Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kanssa sanoin alkuvuodesta HBO:n irti. Ei vaan ole oikein mitään katsottavaa vs hinta. Muutama huippusarja on, mutta nekin tulee harvoin. Käyttöliittymä kanssa ei ole parhaimmasta päästä.Tää hbo tarjonta kyll jotenki vähä kökkö. Totta kai kovimmat on katottu. Billions,got, silicon valley, boardwalk empire mut sen jälkeen. Ei oikein löydy mitään. Strain oli iha positiivinen ylläys. HBO käyttis on kyllä paska. Ei voi sarjoja tallentaa watchlistille kuin jakson kerrallaa. EI näytä mitä viimmeksi katsonu. Netflixistä kun vaihtoi tähän, niin olo kuin olisi mennyt vuosikymmenen taaksepäin.
Sharp objects vaikutti hyvältä. En vain tykkää tästä, että jaksoja tulee kerran viikossa. Vuosi on 2018 haluan kaikenhetinyt.
Stephen Kingin maailmaan perustuvan Castle Rock -sarjan kolme ensimmäistä jaksoa tipahti just HBO:lle.
Based on the stories of Stephen King, the series will intertwine characters and themes from the fictional town of Castle Rock.
Stephen King -maailmojen psykologinen kauhusarja, CASTLE ROCK, yhdistää mytologiaa ja Kingin rakastetuimpien töiden kerrontaa. Se on eeppinen pimeyden ja valon saaga, joka sijoittuu Woodlandin lähelle Maineen.
https://www.imdb.com/title/tt6548228/
Traileri:
View: https://www.youtube.com/watch?v=gXsKCQenpt0
Casual tuli juuri aloitettua.Katsoin maanantai-iltana, ensimmäisen lomanjälkeisen työpäivän päätteeksi uusimman Ballers-jakson. Olipas taas pitkästä aikaa sopivan kevyt, lyhyt ja viihdyttävä ym.
Mitä muita vastaavia on HBO:lla? Tykkäsin myös Veepistä, mutta se on jo katsottu.
Better Things on vieras mutta tämän suosituksen perusteella olen katsonut jo ensimmäisen kauden.Casual tuli juuri aloitettua.
Hauskaa kevyttä, ja lyhyet jaksot.
Onkohan tässä kohta viikkoon tullut katsottua joku 17 jaksoa.
Muistan, kun kirjoitin tämän. Olin valvonut melkein kaksi yötä unettomuuden takia ja koomasin sohvalla. Epäonnistuin viestinnässä sen verran, että yritin sanoa, että Better Things on vieras mutta että @TML n suosituksesta aloitin Casualin katsomisen. Ja itse asiassa katsoin koko sarjan, se oli ihan viihdyttävä.Better Things on vieras mutta tämän suosituksen perusteella olen katsonut jo ensimmäisen kauden.
Tänään oli niin pitkä ja väsyttävä päivä, että ajattelin aloittaa toisen kauden Nyt.