Hei, nyt kun salikortti on ummessa, tarvitsisin treeniohjelman kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heroster
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei, tosiaan minulla on salikortti mennyt eilen umpeen, eikä tällä hetkellä varaa ostaa uutta ennen syksyä. Nytten tänään, kun muistelin minullahan on käsipainot ja patja kotona ja sitten tämä vekotin tuolla puuvajassa.
oo8slbcej
Ajattelin, jos pystyisitte jonkin sortin treeni ohjelman noihin kehittämään. kun tommoiset on tallella.
Ellei kuva toimi View image: Best Home Gym 2 <----- paina tuosta. /off tietysti vähän vanhempi versio tuosta.

Tommoisia olisi tarkoitus harjoitella.
-Rinta.
-Olkapäät.
-Hauis.
-vatsa.
-selkä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Reiden ojennuksia koneessa ja käsipainoilla suorin jaloin maastavetoa + pohjenousuja niin tasoittuu todennäköinen jalkojesi treenaamattomuus kunnes sinulla on taas varaa salikorttiin.

Jalkoja ei tarvitse 70KM tulee viikossa poljettua. =) eiköhän siinä jalkalihaksia tule ^^ toki jalatkin voisi tuohon mukaan ei se ole pahiteeksikaan.

jaloille kyykkyä käsipainoilla, askelkävelyä käsipainoilla, suorinjaloin mavea käsipainoilla ja pohkeita käsipainoilla(esim. istut, käsipainot on polvien päällä ja jalkojen alla lauta, siitä supistelee)....jepjep käsipainoilla.
selälle ylätaljavetoja tossa koneessa, leuanvetoja, kulmasoutua käsipainolla, talja-pullover onnistuu koneessa kans?
Olkapäille viparit eteen/taakse/sivuille käsipainoilla. pystypunnerrus käsipainoilla, pystysoutu kp.
vatsoille lankkua ja rutistuksia.
rinnalle "penkkiä"-tuossa koneessa, penkkipunnerrus kp. fliessit kp.
Ojentajat kannattaa otta myös messiin? ojentajapunnerrusta niskantaakse kp. lattiapunnerrusta kp. ojentajapunnerrusta "taljassa" eli tossa sun koneessa.
hauikselle kääntöjä käkkäreillä eri kulmista.

Zone-sarja -42%
Jalkoja ei tarvitse 70KM tulee viikossa poljettua. =) eiköhän siinä jalkalihaksia tule ^^ toki jalatkin voisi tuohon mukaan ei se ole pahiteeksikaan.

70 km viikossa on sellainen polkemismäärä, ettei sillä vielä jalkalihaksia synny paitsi liki nollatasosta lähtiessä. Suosittelen erillistreeniä siis myös kintuille.

Se aerobinen polkeminen on aivan eri asia, kun kunnon treeni. Tuskin runkkaustakaan lasket ojentajatreeniksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jaloille kyykkyä käsipainoilla, askelkävelyä käsipainoilla, suorinjaloin mavea käsipainoilla ja pohkeita käsipainoilla(esim. istut, käsipainot on polvien päällä ja jalkojen alla lauta, siitä supistelee)....jepjep käsipainoilla.
selälle ylätaljavetoja tossa koneessa, leuanvetoja, kulmasoutua käsipainolla, talja-pullover onnistuu koneessa kans?
Olkapäille viparit eteen/taakse/sivuille käsipainoilla. pystypunnerrus käsipainoilla, pystysoutu kp.
vatsoille lankkua ja rutistuksia.
rinnalle "penkkiä"-tuossa koneessa, penkkipunnerrus kp. fliessit kp.
Ojentajat kannattaa otta myös messiin? ojentajapunnerrusta niskantaakse kp. lattiapunnerrusta kp. ojentajapunnerrusta "taljassa" eli tossa sun koneessa.
hauikselle kääntöjä käkkäreillä eri kulmista.

talja-pullover kyllä se onnistuu.

=D kiitoksia edes tuostakin. =) Sitten vain pitäis vielä tuo jakaa eripäiville ja sarjat tehdä. =)

esim. ma:Selkä,epäkkäät. ti:Rinta,olkapäät. to:Jalat,vatsat, pe:Kädet.
3-5 sarjaa 8-15 toistoa per liike.

Menin sekaisin jo lyhenteistä tuolla aikaisemmassa teskstissä enkä saa kirjoitettua ylös noita liikkeita ja sarjoja, jos joku sen voisi tehdä minulle valmiiksi? ^^

Kiitos. Tarjoan bissen sitten turussa, jos joku jaksaisi.

Mistä ihmeestä näitä ihmisiä aina tulee jotka haluaa treenata vain yläkroppaa?

Koska ihmiset jotka eivät käy salilla, eivät katso jalkoja, tai tule hirveän usein esim. kokeilemaan niitä: ''onpas isot jalkalihakset''. Ainakaan itse en ole ikinä tälläiseen törmännyt. Kyllä varmaan osa ainakin niitä jalkoja sitten myöhemmin alkaa tekemään.. Toivottavasti!

Koska ihmiset jotka eivät käy salilla, eivät katso jalkoja, tai tule hirveän usein esim. kokeilemaan niitä: ''onpas isot jalkalihakset''. Ainakaan itse en ole ikinä tälläiseen törmännyt. Kyllä varmaan osa ainakin niitä jalkoja sitten myöhemmin alkaa tekemään.. Toivottavasti!

Hyvinkin mahdollista, mutta omat jalat siinä kunnossa, jos 5 vuotiaasta asti aina polkenut kaikki matkat pyörällä. =) Sitten näitä lenkkejä tulee koiran takia usein vedettyä. Kehuskeli ainakin lääkärissä, kun kävin sielä skoliosin takia samalla katsottiin refleksit ja kyseinen lääkäri kehuskeli minun jalkalihaksia miten minulla voi olla näin vahvat lihakset olin silloin tosiaan 12v. Mitä minä omaa elämäntarinaani alan kertomaan. :hyper:

Back
Ylös Bottom