Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö olisi aika jees että kööri ketä tällaiset asiat kiinnostaa, seuraisi nyt Kimolan ja Illikaisen esimerkkiä ja koittaisi takaraivo ja perse seinässä tehdä tangolla hauiskäännön maksimin? Minä voin tossa to tai pe koittaa moisen maksimin ja ilmottaa tänne ja olisi kiva lukea muidenkin tuloksia.

Jos Suomen vahvin sai 95 kiloa, ei ainakaan tarvitse häpeillä omia 50 kilon tuloksia tai muita. Kyllähän moni sen 95 kiloa saa superheijarilla ylös, mutta mielestäni puhtaasti kaikki yli 60 kilon on jees-tuloksia.

amf sanoi:
Olitko treenannu sillon sen viikon vasta??

Joo en. Olin nostellut hieman kauemmin, mutta varmasti useat luonnostaan vahvat nostaa ilman treenejäkin.

Riiccia sanoi:
Ainakin netissä... Ja pysäytyksellä tottakai.

No eikä kaveri juuri luvannut mesessä klipin jos tarvii?

Mikä helvetti näitä kynäniskoja ajaa epäilemään kaikkia? Vaikka ite olisi finninaamainen appari joka saa 4 vuoden treenilä 52.5 penkiltä, se ei tarkoita että kaikki muut olisivat teidän kanssanne samalla fyysisellä ja henkisellä tasolla.

RRKalle sanoi:
Kukaan ei saa ylinätisti tehtyä yli 40 kilosilla, pienen svingin se vaatii aina. En mäkään tee scottissa keskitettyä kuin 14 kilon käispillä jotain 12-20 sarjoja, mutta vuorotahtiin 40 kässäreillä. Scottissa koitan pumpata ja supistaa oikein kunnolla, käispillä haen voimaa.

Jos sä haluat poweria niihin hauiksiin niin tee tangolla ja käispillä kääntöjä seisaaltaan. Ja huijaa välillä niin perkeleesti. Sillai totut isompiin painoihin. Toistot 3-8 välillä, yhden tai kaksi pumppisarjaa ottaa loppuun niin saa sen kunnon tunteen. Eikä tarvii välittää jos esim käsipainot tulee sellasessa hammer-asennossa ylös, hammer-käännöt on kunnon voimaliike.

No täytyy kokeilla hieman "riuhtoa" sitten. Olen tehnyt aikaisemmin aivan pohjaan asti ja puhtaasti scottissa ilman mitään heilumisia. Jos noilla cheateilla saisi vähän räjähtävyyttä lihakseen? Aion kyllä jatkaa scottin vääntämistä, koska sillä saa niin mahtavan poltteen hauiksiin...

Powerhousu sanoi:
Sama homma. Oikea vastaus tuolla. Lue koko threadi.

Helvetin hauska linkki, kiitos. Sormia... :D

No mulla menee 2 sormea tuohon hauiksen ja kyynärvarren väliin eli ei varmaan ainakaan siitä jää riippumaan. Mulla vain on helvetin huonot lähtökohdat ollu; Olen käytännössä tuplannut treenipainot vuodessa ja silti jotkut "70 kg penkki"-kerholaiset nauravat ja pilkkaavat vieressä. Elämä on epäreilua, mutta onneksi vain mave, kyykky ja penkki ratkaisevat. :lol2:

Tomppa85 sanoi:
No täytyy kokeilla hieman "riuhtoa" sitten. Olen tehnyt aikaisemmin aivan pohjaan asti ja puhtaasti scottissa ilman mitään heilumisia. Jos noilla cheateilla saisi vähän räjähtävyyttä lihakseen? Aion kyllä jatkaa scottin vääntämistä, koska sillä saa niin mahtavan poltteen hauiksiin...

Niin siis älä siinä scottissa huijaa, siinähän mä suositinkin puhdasta tyyliä. Vetele siinä vaikka vielä pienemmillä ja pidempää sarjaa. Mutta ota ainakin kerran viikossa joku kunnon seisaaltaan tehtävä liike, missä laitat sen veerti romua että ei ihan puhtaalla tekniikalla mene. Ja toistot siinä alle 8.

Mielestäni parhaat liikkeet tähän ovat juuri käispäliikkeet, koska tangolla huijataan selällä ja se ei ole terveen näköistä. Tangolla voit vaikka koittaa voimailun perussettiä, 5*5 vakiopainolla, pienellä svingillä siinäkin, mutta niin että kaikki tulee itse ylös.

Noniin, tänään koitin selkäreenin yhteydessä piruuttani sitä strict curlia. Eli selkä, perse ja takaraivo seinässä suoralla tangolla hauiskääntö ilman että mikään kohta irtoaa seinästä. 65 kiloon asti menin, olin vähän pettynyt 75 kiloa oli tavote, kun on kumminkin 70 kilolla aika nätisti otettu pitempääkin sarjaa hauiksille heikommassakin kunnossa. Mutta jos Suomen vahvin mies saa 95, niin kai 70% siitä on jees.

Kaikki nyt kokeilemaan, eikä sitten mitään kusetusmeininkiä, mulla on nyt paskin tulos tässä tredissä.

Kimolan 70 kiloa rikon lähiaikoina, jäi se harmittamaan;)

Saman verran kun leuanveto lisäpainoilla ja suht puhtaasti... 60 kg.
Scotissa kyl tekee jo 40 kg tiukkaa :down:

Måpå sanoi:
:offtopic:

Taitaa olla melkosta heilumista :david:

RRKalle puhuu aivan asiaa. Itsekin teen/tein, kun halusin isompiin rautoihin ja voimaa hauiksiin juuri tuolla vuorotoisto tyyliin epäpuhtaita toistoja. Parhaimmillaan olen tehnyt 3x40kg kp seisten vuorotahtiin hauis kääntöä puhtaammin kuin moni tekee 25 kg kp:lla. Tämä ei tietenkään tarkoita, että aina tehdään cheatilla, mutta kokeilkaapa tehdä kuukausi niin, että kerran viikkoon menette käsipainoilla niin ylös, että saatte n. 3 toistoa sillä viimeisellä raudalla ja tämän jälkeen voi ottaa vielä pari sarjaa sellaisella raudalla, että tulee suht puhdas vitosen sarja. Lisäksi pari 10-20 toiston keskitettyä sarjaa.

Olen tehnyt myös niin, että lähden 10kg kp:sta viidentoiston sarjoilla ja nousen niin ylös, että saan enää kolme toistoa, jonka jälkeen lähden "alaspäin" kahden/kolmen sarjan verran toisto määrillä 5-10. Nousun tein niin, että kolme sarjaa putkeen esim. 5x10kg, 5x12,5, 5x15, tauko, 5x20, 5x22,5, 5x25 tauko 5x30, tauko, 5x35, tauko, 3x37,5, tämän jälkeen vielä 10x20, 20x10 ja siinä se.

zztop sanoi:
eikö tuossa nyt ole jo hengenlähtö lähellÄ??

kukahan tulis minun kans kokeileen vaikka aluksi tuolta talon katolta (7 kerros)
jaksan varmasti pitää:hyper:
PS: ethän ole kovin painava...

Kyllä sitä juontajaa selkeesti jänskätti hypätä. Olihan se varmaan jollain turvalukituksella vielä varmistettu, että se ei pääse siitä tippumaan. Kyllä se Manfred nytkähti ihan kunnolla siinä tilanteessa kun se köysi alkoi loppumaan. En muista kirveelläkään tarkkaan mikä voima siinä kiloissa kohdistui, mutta +200kg se tais kuitenkin olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitihän tuota hauiskääntöä kokeilla RRKallen innoittaman. Perse, yläselkä ja takaraivo kiinni seinässä 51kg meni kääntönä. Jotakuinkin tollasta tulosta odottelinkin. Kyllä sitä on heikko, kun jotkut vääntää samoja painoja yhdellä kädellä. Noo taidan silti jättää maksimivoimatreenit hauiksilta välistä. Mainitaan omaksi puolustukseksi, että aamupaino noin 78kg. (Nyt wilkinsin taulukolla laskemaan tuloksia :) )

Pitäisikös Kimola ottaa pieni motivoiva veto? Vaikka kesälle sovitaan joku päivä, niin on aikaa treenata.

Meitsillä on kesäksi jo pohkeenkasvatusveto ja yhteistulosveto, eli tikissä on oltava. Eli mahtuuhan sinne vielä hauisvetokin:D

RRKalle sanoi:
Pitäisikös Kimola ottaa pieni motivoiva veto? Vaikka kesälle sovitaan joku päivä, niin on aikaa treenata.

Meitsillä on kesäksi jo pohkeenkasvatusveto ja yhteistulosveto, eli tikissä on oltava. Eli mahtuuhan sinne vielä hauisvetokin:D

Mitäpä sitä muita lihasryhmiä turhaan treenaakaan ku hauiksia ja pohkeita. Nehän ne kesäkeleillä on tärkeimmät lihasryhmät tiukoissa shortseissa ja hihattomissa.:rock:

Voishan sitä kesällä jokin päivä koittaa josko ois tulos parantunu...

piti testata tänään selkä seinää vasten 120x1 voimannosto tangolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom