Helluntaipastori karkoitti pahoja henkiä seksillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Knutby-syytetty: "Harrastimme seksiä joka yö"

Ruotsia kuohuttaneen Knutbyn murhavyyhdin käänteet osoittautuvat yhä kiharaisemmiksi, kun jutun käsittely jatkui Uppsalan käräjäoikeudessa. Helluntailaispastorin vaimon surman tunnustanut lastenhoitaja kertoi, miten pastori Helge Fossmo houkutteli hänet uskonnollisilla tekosyillä seksisuhteeseen.

Sara Svensson, 26, kertoi toissa päivänä oikeudessa, että pastori vaati seksiä paholaisen karkottamiseksi. Käytännössä pahoja henkiä häädettiin pastorin makuuhuoneessa joka yö.

Pastori myös vakuutti, ettei suhde ollut väärin.

- Hän sanoi, että kyse oli sisarusten välisestä taivaallisesta rakkaudesta. Jos osoittaisin hänelle rakkauttani, se ei olisi uskottomuutta, Sara Svensson sanoi.

(IS 21.5.04)

Näköjään uskonnon varjolla voidaan tehdä mitä tahansa. On jotenkin äärettömän surullista lukea tällaisia uutisia ja nähdä miten ihmiset hurahtavat vaikka mihin. Ei olisi mikään yllätys jos samaa tapahtuu Suomessa. Olen kuullut miten helluntaikirkossa on mm. viety mummoilta viimeiset eläkerahat ja ostettu kuolinpesiä pilkkahintaan. Eli vaikka valtionkirkkoa kritisoidaan monelta taholta niin onneksi luterilaiset pastorit ovat kuitenkin aika normaaleja.

:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Näköjään uskonnon varjolla voidaan tehdä mitä tahansa. On jotenkin äärettömän surullista lukea tällaisia uutisia ja nähdä miten ihmiset hurahtavat vaikka mihin. Ei olisi mikään yllätys jos samaa tapahtuu Suomessa. Olen kuullut miten helluntaikirkossa on mm. viety mummoilta viimeiset eläkerahat ja ostettu kuolinpesiä pilkkahintaan. Eli vaikka valtionkirkkoa kritisoidaan monelta taholta niin onneksi luterilaiset pastorit ovat kuitenkin aika normaaleja.

joo tää on aivan uskomatonta shittiä koko juttu... :hyper: kannattaa lukea jostakin niitä kuulustelukertomuksia...huhhuh

punttipiru sanoi:
joo tää on aivan uskomatonta shittiä koko juttu... :hyper: kannattaa lukea jostakin niitä kuulustelukertomuksia...huhhuh

En halua leimata kaikkia helluntaiseurakunnan jäseniä hihhuleiksi mutta jotenkin korvaan särähtää sellainen jäsenvaatimus kuin kielilläpuhuminen hurmoksessa.....

Olisi ehkä syytä pohtia millaisen moraalin ja etiikan varaan tällainen ns. uskonnollinen toiminta oikein perustuu.

:rolleyes:

Vittu mitä spedejä. Tähän threadiin sopii uutinen Saksanmaalta kuin spodari salille.

http://www.ananova.com/ sanoi:
Ananova:
Childless couple told to try sex

A German couple who went to a fertility clinic after eight years of marriage have found out why they are still childless - they weren't having sex.

The University Clinic of Lubek said they had never heard of a case like it after examining the couple who went to see them last month for fertility tests.

Doctors subjected them to a series of examinations and found they were both apparently fertile, and should have had no trouble conceiving.

A clinic spokesman said: "When we asked them how often they had had sex, they looked blank, and said: "What do you mean?".

"We are not talking retarded people here, but a couple who were brought up in a religious environment who were simply unaware, after eight years of marriage, of the physical requirements necessary to procreate."

The 30-year-old wife and her 36-year-old husband are now being given sex therapy lessons while the university clinic undertakes a study to try to find out if there are more couples with a similar lack of sex education.

Ja suomeksi: lapseton saksalainen pariskunta sai hedelmöllisyyshoitoklinikalla kuulla, että syy heidän lapsettomuuteensa oli ilmeisimmin se, etteivät he olleet lainkaan harrastaneet seksiä. Pariskunta kertoi saaneensa syvästi uskonnollisen kasvatuksen, josta johtuen heille ei ollut tullut mieleenkään moinen asia. :david:

Ilmeisesti lapset eivät olekaan niin Jumalan lahjoja kuin jotkut väittävät.

http://www.ananova.com/news/story/sm_957945.html

Toimisikohan tuollainen:"Hei, mennäänkö karkoittamaan pahoja henkiä?" - iskurepliikki baarissa? :)

Täytyy kyllä myöntää että jo on ollut pastorilla pokkaa. Härski äijä!

Gyrmy sanoi:
Täytyy kyllä myöntää että jo on ollut pastorilla pokkaa. Härski äijä!

Juu, vielä härskimmäksi menee kun uutisissa kai luki että tää sama pastori on antanut sille naiselle äänenvaimentimella varustetun pistoolin jolla nainen oli sitten tehnyt pari murhaa, perusteena se että piti eliminoida pari epäpuhdasta elämää viettänyttä seurakunnan jäsentä..... Eiköhän pastori itse ja tämä nainen olleet ne epäpuhtaan elämän viettäjät!

:curs: :urjo:

P.S. Varmaan tosi hauskaa olla tuollaisen seurakunnan jäsen. Jos tulee pärstäkertoimen kanssa ongelmia niin pastori langettaa kuolemantuomion joka pannaan täytäntöön heti. Ja taas tuli yksi kuolinpesä halvatun halvalla seurakunnalle.....

Viimeksi muokattu:
MIkä on tän threadin tarkoitus? Kauhistella ruotsalaisen sekopään tekemisiä/kummastella helluntailaisia/nauraa saksalaisille/tehdä älyttömiä yleistyksiä uskonnosta? Jippiille siitä.

Niin, mikä on Al-Quaida tai Gladiaattori tai Nils Gustavson -viestiketjujen tarkoitus? Yleistä keskustelua varmaankin.

:kippis1:

All right. Sopiihan jos alan puhua koiran kusettamisesta? Sillä on ollu rakko vähän kovilla.
-Peace-

gideonS sanoi:
All right. Sopiihan jos alan puhua koiran kusettamisesta? Sillä on ollu rakko vähän kovilla.
-Peace-

Saat puhua mistä vaan jos se ei riko Pakkotoiston ja yleisesti sopivaksi katsotun keskustelun sääntöjä. Sen mitä nyt olen itse satunnaisesti noita eri uskontoihin liittyviä uutisotsikoita seurannut niin ainakin tällaisia stereotyypityksiä löytyy:

Luterilaiset - pastori puristeli teinien rintoja rippikoulussa

Katolilaiset - pastori ahdisteli pikkupoikia

Helluntai - pastori karkoitti pahoja henkiä seksillä

Tietysti ihmisiä kun ollaan niin suureen joukkoon mahtuu aina poikkeustapauksia ja sen vuoksi ei kannata yleistää että kaikki seurakunnan se ja se jäsenet ovat sitä tai tätä.

Sen olen pannut merkille että Ortodoksien ja Jehovan Todistajien yhteydessä emme ole törmänneet kohuotsikoihin.

protsku sanoi:
Sen olen pannut merkille että Ortodoksien ja Jehovan Todistajien yhteydessä emme ole törmänneet kohuotsikoihin.

Se johtuu vaan siitä että Ortodoksit ja Jehovan Todistajat osaavat erittäin taitavasti kätkeä tälläiset tapahtumat ja vaientaa todistajat tuntien mittaisella aivopesulla. Lisäksi kaikki mahdolliset todistajat, jotka eivät tokene aivopesusta naulitaan ristille. Mutta ei hätää, odotellaan muutama vuosi niin kyllä se sieltäkin ilmenee että Jehovan Todistaja pappis/mikälienee harrasti anaaliseksiä lampaan kanssa. :rolleyes:

protsku sanoi:
Saat puhua mistä vaan jos se ei riko Pakkotoiston ja yleisesti sopivaksi katsotun keskustelun sääntöjä. Sen mitä nyt olen itse satunnaisesti noita eri uskontoihin liittyviä uutisotsikoita seurannut niin ainakin tällaisia stereotyypityksiä löytyy:

Luterilaiset - pastori puristeli teinien rintoja rippikoulussa

Katolilaiset - pastori ahdisteli pikkupoikia

Helluntai - pastori karkoitti pahoja henkiä seksillä

Tietysti ihmisiä kun ollaan niin suureen joukkoon mahtuu aina poikkeustapauksia ja sen vuoksi ei kannata yleistää että kaikki seurakunnan se ja se jäsenet ovat sitä tai tätä.

Puhut ensiin "stereotyypityksistä" ja sitten "poikkeustapauksista". Kuulostaa hieman ristiriitaiselta, mut tajusin varmaan mitä tarkoitit.
Saatoin vetää keskisuuren herneen nenään sen takia juuri, että mainitsemasi esimerkit ovat juuri niitä uutisia joita media pyörittää. Mediaseksikästä ei ole sen sijaan mikään muu, joka liittyy em.kirkkoihin. Omasta mielstäni kyseiset tapaukset ovat kuvottavia, muuta kuten itse sanoit -suuren joukkoon mahtuu aina poikkeustapauksia. En ymmärtänyt threadin tarkoitusta, kunnes täsmensit sen yleiseksi jutteluksi. Ok?

ps. tasapuolisuuden nimissä: uskontojen uhrien kotisivuilta löytyy myös ne Jehovien ja ortodoksien kaltoin kohtelemat.

-peace-

gideonS sanoi:
.....uskontojen uhrien kotisivuilta löytyy myös ne Jehovien ja ortodoksien kaltoin kohtelemat.

-peace-

Mikä on uskontojen uhrit ja missä on heidän kotisivu? Itselle ei ole tullut uskonnosta traumoja kun olen 2 kertaa eronnut ev.lutista. Tyhmyyksissäni liityin yhden kerran takaisin kun rupesi ahdistamaan. Tässä olin kuitenkin itse itseni uhri enkä uskonnon uhri. Raamatussahan sanotaan selvästi että ei tarvita hienoja rakennuksia tai mahtipontisia rituaaleja voidakseen olla uskossa.

:rolleyes:

protsku sanoi:
Eli vaikka valtionkirkkoa kritisoidaan monelta taholta niin onneksi luterilaiset pastorit ovat kuitenkin aika normaaleja.

En tiä mutta mulle ainakin tuli sellanen kuva että tässä tarkoitit että kaikki helluntailaiset on jotakin hihhulikansaa ja sit nää luterilaiset on niitä normaaleja joista ei ole koskaan mitään vastaavaa kuulunut. Vai tarkoitatko mitä sillä normaaliudella? Sitäkö että käydään ostamassa Siwasta kaljaa ja mennään viettämään aikaa kaltoinkohdeltujen kanssa puistoon ja kännissä opetetaan suuria raamatun viisauksia? Tämmöisiä normaaleja luterilais pappeja meiltä päin löytyy :hyper: Ja vielä oma lukunsa on lastenraiskaaja pastorit. Ehkä ymmärsin sun viestin väärin mutta anyway :kippis1:

Uskovaiset on kaikki pöpipäitä.

Kaikki papit hölmöjä

Luterilaiset papit normaaleja? Ei ole normaalia opiskella vuosia jotain, mistä ei ole mitään todisteita ja koko homma on tosiaan vain uskon asia. On aikamoista valtion rahan tuhlausta koko teologian opetuksen ylläpito ja se pitäisikin siirtää kokonaan kirkon vastuulle.
Tosin se hyvä puoli luterilaisissa on, että ne alkaa olla jo aika maallistuneita ja kaikki ei varmaan itsekään enää usko koko juttuun mutta hoitavat virkaa kuin mitä tahansa duunia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom