help me!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hougan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
terve, olis sellanen probleema että olen käynyt melkein vuoden salilla 2-3 krt viikossa, ja tuntuu etteivät lihakset kasva yhtään. Penkkitulos on kyllä noussut 65kg-> 100kg, mutta muuten en huomaa minkäänlaista vaikutusta..tuntuu ettei hanska ole kasvanut melkein yhtää jne.. niin ja jos saisitte vipattua jotain hyvää reeniohjelmaa millä tulokset näkyisi

Ennenkuin ongelmien syystä voi sanoa mitään ja niitä voidaan lähteä korjaamaan, sun tarttis laittaa näkyviin tähän sun käyttämä ohjelma ja päivittäiset syömiset.

Mullakin tuli ekaks mieleen, ku sanoit "tuntuu...", että voit vaan itse luulla ettet ole kasvanut vaikka oikeasti olet. Ainakin itselläni kävi niin, että en omasta peilikuvasta kamalan suurta eroa huomannut koska olin tottunut siihen ulkonäkööni pikkuhiljaa. Sitten tyttöystävä kertoi, että kädet ja selkä oli ainakin kasvanu. Et kannattaa kysyy muiden mielipidettä kans. Toi tuloksen kasvu ainakin viittais siihen, että ois jotain saatu aikaseks.

Kyllä sä varmaan vähän oot kasvanu. no worries :) Ja vuosi on kuitenkin tosi lyhyt aika, ja mielestäni hanskat on just se ryhmä kokonaisuudessaan mikä kasvaa hivenen hitaammin. Mutta kyllä nekin siinä mukana paisuu pikkuhiljaa.

terve, olis sellanen probleema että olen käynyt melkein vuoden salilla 2-3 krt viikossa, ja tuntuu etteivät lihakset kasva yhtään. Penkkitulos on kyllä noussut 65kg-> 100kg, mutta muuten en huomaa minkäänlaista vaikutusta..tuntuu ettei hanska ole kasvanut melkein yhtää jne.. niin ja jos saisitte vipattua jotain hyvää reeniohjelmaa millä tulokset näkyisi

On sitä ulkoista muutosta kuulemma tullut ja aika paljonkin :)

Ja tässä ei sitten ole tietenkään mitään ristiriitaa eihän? Eli halusit siis vaan tulla pakkikselle lesoilemaan hyvin parantuneella penkkituloksella tyyliin: " No mä nyt oon vaan vähän jotain reenaillu ja penkki on kyllä parantunut, mutta en usko, että olen kehittynyt, vaikka mun penkkitulos onkin kyllä parantunut, että voisitteko nyt vähän kehua mua pliis?

Mitä sä oikein haluat?! Sun ongelma on siis se, että et itse huomaa kehittyneesi, vaikka tulokset on parantunut ja muut kehuu? Siis Mitä VITTUA. Ja haluat nyt TREENIOHJELMAN jolla NÄKISIT ITSE kehittyneesi?? just, just...

No hei tässä sulla käytännön neuvo: Älä katso peiliin puoleen vuoteen, ollenkaan. Ainakaan koko kroppaa, naamaa voit kyllä meikata. Sit kun puolen vuoden päästä meet alasti päälistelemään itseäsi kokovartalopeilin eteen niin ehkä sit näet jotain muutoksiakin. Tai sit voit tehdä niinkuin muutkin tavoitteelliseti treenaavat: ota seurantakuvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom