HBO Nordic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Jahas. Uusin Billions jakso lupaa melkosta meininkiä ens viikon toisen kauden päätösjaksoon. Huh.
Ihan viihdyttävä kausi ollut.

Tosin toi plot twist oli melko selvä kokoajan.
Olen varmaan ihan tollikka, kun en tuota osannut ennakoida. :D
Mut, olen kyllä taas viihtynyt sarjan parissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Berlin Station. En ollut kuullut mitään kokosarjasta, mutta koukutti hyvin. Agentti-jännärijuttu. Vähän Bourne tyylistä, mutta väkivaltaa ei oikein ole.

Mitä joku ossaisi suositella täältä, olen katsonut GoTin, Vikingsin, true detectiven, Taboon ja Westeworldin. Vähä on mielessä, että alottaisin the Affarin tai tuon Fargon. Onko kokemuksia onko katsottavia?

Kaipasin tässä hiljattain jotain katsottavaa erittäin pitkän ja väsyttävän päivän jälkeen. Meinasin aloittaa The Handmaid's Talen mutta heti ekan kahden minuutin aikana tajusin, etten jaksa katsoa mitään sellaista, joka vaatii ajattelua tai on sisällöltään jollain tapaa synkkä tms. raskasta.
Päädyin etsimään komediaa ja testasin Nurse Jackieta - nyt n. viikko myöhemmin on ensimmäinen kausi katsottuna. Ei mikään ihmeellinen mutta viihdyttää ihan ok. En siis ollut koskaan katsonut tätä, tätähän on näytetty jollain maikkarillakin tms.

Jahas, tänään/eilen alkoi uusi History kanavan sarja Knightfall.
Ensimmäinen jakso nyt HBO:ssa.
Itse odotan erittäin mielenkiinnolla kun illalla pääsee katsomaan. Hyvin tehdyt tämmöset nappaa kovin herkästi, ja onhan History kanavalla meriittinä ainakin Vikings.

A look at the final days of Knights Templar during the 14th century.​

View: https://www.youtube.com/watch?v=IWJMrwu_nh0

Mitä joku ossaisi suositella täältä, olen katsonut GoTin, Vikingsin, true detectiven, Taboon ja Westeworldin. Vähä on mielessä, että alottaisin the Affarin tai tuon Fargon. Onko kokemuksia onko katsottavia?

Frontier sekä jo edellä mainittu Banshee kannattaa laittaa testiin. Stranger Things toki jos et ole jo nähnyt, tää tosin taitaa olla Netflixin puolella. Affair jäi itellä kesken jossain vaiheessa vaikka ykköskausi tulikin ahmittua vauhdilla.

Kaipasin tässä hiljattain jotain katsottavaa erittäin pitkän ja väsyttävän päivän jälkeen. Meinasin aloittaa The Handmaid's Talen mutta heti ekan kahden minuutin aikana tajusin, etten jaksa katsoa mitään sellaista, joka vaatii ajattelua tai on sisällöltään jollain tapaa synkkä tms. raskasta.
Tästä pitää muuten kommentoida kun tuli aivan äskettäin katsottua tuosta kaikki jaksot.
Sarjahan on äänestetty ainakin yhden isomman tahon puolesta 2017 parhaaksi TV-sarjaksi, ja IMDB arvosana on jotain ihan hävytöntä.
Mulle ei kyllä toiminut läheskään tuolla tasolla millä hehkutetaan. Hyvä sarja joo, mutta omaan makuun ei todellakaan mikään loistava.
Ehkä kirja on parempi, mutta mä en pysty kirjaa lukemaan jos sarja katsottu. Toisin päin voin kyllä tehdä.

Noh, joskus joku vaan ei itselle toimi. :)

Päädyin etsimään komediaa ja testasin Nurse Jackieta - nyt n. viikko myöhemmin on ensimmäinen kausi katsottuna. Ei mikään ihmeellinen mutta viihdyttää ihan ok. En siis ollut koskaan katsonut tätä, tätähän on näytetty jollain maikkarillakin tms.
Jos on katsomatta, niin itse tykkään tuosta Better Things sarjasta. Komedia. Kummatkin kaudet tullut tapitettua siitä.

Tuo pitää kyllä ottaa katseluun, olenkin jo odotellut!

Toinen mitä odotan on Gunpowder, alkoiko se nyt ensi vai sitä seuraavalla viikolla. :)
Jaa kappas, mennyt multa ihan ohi toi Gunpowder. Taisin jossain kohtaa nähdä mainosta siitä, mutta Kit Haringtonin naama sai skippaamaan trailerin katsomisen. :D
GoT on multa kuitenkin katsomatta suurimmilta osin, eli perustuu ensimmäisten kolmen kauden kuvaan toi mun mielipide jannusta. Taitaa kuitenkin siihen asti olla lähinnä nätti naama sarjassa. :D

Vaikuttaa kyllä hyvältä.
18.12. eka jakso, eli varmaan meillä tiistaina 19.12. eka jakso katsottavissa?
EDIT: Toihan on näemmä 3 jakson minisarja, joka on jo esitetty BBC:llä. Noh, ei se mitään. :)

View: https://www.youtube.com/watch?v=RgZmFyJdloQ

Toimiiko jollain uusimman päivityksen jälkeen mobiilisovellus?
Iphonella herjaa vaan että käyttäjätunnus ja salasana virheellinen, samat tunnarit toimii kyllä nätisti selaimen kautta.
On vaihdettu salasana ja pakotettu ohjelman sulkeminen ja käynnistetty uudestaan mutta ei vaan kelpaa.

Iphonella herjaa vaan että käyttäjätunnus ja salasana virheellinen, samat tunnarit toimii kyllä nätisti selaimen kautta.
On vaihdettu salasana ja pakotettu ohjelman sulkeminen ja käynnistetty uudestaan mutta ei vaan kelpaa.
Muualla törmäsin juttuun että osa joutunut sovelluksen poistamaan ja asentamaan uudestaan. Softahan muuttui aika radikaalisti.
En tiedä voiko iPhonella tyhjää softan välimuistin sekä pysyvämmän datan kuten Androidilla, mutta jos voi se oletettavasti tekee saman kuin softan uudelleen asetaminen.

Mulla oli sama ongelma iphonella. Poistin sovelluksen ja asensin uudelleen, sen jälkeen toimi heti. Joku bugi siinä oli joko sovelluksessa tai appstoressa, koska sovellusta ei voinut päivittää vanhemmasta versiosta tähän uusimpaan. Kun vanhempi versio oli asennettuna ja haki appstoresta hbo nordicin, appstore tarjosi vaihtoehdoksi vain sovelluksen avaamista, ei pävittämistä.

Jahas, tänään/eilen alkoi uusi History kanavan sarja Knightfall.
Ensimmäinen jakso nyt HBO:ssa.
Mitä olet tykännyt?

Mitä olet tykännyt?
Vasta ensimmäisen jakson katsonut. Kaksi lisää tullut, pitää tihrustaa pian.
Ekan jakson perusteella nyt ei edes viitsi vielä johtopäätöksiä tehdä, mutta eihän se ihan parasta A-luokkaa ollut. :ROFLMAO:

Vasta ensimmäisen jakson katsonut. Kaksi lisää tullut, pitää tihrustaa pian.
Ekan jakson perusteella nyt ei edes viitsi vielä johtopäätöksiä tehdä, mutta eihän se ihan parasta A-luokkaa ollut. :ROFLMAO:
Olen nyt katsonut ekat kolme jaksoa. En osaa vieläkään oikein sanoa. Tavallaan vähän kiinnostaa, mutta tosi paljon rakkausdraamaa joka ei kiinnosta ja juonitteleva neuvonantaja on jotenkin tosi sleezy. :sick:

/edit. Tuo viimeinen kertoo tietysti hyvästä näyttelijäntyöstä mutta silti. :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom