HDTV elokuva- ja sarjatorrentit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä oon ite katellu niin tarjonta on aika hissua.. Muutama leffa löytyy..
Juuri Lostia löytyy ja pari muuta sarjaa HDTV:ä, mutta niidenkään resoluutiot ei aina ole 720p.

Kyllä leffan kattominen HDTV:ä on niin erilainen kokemus ku vertaa esim DVD:n.

Sininenporkkana sanoi:
jos sivustoja ei saa sanoa, niin ainakin lost sarja löytyy myös hdtv tasosena. tosin yksi jakso onkin sitten jotain gigan luokkaa....

Saakos noita Losteja sitten jostain gigankokoisina HDTV-versioina? Itse en ole nähnyt kuin 350 ja 650 megan versioita.

Ja trackerin nimen kertomista ei varmaan lasketa siis linkittämiseksi. Ihan mukavasti ainakin noita suosituimpia sarjoja löytyy bitenovalta, BNBT:ltä ja aiemmin mainitulta mininovalta.

Njaa...ei ole yksikään lostin jakso ollut yli 400mb. Olen katsonut toisen tuotantokauden 14 jaksoon asti.:jahas:
Isohuntista pitäis löytyä kaikki jaksot.

olen katsonut myös lostin toista tuotantokautta 14 jaksoon asti eikä yksikään jakso ole ollut yli 400mb, n. 360mb ne on ollut.. finbytesistä löytyy hdtv-versiona

Uzhima sanoi:
Njaa...ei ole yksikään lostin jakso ollut yli 400mb. Olen katsonut toisen tuotantokauden 14 jaksoon asti.:jahas:
Isohuntista pitäis löytyä kaikki jaksot.

Kyllähän Lostista hyvin löytyy noita isompi kokoisempia versioita.

Esim.
Lost.S02E10.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS.avi 697.26 MiB
Lost.s02e05.hdtv.720p-HQ.xvid-int 1.37 GiB
lost.02x04.720.dd51.hdtv.MeRLiN 3.95 GiB

fore sanoi:
Kyllähän Lostista hyvin löytyy noita isompi kokoisempia versioita.

Esim.
Lost.S02E10.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS.avi 697.26 MiB
Lost.s02e05.hdtv.720p-HQ.xvid-int 1.37 GiB
lost.02x04.720.dd51.hdtv.MeRLiN 3.95 GiB

Kylhän niitä tietty löytyy mutta kukapa haluaisi ladata jonkun päälle 1gb per jakso kun saa hyvällä kuvanlaadulla 365mb versionkin....tai no ainahan niitä hifistelijöitä löytyy :lol2:

Keksimäärin tuollainen 300mb kokoinen 45min jakso on ok laatuista. 700mb on sitten yleensä kun siinä on vähän parempi tarkkuus ja 5.1 äänet. Tuon yli kun menee koko niin sitten käytännön erot huomaa vasta tykillä katsottaessa. Näin nyt suunnilleen...

Suositut

Back
Ylös Bottom