Jaa...heikoin lihasryhmä on ehkä etureidet, oikeastaan ei oo mitään erityisen heikkoa paikkaa. Kovin on pippeli.
edit. Ei se ookkaan lihas, sanotaan sitten vaikka että kovimmat on pohkeet.
edit2. Mies ilman isoja käsiä on kuin pienet tissit omaava nainen (pidän myös pienitissisistä naisista todella paljon). Ja kädet ei oo koskaan liian isot.
Selkä on mulla suhteellisesti vahvin, rinta ja kädet on heikoimmat, jalat keskitasoa. Eipä toi selkä kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että ihan naru tässä ollaan vielä :(
Pohkeet ovat varmasti pashimmat, en ole niille ikinä tehnyt varta vasten mitään treeniä, korkeintaan saaneet jossakin muussa liikkeessä vähän rasitusta.
Tyytyväisin ehkä olen Latissimus Dorseihin, mikäli nuo latseja tarkoittavat
Tyytyväinen olen ainoastaan alakertaan. Yläkroppa jäljessä. Sielläkin epätasaisuutta.
Hauis, ojentaja ja rinta kehittyy parhaiten. Selkä ja olkapäät ovat paskimmat.
Jalat kehittyy, kun vain käveleekin prässin ohi. Pohkeet ovat luonnostaan isot, ei paljon tarvi treenailla. Ohjelma painottuu selkään ja olkiin. Nyt vain polviongelmien takia treenit on mitä on. Jalat silti ovat kovemmassa iskussa vaikka ei niitä voi treenata:D
Kyllä itsellä heikoimmat lienee selkä kokonaisuudessaan, ja olkapäät + hartiat. Eikä kehumista vatsassakaan. Käsivarret, rinta, ja jalat on normaalisti olleet parhaassa kunnossa. Nykyään kaikki on huonossa kunnossa, mutta kunhan nyt pääsee vanhalle tasolle niin tuo jako pitänee taas paikkansa.