Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Away
Kertokaapa joku minkä makuista on Hera-XR sekoitettuna kaakaojauheeseen? Onko :urjo: vai ihan juotavan makuista "kaakao-proteiinijuomaa"?

Alashan se menee ihan notkeesti. Ylös tullu vaan kerran, sillonkin oli reenin syy. Tietty se maku riippuu vähän myös muista lisukkeista mutta kyllä se aika lähelle menee sen perinteisen maitokaakaon makua.

Originally posted by Away
Kertokaapa joku minkä makuista on Hera-XR sekoitettuna kaakaojauheeseen? Onko :urjo: vai ihan juotavan makuista "kaakao-proteiinijuomaa"?
Mun mielestä ainaki aivan perkeleen hyvää!!

Jo parissa threadissa olen manaillut tota soijaprotskun sekoittumista ja makua ja mainitsen ne nyt taas...eli ei mene seksin kun sauvasekottimella ja pelkän soijan maku on todella mielenkiintonen :urjo: ja jos ei laita maltoa tms. siihen sekaan niin desiin jauhoja tarttee ainkin puoli litraa vettä jos meinaa ettei tartte puurona syödä...no siihen makuun kyllä tottuu kun viis kiloo popsii mutta en kyllä voi suositella...

Johan on neitei!
ei niitä lisäravinteita maun takia juoda!

BTW:kukaan ei saa vetää tästä herneitä nenään, ohan topicin tarkoitus haukkua, mutta pakko oli päästä toi sanoon ;)

Originally posted by Mane84
Johan on neitei!
ei niitä lisäravinteita maun takia juoda!

BTW:kukaan ei saa vetää tästä herneitä nenään, ohan topicin tarkoitus haukkua, mutta pakko oli päästä toi sanoon ;)

Sanos toi kymmenen vuoden päästä kun oot litkinyt ja piereskellyt paskanmakusia jauhoja, maistuu kummasti paremman makuiset. Sä oot kato vielä nuori kloppi joka ei pidä talvella pipoa, räkii tupakoidessaan, saa mukamas pillua ihan koska haluaa, kaahaa E30 Bemarillaan, pitää taunusviiksiä, on kylän kovin kundi ja kaikenlisäksi vetää protskun kun protskun naamariin vaikka vesi silmissä.

Eikös kaikista protskuista saa ihan juotavan makuisia, kun laittaa vähän kaakaojauhetta jatkeeksi. Tuskin teelusikallinen kaakaota haittaa tekee, ellei sitten ole allerginen, ei tykkää suklaasta tai on loppukiristely kisakuntoon menossa. Ja jos näin on, niin ei silloin mitään halpisjauhoja vedetäkkään.
Itse en ole todella paskanmakuiseen protskuun törmännyt pitkään aikaan... on noi mömmöt sen verran kehittyneitä nykyään. Kreatiini on ainoa mikä tökkii, siinä on jotenkin sellainen metallinen jälkimaku... Tai no, FAST:in perushera on kans aika ällöö.

Mun aivokapasiteetti ei kykene käsittämään tätä länkytystä suorien mainoslinkkien kiellosta. En tajua.

On erillinen verkkokauppa, jossa on mahdollisuus ihan erikseen haukkua ostamansa tuote. Saa antaa kirjallista ja saa antaa tähtiä. Täällä saa keskustella täysin vapaasti minkä tahansa lisäravinteen hyvyydestä, huonoudesta ja hintahaarukasta. Mä saan kirjoittaa tähän, että "evon maustamaton ultra whey vaahtoaa hirveästi" ja Mike ei poista sitä. Mutta ei vaan tunnu riittävän, kun älypäiden mielestä jokaisen pizzerian ovessa pitäisi olla lappu, jossa kerrotaan puolen kilometrin säteellä olevien kilpailijoiden päivänpitsat ja niiden hinnat... Noh, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Fastin Hera Turbo kuohuu ihan hemmetisti ja silloin siinä vaahdossa on klomppeja.

Jos soijaa haluaa, niin Fastin Isoturbo 8000 vai mikä se oli. Sisältää Soijaa puolet ja on ihan ok makuista. Ei mitään herkkua tosin.

Dymanizen hifihera on liian makeaa. Aluksi maistuu, mutta siihen kyllästyy.

Paras protsku maun puolesta: Protein XL! :rock:

VelttoV sanoi:
Fastin Hera Turbo kuohuu ihan hemmetisti ja silloin siinä vaahdossa on klomppeja.

Jos soijaa haluaa, niin Fastin Isoturbo 8000 vai mikä se oli. Sisältää Soijaa puolet ja on ihan ok makuista. Ei mitään herkkua tosin.

Paras protsku maun puolesta: Protein XL! :rock:

Nuo Hera Turbo ja Isoturbo on SF-Proteiinin tuotteita. Mikä maku Protein XL:stä on mielestäsi paras? Itsellä on tuota Suklaata ja on saksalaiseen tapaan todella imelän makeaa. Pitää varmaan kaksinkertaistaa vesimäärä drinkissä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Force sanoi:
Nuo Hera Turbo ja Isoturbo on SF-Proteiinin tuotteita. Mikä maku Protein XL:stä on mielestäsi paras? Itsellä on tuota Suklaata ja on saksalaiseen tapaan todella imelän makeaa. Pitää varmaan kaksinkertaistaa vesimäärä drinkissä.

Oho, sori, niinpä oli SF:n tuotteita.

Tuo Protein XL vaatii paljon nestettä. En osaa sanoa kumpi on parempi vanilija vai suklaa. Sekoitan aina rasvattomaan maitoon, jolloin tulee varmasti parempaa, mitä veteen. Laktoosiongelmaa kerran minulla ei ole ja palautukseen käytän jotain siihen enemmän sopivaa. Annoksena on kukku desimitallinen Protein XL + 0,5l maitoa.

Heracles-heraproteiini pisti minulla ainakin pakin täysin sekaisin, sf-proteiinin hera metsämarjan makuinen, ei meinannut alas mennä ei sitten millään.Sitten optimum nutritionin vaniljan makuinen heraprotsku, hyi helvetti :curs:

VelttoV sanoi:

Aivan niin. Itse olen suosinut aina ennen maustamattomia tai perus- suklaata/mansikkaa, mutta nyt ostin tuota saatanallista Dymatizen kermatoffeeta. Kyllä on imelää ja äitelää. Purkissa on vielä pari kiloa jäljellä. Maku neutralisoitui hieman, kun tempaisin joukkoon pussillisen Fastin heraa.
Alussa, kaikki ne kaksi päivää, protsku maistui kyllä hyvältä, mutta nyt yököttää tuo s--tanan hajukin :urjo:

Mina suorastaan :haart: SF-proteiinin tuotteita. Maku niissa on taivaallinen. :love:
Tosin nyt taalla olen kayttanyt Optimun Nutritionin tuotteita ja voin kylla sanoa etta maussa on eroa kuin yolla ja paivalla. Suklaanmakuinen on todella hyvaa ja sekoaa erittain hyvin. Eika vaahdoudu toisin kuin SF:n tuotteet.
Mutta veikkaan etta takaisin tultua palaan taas SF:n pariin.

Bull's Basic Protein. Jotkut kehuu, mutta omasta mielestä maistuu todella pahasti p*skalle. Sekoittuu huonosti ja maku on todella paha.

SF-Protein, joku halppis varmaankin. Myin kaverille paketin, h*lvetin huono sekoittuvuus, kököt oli parhaimmillaan ~½cm. Sen olisi voinut "nauttia" sormin.

Kride sanoi:
Bull's Basic Protein. Jotkut kehuu, mutta omasta mielestä maistuu todella pahasti p*skalle. Sekoittuu huonosti ja maku on todella paha.

Mikä maku? Itselläni on tällä hetkellä banaani-vaniliaa ja hyvää on, ihan herkkua miltein. Olen kokeillut kaikkia Härän Perusprotskun makuja ja diggailin muista paitsi mansikasta.

Mike sanoi:
Mansikka on ehdottomasti paras Xl:n maku. Ei vaadi vettä kuten suklaa, vaan menee pienempäänkin vesimäärään.

Mä en pidä noista mansikan makuisista, yleensä hieman keinotekuinen maku. Tietysti ihan makuasioita. Noista saisi olla koepusseja, kun ei viitsisi 2kg pönikkää kerralla kokeilla.

Hitto nuo ravinnemerkit on vaikea muistaa... :) Sössin sitten tuon Dymatizenkin nimen. :D

Timba79 sanoi:
Jo parissa threadissa olen manaillut tota soijaprotskun sekoittumista ja makua ja mainitsen ne nyt taas...eli ei mene seksin kun sauvasekottimella ja pelkän soijan maku on todella mielenkiintonen :urjo: ja jos ei laita maltoa tms. siihen sekaan niin desiin jauhoja tarttee ainkin puoli litraa vettä jos meinaa ettei tartte puurona syödä...no siihen makuun kyllä tottuu kun viis kiloo popsii mutta en kyllä voi suositella...

Samaa mieltä. Pelkkä soija on perseestä. :0:

ringside sanoi:
Mun aivokapasiteetti ei kykene käsittämään tätä länkytystä suorien mainoslinkkien kiellosta. En tajua.

On erillinen verkkokauppa, jossa on mahdollisuus ihan erikseen haukkua ostamansa tuote. Saa antaa kirjallista ja saa antaa tähtiä. Täällä saa keskustella täysin vapaasti minkä tahansa lisäravinteen hyvyydestä, huonoudesta ja hintahaarukasta. Mä saan kirjoittaa tähän, että "evon maustamaton ultra whey vaahtoaa hirveästi" ja Mike ei poista sitä. Mutta ei vaan tunnu riittävän, kun älypäiden mielestä jokaisen pizzerian ovessa pitäisi olla lappu, jossa kerrotaan puolen kilometrin säteellä olevien kilpailijoiden päivänpitsat ja niiden hinnat... Noh, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

:kippis1:

Etpä ois enää paljon paremmin voinut mun ajatuksia kuvata... ;)

Yleensäkin ihmetyttää turhanpäivänen lässytys järkeviä sääntöjä kohtaa, oli ne sitten mitä tai missä tahansa.

Suositut

Back
Ylös Bottom