Hel-Looks ja nykyajan muoti-ilmiöt

no siis kyllähän noista osasta nyt vähän sellaisia viboja helposti saa..

20110326_04.jpg

20130612_01.jpg

mutta siis onhan tuolla hienojakin, esim. tällä uuno turhapurolta ja vaahteramäen eemeliltä vaikutteita ottaneella kuntilla on rennon letkeä tyyli

20130811_03.jpg

vaan antaahan jengin tykitellä vaatteilla, mitäpä se ketään haittaa :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän huvittaa täällä joidenkin käsitykset siitä miltä "homo" näyttää :D kyllä mä luulen että ihan yhtä hyvin karski raksahaalareissa kulkeva äijä voi olla homo. En nyt voi tätä perustella kun en tietääkseni tunne yhtään tai en tietääkseni itse ole homo mutta en usko että sitä voi pukeutumisen perusteella tietää.

Suuri osa noista Hel looksin tyypeistä on kyllä järkyttävän näkösiä ei siitä mihinkään pääse :D

Eihän toi kuvaa lähes ikinä mitään "perusäijiä". Jossei näytä homolta ni turha kuvitella pääsevänsä Hel-Looksiin.

Jos on halu nähdä perusäijiä perusvaatteissa, ni ei muuta ku Dressmannin kuvasto kouraan ja runkkaamaan. Ei mua ainakaan haittaa jos joku haluaa pukeutua dorkasti, eipähän oo ainakaan mikään homofoobikko joka pelkää salaa että kyrpä maistuu hyvältä :D

Edesmenneen isoäidin vaatekomeron periminen on ihan hyvä alku.

Näyttävät suurin osa mielestäni hyvin pitkälti niiltä hippipummeilta, jotka kehuskelevat narisevan flegmaattisella äänellä, kuinka ovat hienompia ihmisiä hypättyään pois oravanpyörästä. Elävät kuitenkin sosiaalituilla.

Näyttävät suurin osa mielestäni hyvin pitkälti tavallisilta ihmisiltä.

Pari postia ylempänä komeileva Eemelin ja Uunon välimalli kyllä mahti-style kunti! :thumbs:

Jos noista suurin osa näyttää tavallisilta niin suosittelen välitöntä siirtymistä asiantuntevan optikon pakeille.

Edit. Ei jumalauta, nyt vasta bongasin ton pariisittaren. Ei jumalauta. Ei saatanan saatana. Vaari ei enää käänny haudassaan, se kaivaa ittensä ylös sieltä ja ui suomenlahden yli karkuun.

Pakkislaiset on vaan kateellisia, kun eivät osaa itse pukeutua tyylikkäästi.

:lol2: toi tiina. Muija on 19v ja näyttää "hieman" ikäistään vanhemmalta. Tuleva vanhapiika.

Kyllä noista suurimmasta osasta ruokahalunsa menettää. Paljonkohan toi Paris-mies kyykkää noilla kintuillansa? Meikän kolmaskin jalka on paksumpi..

Jos joku valitsee käyttää aikansa jotenkin muuten kun salilla kyykkäämiseen niin se voi olla ihan hyvä idea. Enemmän sitä varmaan iloa sais irti kun käyttäs salilla kuluvan ajan ja makrojen laskemisen vaikka historian opiskeluun. Isoilla reisillä ja hauiksilla ei tee loppupeleissä nyky-yhteiskunnassa mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom