heinäkuussa armeijaan. vinkkejä treeniin ?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
joo elikkäs olen tässä heinäkuussa lähdössä armeijaan ja odotan innolla että pääsen kohottaa kuntoa koska alkanu tämä normi kehoilu kyllästyttää ja meinaa olla vähän tylsääkin. olen käynyt salilla noin puolen vuoden ajan ja sitten lopetin ( nyrkkeillyt myös ) ja liikun hyvin pyörällä niinkuin myös kävellen. en polta enkä juo ollenkaan. kunto hyvä ja terve ruokavalio mutta paikat meinaa olla jäykkänä useasti. olisiko vinkkejä eri lihaksien treeneihin ?

nyt on ollu taukoa jonkin aikaa joten varmaan ei kannata aloitella heti kovin täysillä varsinkaan jos paikat on jäykkänä :D

suosittelen juoksemista ja kuntopiiriä, mut ei kannata välttämättä jättää punttia pois, itellä se on ainaki ollu ihan eduksi. p-kaudella kaloreita palaa aika reippaasti, tetsaus ym. marssit. muista siis syödä PALJON, ettet pääse kuihtumaan.. ite oon päässy reenailee iha hyvin punttia, sekä kerran- pari viikossa ollaan käyty pelailee eri pallopelejä, hyvää vastapainoa ainaiseen sotkussa roikkumiseen. normi kunnossa oleva kaveri pärjää intissä hyvin, enkä usko et sulla tulee olee mitää ongelmii. hyvä mieli ja huumori pitää intin siedettävänä, vaik oha se melkosta pelleilyä välillä.. ps tj 68;)

Näitä treenivinkkejä tulee varmasti pilvin pimein muilta pakkislaisilta, mutta itse painottaisin hieman toisenlaista näkökantaa. Siellä armeijassa marssitaan, juostaan, ryömitään, hiihdetään ja pyöräillään. Näin pelkistetysti voisi sanoa, että kiviä reppuun ja juoksemaan. Sillä kunnolla jaksat kyllä suorittaa nuo muut mainitsemani asiat.

Kaikkein tärkeintähän hommassa on mielekkyys. Jos tykkäät käydä puntilla, niin käy puntilla. Faktana voin kumminkin sanoa, että ne lihat enemmän tai vähämmän lähtevät palveluksesi aikana.

Näin lihaskuntoa ajatellen kaikki omalla kropalla tehtävät liikkeet voisivat jossain määrissä olla "lajinomaisia". Vetele leukoja, tee dippiä, punnerruksia jne.

Haulla löytyy kyllä näitä armeijatriidejä pilvin pimein ja ne samat vinkit löytyvät käytännössä kaikista triideistä.

suosittelen juoksemista ja kuntopiiriä, mut ei kannata välttämättä jättää punttia pois, itellä se on ainaki ollu ihan eduksi. p-kaudella kaloreita palaa aika reippaasti, tetsaus ym. marssit. muista siis syödä PALJON, ettet pääse kuihtumaan.. ite oon päässy reenailee iha hyvin punttia, sekä kerran- pari viikossa ollaan käyty pelailee eri pallopelejä, hyvää vastapainoa ainaiseen sotkussa roikkumiseen. normi kunnossa oleva kaveri pärjää intissä hyvin, enkä usko et sulla tulee olee mitää ongelmii. hyvä mieli ja huumori pitää intin siedettävänä, vaik oha se melkosta pelleilyä välillä.. ps tj 68;)

sitä mie kaipaan. urheilulajeja, lihastreeniä ja punttia. kaikkea niin eiköhän tulos näkymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom