Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei siis jähmety kuva, vaan se nykii. Okei, onhan sekin mikrojähmettymistä, mutta ei se sinänsä tunnu pysähtyvän.
Onkos väellä pelannut tämä HBO Nordic? Tuleeko uutta materiaalia vanhojen sarjojen uusien jaksojen lisäksi minkä verran?
Jep. Tuntuu kuin palvelu olisi ottanut takapakkia koko ajan. Viimeisten päivien aikana ainakin minulla yhtäkkiä ohjelma jumittanut, ja heittänyt saman tien takaisin alkuun. Tekstitykset tosiaan joutuu aina laittamaan erikseen päälle. Sen lisäksi itsellä ainakin satunnaisesti jää joitakin tekstityksiä tulematta.No tuo Hbo nordic on kamalaa paskaa kyllä, kuvalaatu on heikohko, tekstitykset pitää pistää joka jaksossa uudelleen päälle, vai saako tän jotenkin, että aina suomalaiset tekstitykset? Tänään parikertaa ihan yhtäkkiä vaan pysähtynyt kesken kaiken, f5 kun painaa heittää pari minuuttia taakseppäin jne. :/ 1kk:n ostin, että saan nähtyä game of thronesia ja vikingsiä :P
Heh. Aika jännä. Sillon kun palvelua kokeilin tammikuussa tjsp., niin Chromella pätki mahdottomasti ja Firefoxilla parempi.Ai niin, vielä sellainen pointti: Chromella toimii paljon paremmin kuin Firefoxilla. Firefoxilla esim. HD ei toimi minulla lainkaan, nykiminen on ihan mahdotonta. Samoin kuvassa esiintyy ihan SD-tasollakin nykimistä muutaman sekunnin välein. Chromella taas toimii sulavasti, ainakin toistaiseksi..
Järkyttävää ulostetta kyllä toi soitin, ainakin Chromella. Pitää kokeilla tota Firefoxia.
Sanokaas muita hyviä sarjoja, kun Game of Thrones, kaikki jaksot on nyt tsiigattu.