terve kaikille! menin tos varsin googleen ja kirjoitin hakusanaksi "miten saada six pack"... löysin sitten jonkinlaisen sivuston , missä kerrottiin että www.pakkotoisto.com:ista saa parhaiten tietoa tällaisesta asiasta..
mietin tässä et "miten saada six pack" kuulostaa suhteellisen teiniltä.. mut en muutakaan keksiny. tarkoitus olis saada tuota keskivartaloa näyttämään hyvältä. aikaa olisi sellainen 1-2kk... olisko mitään mahdollisuuksia? oon tässä treenannu jo jonku 3 viikkoa 150 toistoa per day, aina välilla 100 toistoa selkää kans et pysyy suhteellisessa tasapainossa.
oon huomannu täs 3 viikon aikana jo jonkinlaista muutosta, mutta vain jännittämällä vatsalihaksia samalla ku meen vähän "koukkuun"... ja ei tuu muuta näkyviin ku 2 ylimmäistä
. säälittävää, tiedän. Siksi postasinki tänne ja haluan kuulla teiltä alan tietäjiltä..
Onko mahdollista saada näkyvä six pack 1-2kk?
millainen tulisi olla treeni ohjelma?
tulisko ruokavaliota muuttaa millään tavalla, jos tulisi niin miten?
jos näist mitää apua: pituus 172 paino 65-68
mietin tässä et "miten saada six pack" kuulostaa suhteellisen teiniltä.. mut en muutakaan keksiny. tarkoitus olis saada tuota keskivartaloa näyttämään hyvältä. aikaa olisi sellainen 1-2kk... olisko mitään mahdollisuuksia? oon tässä treenannu jo jonku 3 viikkoa 150 toistoa per day, aina välilla 100 toistoa selkää kans et pysyy suhteellisessa tasapainossa.
oon huomannu täs 3 viikon aikana jo jonkinlaista muutosta, mutta vain jännittämällä vatsalihaksia samalla ku meen vähän "koukkuun"... ja ei tuu muuta näkyviin ku 2 ylimmäistä

Onko mahdollista saada näkyvä six pack 1-2kk?
millainen tulisi olla treeni ohjelma?
tulisko ruokavaliota muuttaa millään tavalla, jos tulisi niin miten?
jos näist mitää apua: pituus 172 paino 65-68