Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo'o, paljonkos Halme paino tohon aikaan? 140-150kg? Ja niinkuin on itse kertonut melkoiset määrät roinaa koneessa. Ei noi siinä valossa mahdottomia ole.Lainaus kirjasta Jumala armahtaa-minä en;
"Mä en yleensä jaksa pelleillä salilla, mutta joskus on pakko katsoa kuka on kuka. Kerran joku Muscle Magazinen toimittaja halusi järjestää kisan siitä kuka on Gold'sin vahvin.
Meitä oli siinä useampia kavereita, minä, Mike Christian, Don Smith ja pari muuta. Mä otin aluksi 10 toistoa 450 paunalla ylätaljassa, mitä ei ole kukaan muu Gold'silla tehnyt. Sitten alettiin ottaa 250 paunan käsipainolla yhden käden soutua. Mike veti 38 toistoa ja mä vedin 52. Sitten alataljasoutua koko pakkauksella. Mike veti 36 toistoa, mä vedin tuplat päälle ja kävin välillä yrjöömässä.
Sitten maastavetoa. Jätkät otti 250 kiloa kerran. Mä vedin 300 kilolla kutosen. Vinopenkillä mä otin smith-koneessa 180 kilolla kasin. Hauiskääntöä mä otin 140 kilolla kutosen. Päälle mä vedin kapeeta penkkiä 180 kilolla muutaman kympin sarjan. Jätkät vähän katteli, että hä?....."
:lol2:Niin mut entäs se hauiskäännön maailmanennäty???????
Niin mut entäs se hauiskäännön maailmanennäty???????
on joo kyllä. Halmen muissakin painoissa o hieman varmaan jenkkilisää...Ja toi Halmeen 52x113kg soutu on paskapuhetta tasavarmasti. Tuskin Ronniekaan tai joku muu jättibodari moisilla romuilla tekee mitään liikettä. Toi nyt kuulostaa jo niin älyttömältä että huhhuh. En edes usko, että mikään firma tekee tollasia painoja:D 150 paunaa kuulostais uskottavammalta.
Joo'o, paljonkos Halme paino tohon aikaan? 140-150kg? Ja niinkuin on itse kertonut melkoiset määrät roinaa koneessa. Ei noi siinä valossa mahdottomia ole.
Eikös toi jatku sillä että tuli joku musta jamppa vaihtamaan lamppuja salille. Halme oli ihmetelly sen meloonin kokoisia olkapäitä ja kyselly että mitä se treenaa. Kun vastaus oli ollu jotain että ei edes treenaa tosissaan niin Tony päätti lopettaa bodauksen.
"Lopullisesti mä hiffasin että musta ei tule uutta Arnoldia, kun mä menin kerran treenaamaan Benny the Jett Urguilesin salille Tarzanaan.
Sinne tuli lamppua vaihtamaan joku helvetin iso naapuri, jolla oli kroppa kuin kuvanveistäjän jäljiltä. Aivan mieletön jätkä. Kundi katteli ympärilleen ja alkoi heittää juttua.
-Hi, what's up. Munkin tekisi mieli joskus kokeilla...
-Don't fucking tell me...älä edes vihjaile ettet sä...
-Yeah, man. Mä en ole eläessäni koskenutkaan puntteihin.
od wilson on veivannut aikoinaan helpponnäköiseti toistoja kuntosali38 olevilla isoimmilla kässäreillä. minä en tiedä mitkä ne isoimmat on ollut, mutta sen tiedän että vähintään 80kiloiset.
http://strongestman.billhenderson.org/bios/od.html