Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Sale
SF-proteiinin "kaakaon makuiset" proteiinit hyi että osaa olla jauhonen maku :urjo:

Höh...? Itselläni on tällä hetkellä käytössä kaakaonmakuinen Hera Flavor ja on mielestäni todella hyvää.

Nutri Plussan vaniljanmakuinen Best Whey on aivan hirveää.

Originally posted by kooma
Kukas uskaltais perustaa threadin "kehu tässä omaa protskuasi"? Mä en uskalla koska en tiedä saako täällä mainostaa muita kun oman kaupan tuotteita?
Toki saa. Hiton hyviä tuotteita on monella lisäravinnevalmistajalla. Kuitenkin niitä myyvien kauppojen varsinainen mainostaminen on kielletty.

Juttu menee niin, että jos minä haluaisin mainostaa Apu-lehteä Hesarin etusivulla, niin voisi olla mahdollista, että en saisi sitä ilmaiseksi tehdä. :)

Originally posted by Tomi
Toki saa. Hiton hyviä tuotteita on monella lisäravinnevalmistajalla. Kuitenkin niitä myyvien kauppojen varsinainen mainostaminen on kielletty.

Juttu menee niin, että jos minä haluaisin mainostaa Apu-lehteä Hesarin etusivulla, niin voisi olla mahdollista, että en saisi sitä ilmaiseksi tehdä. :)

Mun mielestä tästä voitais tehdä joku selkeä lista asioista jotka on kielletty ja laittaa se lista vaikka voiden sääntöjen joukkoon.

Esimerkiksi saanko sanoa: "Nyt kaupassa x on mahtava tarjous siitä ja siitä tuotteesta! verrattuna näihin pakkiksen hintoihin, tavaraa irtoaa todella edullisesti..."

Tai onko esim maininta ******** kielletty?

Entä saako pakkiksen tarjoamia tuotteita haukkua vuolaasti ja suoraan?

Mulle on ainakin hieman epäselvää mikä on kiellettyä mainontaa, ja mikä vain asiallinen maininta kyseisen kaupan/tuotteen hinnoista tai laadusta.

Ja ilmeisesti tästä "uudesta foorumista" ei saa mainita nimeäkään.

Originally posted by VahvaJussi

Tai onko esim maininta blaablaa_nettikauppa.com kielletty?
.
.
.
Ja ilmeisesti tästä "uudesta foorumista" ei saa mainita nimeäkään.
- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.
Tuosta "uudesta foorumista" vielä kerran. Kyseisen palstan perustaja ja sponsori luulivat ilmeisesti, että Pakkotoisto sallii palstan avoimen mainonnan. Ain't gonna happen.

Esimerkiksi saanko sanoa: "Nyt kaupassa x on mahtava tarjous siitä ja siitä tuotteesta! verrattuna näihin pakkiksen hintoihin, tavaraa irtoaa todella edullisesti..."
No minkä hiton takia niin SAISI sanoa? :lol2:

ok. No saanko sanoa: "Jos halpaa heraa kaipaat, kannattaa käydä katsastamassa kaupan x valikoimat."

Onko sekin mainostamista?
Hehe, sä et enää taida olla edes tosissasi, ethän? :lol2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vai niin, eli lisäravinnemerkeistä saa puhua, mutta niitä myyvistä kaupoista ilmeisesti ei. :rolleyes:

Jussi, ei ole kovinkaan fiksua omassa kaupassa mainostaa kilpailevia kauppoja, ymmärtänet varmaankin meidän pointin.

Originally posted by kooma
Kukas uskaltais perustaa threadin "kehu tässä omaa protskuasi"? Mä en uskalla koska en tiedä saako täällä mainostaa muita kun oman kaupan tuotteita?

Mulla nimittäin ois ihan pakottava tarve päästä kertomaan porukalle miten hyvän protskun oon löytäny :D Ei kun ihan tosissaan, pitkään etsin proteiinia jossa ois noin puolet heraa ja loput kaseiinia, maistuisi hyvälle ja sekottuisi shakerissa sekä olisi vähälaktoosinen... Ja HALPA. No nyt sen sitten parin vuoden FAST-sekoilujen jälkeen löysin. Mut eipä siitä sen enempää koska en uskalla mainostaa koska olen niin :david:

Äläpä nyt siellä jännitä vaan kerro heti. :whip:

No minkä hiton takia niin SAISI sanoa?

Koska voimailu-aiheisella keskustelupalstalla olisi luontevaa kertoa vinkkejä halvimmista ja helpoimmista keinoista hankkia laadukkaimpia voimailuun liittyviä lisäravinteita. Tämähän on aiemmin ollut tapana. Eikö tarkoitus enää ole löytää halvimmat ja toimivimmat tuotteet, vaan kaupata omista valikoimista löytyviä?

Originally posted by Mike
Jussi, ei ole kovinkaan fiksua omassa kaupassa mainostaa kilpailevia kauppoja, ymmärtänet varmaankin meidän pointin.

Onko nyt siis tilanne tämä, että Pakkotoisto.com on kokonaisuudessaan siirtynyt voimailu-aiheisesta keskustelupalstasta kaupaksi?

Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa niille, jotka syystä tai toisesta ostavat jauhonsa jostain muualta? Haluavatko he enää esimerkiksi tukea tätä kauppaa vip-maksuilla?

Eikä sitten saa suuttua asiallisista kysymyksistä. Jonkun nämä on kuitenkin esitettävä.

Originally posted by Äijä
Eikö tarkoitus enää ole löytää halvimmat ja toimivimmat tuotteet, vaan kaupata omista valikoimista löytyviä?

Tietysti kannattaisi ottaa omiin valikoimiin ne asiakkaita eniten kiinnostavat tuotteet jos vain mahdollista. Tuolla lisäravinneosiollahan onkin kysely, että mitä halpisheraa porukka haluaisi. Kate saattaa tosin jäädä huonommaksi, jos nämä eniten kiinnostavat tuotteet ovat halpis jauhoja.

Wrangen Multipower 80+ tms. vaniljanmakuinen. Vittu mitä paskaa! Sekoituksen jälkeen täynnä sattumia, ja makukin on ihan perseestä. Ostin vielä 4kiloa tarjouksesta.... Vittu että vituttaa.:david:

Tuosta "uudesta foorumista" vielä kerran. Kyseisen palstan perustaja ja sponsori luulivat ilmeisesti, että Pakkotoisto sallii palstan avoimen mainonnan. Ain't gonna happen.

Ai mikä uus foorumi? URL vaan rohkeesti kehiin! :D

Koska voimailu-aiheisella keskustelupalstalla olisi luontevaa kertoa vinkkejä halvimmista ja helpoimmista keinoista hankkia laadukkaimpia voimailuun liittyviä lisäravinteita. Tämähän on aiemmin ollut tapana. Eikö tarkoitus enää ole löytää halvimmat ja toimivimmat tuotteet, vaan kaupata omista valikoimista löytyviä?

Ei pidä paikkaansa, meillä on ollut mainoskielto jo toista vuotta.
Edelleen jengi tässäkin threadissa keskustelee muista kuin meidän tuotteista, on vain aina ihmisiä, jotka haluavat ymmärtää asiat negatiivisesti, eli juuri kuin sinä asian ilmaiset.

Onko nyt siis tilanne tämä, että Pakkotoisto.com on kokonaisuudessaan siirtynyt voimailu-aiheisesta keskustelupalstasta kaupaksi?

Miltä näyttää? Meillä on oma osasto lisäravinteille, emme kauppaa niitä treeniosastolla. Voisin väittää hyvällä omalla tunnolla, että Pakkotoisto on ollut kaikkien muiden valmistajien kauppa, täällä on kehuttu Fastia, Propoweria, Wrangen tuotteita etc. Miten asia eroaa nyt aikaisemmasta? Vai haluatko taas vain ajatella negatiivisesti?

Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa niille, jotka syystä tai toisesta ostavat jauhonsa jostain muualta? Haluavatko he enää esimerkiksi tukea tätä kauppaa vip-maksuilla?

He ostavat jauhonsa sitten muualta, tuskin kuitenkaan ajattelevat kuten sinä, vaan tukevat Pakkotoistoa sitten vip-maksun muodossa.

Mulla se menee vähän niin, että kreatiini ja glutamiini tilataan Wrangelta ja protskut sitte salilta aina ku alkaa loppuu. Yksinkertaista ja edullista.

Originally posted by ook
Propower whey, joku siinä allergisoi. Kädet täynnä semmosta pientä näppyä kun tuota syö pari desiä.

Onko maustamatonta tms? Kavereillasi tms myös oireita? Ja kauanko kestää ennen kuin oireet ilmenevät?

Suositut

Back
Ylös Bottom