help me =) (kysymys sixpackista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tmu1988
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Status
Viestiketju on suljettu.
terve kaikille! menin tos varsin googleen ja kirjoitin hakusanaksi "miten saada six pack"... löysin sitten jonkinlaisen sivuston , missä kerrottiin että www.pakkotoisto.com:ista saa parhaiten tietoa tällaisesta asiasta..

mietin tässä et "miten saada six pack" kuulostaa suhteellisen teiniltä.. mut en muutakaan keksiny. tarkoitus olis saada tuota keskivartaloa näyttämään hyvältä. aikaa olisi sellainen 1-2kk... olisko mitään mahdollisuuksia? oon tässä treenannu jo jonku 3 viikkoa 150 toistoa per day, aina välilla 100 toistoa selkää kans et pysyy suhteellisessa tasapainossa.

oon huomannu täs 3 viikon aikana jo jonkinlaista muutosta, mutta vain jännittämällä vatsalihaksia samalla ku meen vähän "koukkuun"... ja ei tuu muuta näkyviin ku 2 ylimmäistä:hyper: . säälittävää, tiedän. Siksi postasinki tänne ja haluan kuulla teiltä alan tietäjiltä.. :david:

Onko mahdollista saada näkyvä six pack 1-2kk?

millainen tulisi olla treeni ohjelma?

tulisko ruokavaliota muuttaa millään tavalla, jos tulisi niin miten?

jos näist mitää apua: pituus 172 paino 65-68

Sixpack näkyy kyllä kun rasvat ovat tarpeeksi alhaalla. Tuolla pituus/paino suhteella se päkki ei voi kovin kaukana olla.

Lue FAQ ja varsinkin diettiin ja treeniin liittyvät asiat yleensä. Sikspäkki ei tule pelkällä vatsalihastreenillä.

Ruokavaliosta on aika paha mennä sanomaan mitään, varsinkaan kun edes minä en ole meedio ja ajatustenlukija. Tarkoittaa käytännössä sitä että siitä ruokavaliosta pitäisi jotain jopa kertoa jos haluaa siitä arvion.

Jatkossa kannattaa opetella nimeämään threadit niin, että otsikon perusteella on jo mahdollista päätellä ketjun sisällöstä jotain. Lisäksi ns. aloittelijan kysymykset pitää postata aloittelijoiden osioon.

Tämä threadi on tällä käsitelty, aiheesta on jo varmasti n+4 ketjua. Lue asiat läpi ja mietitään sitten uudestaan.

Editoin hieman threadin otsikkoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom