Hearthstone

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmoitettu on, että kortit tulee uusista pakoista mitkä maksaa saman verran ku vanhat expert pakat. Tottakai niitä voi tehdä olemassa olevalla dustillakin halutessaan.

Tuli sitten aloitettua Hearthstone vaikka en ole koskaan streameistä tajunnut pelin ideasta hölkäsenpöläystä. Aloitettua pelin omaksuminen kävi todella nopeasti ja nyt olen todella koukuttunut :puntti:

Koskakohan noita uusia kortteja rupeaa tippumaan, oon säästellyt rahaa nýt jo jonkun aikaa ja alkaisi olee tonttu takataskussa jo kohta.

Ei voi olla aivan halpa tolla korttimäärällä, naxitkin oli koko setti jotain 15 loiroo.

Niin no, noita et voi samaan tapaan suoraan ostaa kuin naxin settiä. Joku oli simuloinut, että kaikki kortit saa kasaan avaamalla noin 210 kyseistä GvG pakkaa. Että jos rahalla haluaa aukoa, niin se rapiat 200e. Nykyiset kortit vastaavasti saa kasaan noin 500e:llä. Nää free-to-play on halpoja :)

Kyllä mulle riittää ne mtiä saan ostettua pelirahalla. Improvisoidaan ja mennään niillä. Ei mulle ole voitto niin tärkeää ilmaispeleissä että löisin tonnin oikeeta rahaa kii. Pärjään silti ihan kohtuullisesti.

Enemmistö (ehkä 80%) pelaajista ei maksa pelistä euroakaan missään vaiheessa. Vähemmistö kuluttaa muutamia euroja ehkä jonkun yhden tai kahden lisäosan ostamiseen.
Ja sitten pari prosenttia upottaa peliin satoja tai jopa tuhansia euroja. Noista viimeisen ryhmän kuluttajista muodostuu jotain 90% koko pelin tuotoista.

Oletteko käyttäneet HearthstoneTrackeria (tai vastaavaa softaa) pelimenestyksenne seuraamiseen? Minkälaisia voittoprosentteja olette saaneet eri moodeissa?

Noita kaikki kortit kultaa veijareita tulee aina silloin tällöin vastaan, ei kai noita kultasia legendoja saa kuin ostamalla pakkoja?

Noita kaikki kortit kultaa veijareita tulee aina silloin tällöin vastaan, ei kai noita kultasia legendoja saa kuin ostamalla pakkoja?

Arena palkinnoista voi saada kultaisia legendaryja, jos voittaa jotain yli 8 matsia. Nekin palkinnot kuitenkin ilmeisesti arvotaan, joten ei ole varmaa sielläkään, vaikka voittaisi kaikki matsinsa(?)

Vieläkös joku tätä pelaa? Itse vääntelen dailyt päivittäin ja säännöllisen epäsäännöllisesti pelaan rankkia.

Pari seasonia sitten hain legend-rankin, ei oo sen jälkeen jaksanut panostaa kun on niin huono meta tällä hetkellä. Dailyt tulee tehtyä, silloin tällöin arenaa ja rankedia vähän huonommilla mutta hauskemmilla deckeillä.

Itseä vituttaa yltiö agrot, agroja luodaan koko ajan paremmiksi, patches etunenässä agrot on tällä hetkellä aivan vitusta. Niillä pääsisi legendiin mutta kun pelaaminen niillä on aivotonta paskaa. Reno deckeillä pelannut lähinnä, pappia ja lockia, sen lisäksi ihan dragon priestiä, priesti on lemppari classi mutta ei se vieläkään ole tässäkään metassa tarpeeksi vahva. Shamaani jatkaa voittomarssiaan eikä näytä että Blizzu olisi sille mitään tekemässä. Rankki pyörii 10 paremmalla puolella yleensä, muutaman kerran vetänyt pidemmällekkin mutta ei sitä tahkoamista jaksa enää, kun järjellisellä pelillä ei ole mitään virkaa vaan pelien määrän maksimoimisella.

Warrior agro on tällä hetkellä kyllä todella ärsyttävä, joillakin hiitaammilla pakoilla vaikka vetää täydelliset aloitus kortit niin takkiin tulee silti. Ei paljoa huvita enää

Huhtikuussa kun reno, justicar yms lähtee pois rankedista niin saa nähdä kuinka paljon huonompi meta tulee olemaan :D Toisaalta totem golem, tunnel trogg yms lähtee pois myös. Pirate warrior on varmaan paras decki silloin.

Kirjaimellisesti muutaman päivän sisään 3x 12win arenasta. On tää helppoa hommaa nykyään :D
am6m1dK.jpg

7b3fdce1-255a-47bf-b0a0-5b6e471a4dc0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom