattua. Olet ollut melkein tiukemmassa kunnossa kuin bodarit kisadieetin jälkeen. 3.9%:n rasvoilla on enää sisäelinten päällä pieni kerros rasvaa. Sellaisella rasvaprosentilla saavutetaan melkein hengenvaarallinen tila, joten suosittelisin tarkistamaan mittaustuloksesi oikeellisuuden. :thumbs:

Kiitos Rock^! Rasvat olivat tosiaan tuota luokkaa ennen kesää, mutta kesä meni vähän heikosti. Loukkasin ristiselkäni maksimikyykyssä juuri kesän alkaessa ja en tehnyt juuri mitään kuukauteen. (tietenkin oli pakko käydä salilla jotain nysväämässä, että pysyy kunnossa;)) Nyt kun selkä on jo parempi treenaus on jatkunut normaalisti. Tosin tuon painonnousu on vaikuttanut radikaalisti aerobiseen liikuntaa, mutta eiköhän tuokin puoli mene kuntoon.

Originally posted by Karpaasi85
Ei siitä ole kuin vajaa puoli vuotta kun painoin 73kg(rasvat olivat tuolloin kyllä alle neljän, muistaakseni 3.9%), nyt painan jo reilusti yli 85kg.

En nyt halua kokonaan kyseenalaistaa, mutta oliko tuo 3,9% luotettavalla tavalla mitattu tulos? Se on meinaan sen verran alhainen ettei rasvaa ole tossa kohtaa kuin sisäelinten ympärillä (ja mulla ehkä päässä :D )

Apache

Originally posted by turre101
aamupala klo. 7.00-10.00

lihapiirakka johon juustoa ja ketsuppia väliin, juomaksi maitoa.

* Tosissasi? Tälle vois antaa nimeksi "Breakfast from hell", mä tuskin pystyisin kakomatta edes syömään aamulla lihapiirakkaa... Kunnon aamiaista monipuolisesti, tai edes vaikka ruisleipää ja päälle floraa, juustoa + reilusti kinkkua tai vastaavaa, ja sitten sitä maitoa ruokajuomaksi.

Tämä omastakin mielestä vähän outo aamiainen johtuupi siitä että meillä just tässä alkoi koeviikko ja meikän aivot ei toimi ellei ole vetäny hiilareita paljon, ja muutenkin sellainen kylläinen olo auttaa kokeissa keskittymään oleelliseen.

Palaa muuten koeviikoilla rasva yllättävän hyvin. Ne tietää jotka on ollu lukiossa:kippis1:

Originally posted by vapaudenpatsas
Hyperflood nyt kun olet treenannut muutaman kuukauden ja lukenut antaumuksella voima artikkeleita niin tiedät varmaan nyt että toi sun painon nousu on 90% nesteitä ja läskiä....:evil:

? läskiä ei ainakaan missään näy? mutta tosin olin vähän ehkä alipainoinen tuolloin.. emt

niin ja ei tuo 4kk:ssa oo es kummone lisäys

Originally posted by hyperflood
? läskiä ei ainakaan missään näy? mutta tosin olin vähän ehkä alipainoinen tuolloin.. emt

ai 15kg 4kk:ssa ei oo kummonen lisäys.?!?!?!?!?!

Originally posted by hyperflood

HUH HUH!!! Täällä tuntuu että todellisuus saattaa hämärtyä aina välillä ku lukee näitä juttuja. Jengi taitaa pistää kevyttä lisää???
15 kiloo 4kuukaudes on mun mielestä treenaavalle aika helvetisti.
Tietty jos makaa himas ja vetää tyyliin 14 bigmaccii päiväs niin ehkä...

Back
Ylös Bottom