Sepsis
Banned
- Ikä
- 41
Bodaaja sanoi:Jos mun isukkikin tällä hetkellä ottaa ysikympillä niin...
Meijän iskälla on olkapää rikki, mutta muuten se ois kyllä vahvempi kuin teijän kaikkien iskät yhteensä. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bodaaja sanoi:Jos mun isukkikin tällä hetkellä ottaa ysikympillä niin...
Sepsis sanoi:Meijän iskälla on olkapää rikki, mutta muuten se ois kyllä vahvempi kuin teijän kaikkien iskät yhteensä. :lol2:
Bodaaja sanoi:Pitää sitte aina vittuilla tosta, jos joku mainitsee että 50v ukko on aika kovassa kunnossa ikäisekseen.
Bodaaja sanoi:Miten se voi olla muka mahdotonta kääntää 180kglla? Jos Aholakin on maininnut eräässä haastattelussa ottaaneensa kutosia kaseja 130kglla...Tosin se saitti missä oli niin on nyt alhaalla. Noi on niin tajuttoman isoja jätkiä ettei suurin osa täällä Pakkislaisista osaa edes kuvitella.
vissiin 2-3 kertaa oon kännissä tänne kirjottanu ja niiden kertojen jälkeen oon päättäny etten ole koneen lähellä kun juon. onhan tuo mun osalta ollut vitun hölmöä tuo kirjoittelu siitähän ei pääse mihinkään. jurrissa kukaan tuskin kovin viisas on . en osaa sanoa miks tuollaista olen edes kirjoittanut, hävettää suoraansanottunajto sanoi:hölmöä lähinnä on se, että kirjottelee tollasta tyypistä, josta ei tiedä pätkän vertaa ja tuntuu siltä, ettei se lajikaan ole juuri tuttu.
tuota vähän itsekin katsoin ettei perhana kukaan 180kiloa tollasessa asennossa voi pitää, olkoon se mistä noston vaiheesta hyvänsä.hunter killer sanoi:Näkeehän tuo nyt sokea aasikin, ettei siinä ainakaan 180kg:tä ole, tankokaan taivu yhtään:itku: .Ja kukaan ei ikinä, koskaa tule vääntämään semmosilla raudoilla nuin suorassa asennossa(vaikka joku väitti, että kuva on alaslaskuvaiheesta.
siis jaksaahan samuelsson varmasti kääntää aivan järkyttäviä romuja, mutta tuossa kuvassa ei välttämättä kovin paljoa rautaa ole.Bodaaja sanoi:No sovitaan nyt sitten että eihän tollanen karju jaksa kääntää kun sata kiloa hirveellä heijarilla pari kertaa.
neutraali sanoi:ite epäilin kans että oisko 15kilosia, voi niitä olla minkä värisenä tahansa. en silti usko että tuossa on 140kiloakaan, koska tuo tanko on kirkas ja kirkas tanko alkaa taipumaan jo 140kilon painollakin aika mukavasti. ois kyllä mukava kun joku pakkiksen sherlock selvittäs jostain että paljonko tuossa on romua. annie stark, nää tunnet nuita sveduja ja sulla on kuiteskin samuelssonin numero niin pirautappa sille ja kysy :D;)