Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen itse tehnyt rumia nostoja 70 kilon käsipainojen kanssa.
!!
no niin. eiköhän tämä kässäri kääntö viimeistään ala kääntämään niidenkin päitä jotka eivät wilsonin vajaan 100kilon kääntöihin usko!! ja tässä nyt ei kuitenkaan kyseessä ole mikään riski mies hauiksien puolesta. siis jos noihin tosi koviin ukkoihin verrataan. samuelsson,wilsson jne.........

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli suomen kisat. Lajit oli räätälöity Nummistolle sopiviksi. Esim. "selkänosto?" Piti nostaa muisttakseni pukilla oleva vene ilmaan sen alta. Se oli just Nummiston mittojen mukaan tehty. Taisi voittaa vielä lajin.

Kyllä vaan. kaikki kunnia kys. kisasta Ilkalle, mutta lajit oli tosiaan monilta kohdin tehty Ilkkaa varten.

Ja se tapa, jolla herrat Suonenvirta/Nummisto pelasivat vuosikausia mm. Kirin ulos MVM-kisoista, ei ole kovinkaan kunniakasta historiaa heille eikä suomen voimailulle.

Eihän toi 90 hantteleilla niin erikoista oo, itekkin just eilen vetelin 25 hantteleilla suht puhtaan 8 :arvi:
heh. prosentuaalisesti suunnilleen sama ku vertais 100kilon ja 400penkkiä keskenään. no ei kai niissä paljoa eroa ole ku oikein positiivisesti ajattelee;)

Tarpeeksi monta penkkipaitaa päälle niin sillähän se menee.

Zone-sarja -42%
Eihän toi 90 hantteleilla niin erikoista oo, itekkin just eilen vetelin 25 hantteleilla suht puhtaan 8 :arvi:
joo ei oo kummone jos hauista tekee 90 kilon käsipainoilla. tuohon pääsee jokainen salilla kävijä kunhan vaan jaksaa reenata :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä siihen hauiskäännön "paidaksi" voidaan laskea semmonen melko raju heijjari, jota 100kg hanttelilla kääntäessä on kyllä välttämätön käyttää.
ei auta rajut heijjaritkaan jos ei ole tarpeeksi voimaa!!

Lainaus kirjasta Jumala armahtaa-minä en;

"Mä en yleensä jaksa pelleillä salilla, mutta joskus on pakko katsoa kuka on kuka. Kerran joku Muscle Magazinen toimittaja halusi järjestää kisan siitä kuka on Gold'sin vahvin.

Meitä oli siinä useampia kavereita, minä, Mike Christian, Don Smith ja pari muuta. Mä otin aluksi 10 toistoa 450 paunalla ylätaljassa, mitä ei ole kukaan muu Gold'silla tehnyt. Sitten alettiin ottaa 250 paunan käsipainolla yhden käden soutua. Mike veti 38 toistoa ja mä vedin 52. Sitten alataljasoutua koko pakkauksella. Mike veti 36 toistoa, mä vedin tuplat päälle ja kävin välillä yrjöömässä.
Sitten maastavetoa. Jätkät otti 250 kiloa kerran. Mä vedin 300 kilolla kutosen. Vinopenkillä mä otin smith-koneessa 180 kilolla kasin. Hauiskääntöä mä otin 140 kilolla kutosen. Päälle mä vedin kapeeta penkkiä 180 kilolla muutaman kympin sarjan. Jätkät vähän katteli, että hä?....."

Vanha tredi, mutta noi tulokset vaan naurattaa:lol2: Halmeen paras mavesarja on luultavasti ollut 5x200kg, penkistä 2x200kg, ja kapeaa penkkiä oon nähny sen tekevän videolla 100 kilolla vitullisella runkulla. Siinä vähän faktoja voimatasoista:thumbs: Ei ollu koskaan mikään vetokone tai kyykkääjä. Eikä lähellekään niin vahva mitä on itse selittänyt...

Noi halmeen tulokset on kyllä sen tason paskanjauhantaa että on mielestäni ihme että on kehdännut moista soopaa julkisuuteen suoltaa:lol2:

mikä tulos noista herättää kummastusta.

minä taas muistelisin että halme oli 160kg ja 10rasvoisa :D

muutama kympin sarja 180 kilolla kapeeta penkkiä ja 140 kilolla hauiskääntöä kutonen :whip:
kova on ollu kyllä kunto jos on tommosia sarjoja ottanu :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom