Haussa "Toimiva" 3-jakoinen ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Beltz28
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Byron
Mulla on toiminut hyvin tämmönen:

1. Rinta ja selkä.
2. Lepo.
3. Jalat ja vatsat.
4. Lepo.
5. Kädet.
6. Lepo
7. Lepo.

Oon tehny yleensä sillä tavalla että joka toinen viikko selkätreenissä mave ja sillon taas jalkatreenissä en tee kyykkyä ainakaan ihan isoimmilla painoilla. Enemmän muita liikkeitä silloin jaloille. Sitten taas seuraavalla viikolla mave pois ja kyykky täysillä.

Tämä on mulla toiminut todella hyvin.

Onko moni kokeillut työntö-veto-jalat systeemiä 8 päivän kierrolla? (itse olen vaihtanut käsien paikkaa)

tuntuu että paikat reagoi/kasvoi kun siirryin 8 päivään..
¨
Kokemuksia?

3-jakoinen

1.Pv
Penkki 3*8
vinopenkki kp. 2*10
Hauis tang. 2*8
Hauis kp. 2*6
ranskalaiset 2*10
dippi 2*max

2.Pv
Soutu 3*8
vipunostot sivuille 2*8
ylätalj. nisk. taa. 2*10
kulmasoutu 2*10
leuka 2*max

3.pv
kyykky 3*8
reiden ojen. 2*10
reiden kou. 2*10
pohje 3*12
:thumbs: :curs: :thumbs:

Tässä tämänhetkisen ohjelman runko:

1.JALAT, KEVYT HAUIS
etukyykky 3x6-10
prässi 2x15-20
reiden koukistus 3x10-15
SJMV 2x6-10
pohkeet istuen 2x15-20
pohkeet seisten 2x20
keskitetty hauiskääntö 2x15-20

2.LEPO

3.RINTA, OLKAPÄÄT, EPÄKKÄÄT, VATSAT
penkki 3x6
pystypunnerrus kp 3x6-10
vipunostot tasapenkiltä 2x10-15
olankohautukset tangolla 3x15-20
vipunostot sivuille 3x10-15
+4 sarjaa vatsaliikkeitä, toistot 10-30

4.LEPO

5.LEPO

6.SELKÄ, KÄDET
leuanveto 3x6-10
kulmasoutu 3x10-15
alatalja 1x20
dippi 2x6-10
ranskalainen punnerrus otsalta 2x10-15
hauiskääntö kp, vinopenkillä 2x6-10
hauiskääntö taljassa 2x10-15

7.LEPO

Eli tämmönen vähän erikoisempi 3-jakoinen ohjelma on mulla tällä hetkellä kokeilussa. Tarkoitus on saada heikoimmat lihasryhmät, rinta ja kädet, vihdoinkin kasvamaan. Kommentteja? Etenkin Sakkeus ja Sam225, kommentteja?

Originally posted by wbb
Eli tämmönen vähän erikoisempi 3-jakoinen ohjelma on mulla tällä hetkellä kokeilussa. Tarkoitus on saada heikoimmat lihasryhmät, rinta ja kädet, vihdoinkin kasvamaan. Kommentteja? Etenkin Sakkeus ja Sam225, kommentteja?

Jyllätä Ilpolla ihan hyvältä näyttää. Ehkä enemmänkin voisi minusta laittaa sarjoja/liikkeitä mutta jos tykkäät pumpata sata lasissa kovalla pihinällä voi tuo olla juuri kohdallaan. Kokeilemalla sen sitten tietää. Kakkos- ja kolmospäivän väliä voit tarvittaessa kokeilla lisätä niin että treenaat kakkospäivän aamulla/aamupäivällä ja kolmosen myöhään päivällä/illalla; 12-16 h lisälepo voi olla joskus paikallaan. Keskity dipissä rintaan jos vain olkapäät sen kestävät.

Ite väänsin muuten tänään uuden ohjelman, jos muistan niin laitan huomenna sen ja edellisen väännöksen tonne treeniohjelmatopikkiin niin saatte kauhistella volyymin määrää :)..

Niin ja siis molemmat ohjelmat on kolmijakosia; edellinen 1-2-3 ja tää uus a1-b-a2-b-a1-b-a2-b jne. Päivät sukepe.

Tällä hetkellä vähän tämmöinen erikoisempi:

1: rinta + olkapäät + hauis
2: lepo
3: lepo
4: selkä + ojentajat
5: lepo
6: jalat
7: lepo

Eli 1+1 -idea edelleen mielessä kuin myös "pääliike päivässä" idea. Nyt on 4 viikkoa takana ja hyvin tuntuu toimivan.

Suositut

Back
Ylös Bottom