HBO Nordic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla ei siis jähmety kuva, vaan se nykii. Okei, onhan sekin mikrojähmettymistä, mutta ei se sinänsä tunnu pysähtyvän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Firefox ei muuten nyi, ja laatukin useammin parempi eli tuntuu haistelevan paremmin kaistaa. Tyhjennetty on Chromen kaikki setit, eli ei ole jotain paskaa mikä vois aiheuttaa.

Tosi hienoa, kun Flash on oikein sisäänrakennettu Chromeen ja WideVine on Googlen tuote. Sit toimii huonommin, reippaasti huonommin.

Pari viikkoa on nyt tullut testattua tätä Samsung Smart-TV:n kautta. Ainakin sieltä homma pelaa tosi nätisti. Tullu kateltua Game of Thrones kausi 2 ja True Blood kausi 6. Kertaakaan ei oo nykiny tai poikkassu striimiä.

Masters of Horror sarjassa on jaksot väärissä paikoissa. Esim kausi 1 jakso 2, pitäisi olla joku House of Witches yms, ja linkin takaa tuleekin jakso Jenifer, joka on taas mukamas 1. kauden jakso 4. Ja tietty väärät tekstitykset tulee tuota myöden. No, onneksi tekstit voi ottaa pois päältä.

Mulla ei siis jähmety kuva, vaan se nykii. Okei, onhan sekin mikrojähmettymistä, mutta ei se sinänsä tunnu pysähtyvän.

Mulla oli tätä samaa nykimistä, eikä auttanut Firefoxin käyttö. Sen sijaan Flashin "päivittäminen" vanhaan 11.1 versioon poisti ongelman. Ei kaikki panoroinnit nyt ihan sulavia ole mutta ei oo enää sitä selkeää puolen sekunnin mikrojähmettymistä jatkuvasti.

Adoben forumilla on jotain tarinaa tästä ja linkki vanhan Flashin lataamiseen: http://forums.adobe.com/message/4469009
Vanhan Flash-version käyttämisessä on tietty riskinsä, eli en varmaan kauaa katsele HBO:ta, jos ei Adobe korjaa uutta playeriä. Ilmeisesti ongelmia on ollut 11.2 versiosta alkaen vanhoilla hitailla kahden ytimen prossuilla (kuten mulla) ja sitten uusilla esim. 6-ytimisillä.

Onkos väellä pelannut tämä HBO Nordic? Tuleeko uutta materiaalia vanhojen sarjojen uusien jaksojen lisäksi minkä verran?

Onkos väellä pelannut tämä HBO Nordic? Tuleeko uutta materiaalia vanhojen sarjojen uusien jaksojen lisäksi minkä verran?

Hyvin on pelannut. Uusia sarjoja ja leffoja putoilee aika hitaasti, mutta tasaisesti. Ja olemassa olevista sarjoista sen verran, että esim. Game of Thronesin 3. kauden 1. jakso tuli päivän viiveellä tuonne (suomiteksteillä).

Peruin oman tilauksen helmikuun lopussa kun oli umpeutumassa ilmainen aika, ja puhelun + "kirjallisen" eli spostin jälkeen tuli maili että peruttu. Nyt oli sit maaliskuussa mennyt maksu anyway ja palvelu pelaa edelleen. Odotellaan nyt vastausta, perutaanko se jopa oikeasti joskus.

Asiasta toiseen, heh: http://muropaketti.com/suomalaisohj...ne-lataan-game-of-thronesin-the-pirate-baysta
Suomalaisohjaaja HBO:lle: Pitäkää tunkkinne, lataan Game of Thronesin The Pirate Baystä

No tuo Hbo nordic on kamalaa paskaa kyllä, kuvalaatu on heikohko, tekstitykset pitää pistää joka jaksossa uudelleen päälle, vai saako tän jotenkin, että aina suomalaiset tekstitykset? Tänään parikertaa ihan yhtäkkiä vaan pysähtynyt kesken kaiken, f5 kun painaa heittää pari minuuttia taakseppäin jne. :/ 1kk:n ostin, että saan nähtyä game of thronesia ja vikingsiä :P

No tuo Hbo nordic on kamalaa paskaa kyllä, kuvalaatu on heikohko, tekstitykset pitää pistää joka jaksossa uudelleen päälle, vai saako tän jotenkin, että aina suomalaiset tekstitykset? Tänään parikertaa ihan yhtäkkiä vaan pysähtynyt kesken kaiken, f5 kun painaa heittää pari minuuttia taakseppäin jne. :/ 1kk:n ostin, että saan nähtyä game of thronesia ja vikingsiä :P
Jep. Tuntuu kuin palvelu olisi ottanut takapakkia koko ajan. Viimeisten päivien aikana ainakin minulla yhtäkkiä ohjelma jumittanut, ja heittänyt saman tien takaisin alkuun. Tekstitykset tosiaan joutuu aina laittamaan erikseen päälle. Sen lisäksi itsellä ainakin satunnaisesti jää joitakin tekstityksiä tulematta.

Vituttaa ihan kohtalaisesti kun oli töissä melkoista härdelliä, ja unohdin peruuttaa tuon tilauksen helmikuun loppuun mennessä. Nyt sitä ollaan sitten jumissa tämä vuosi..
Kummallista muuten että tämä softa toimii paljon paremmin Android-softana. Asensin Galaxy S3:een HBO:n, ja pelittää ihan pirun hyvin. Pitää varmaan vetää HDMI puhelimesta telkkariin, josko sitten toimisi..

Ai niin, vielä sellainen pointti: Chromella toimii paljon paremmin kuin Firefoxilla. Firefoxilla esim. HD ei toimi minulla lainkaan, nykiminen on ihan mahdotonta. Samoin kuvassa esiintyy ihan SD-tasollakin nykimistä muutaman sekunnin välein. Chromella taas toimii sulavasti, ainakin toistaiseksi..

Ai niin, vielä sellainen pointti: Chromella toimii paljon paremmin kuin Firefoxilla. Firefoxilla esim. HD ei toimi minulla lainkaan, nykiminen on ihan mahdotonta. Samoin kuvassa esiintyy ihan SD-tasollakin nykimistä muutaman sekunnin välein. Chromella taas toimii sulavasti, ainakin toistaiseksi..
Heh. Aika jännä. Sillon kun palvelua kokeilin tammikuussa tjsp., niin Chromella pätki mahdottomasti ja Firefoxilla parempi. :)

Mulla toi on toiminut ihan hyvin. Teksitykset toimii, kuvanlaatu on hyvä, ei pätki. Laitteena on tällanen rupunen Asuksen läppäri josta vedän HDMI-piuhalla telkkariin.

Nonni. Nyt HBO ilmeisesti peruttu aikuisten oikeasti, ja hurjat 8 euron massitkin palauttavat.

Järkyttävää ulostetta kyllä toi soitin, ainakin Chromella. Pitää kokeilla tota Firefoxia.

Sanokaas muita hyviä sarjoja, kun Game of Thrones, kaikki jaksot on nyt tsiigattu.

Järkyttävää ulostetta kyllä toi soitin, ainakin Chromella. Pitää kokeilla tota Firefoxia.

Sanokaas muita hyviä sarjoja, kun Game of Thrones, kaikki jaksot on nyt tsiigattu.

Joko The Wire on katsottu? Ja Carnivale... :haart:

carnivale3.jpg

Tuli vihdoinkin otettua HBO Nordic käyttöön.
Vähän ehdin testailla ja ainakin ensikokemuksella toimii hyvin. Kuvanlaatu sama kuin Netflixissä (eli HD) ja toimii sulavasti, eli ei nykimistä tms. Firefox käytössä, kuva HDMI piuhalla telkkariin.
Nyt on siis sekä, Netflix, että HBO käytössä, joten ei tarvitse vissiin enää ns. tavallisia kanavia pahemmin katsella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom