Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bodaaja sanoi:
Jos mun isukkikin tällä hetkellä ottaa ysikympillä niin...

Meijän iskälla on olkapää rikki, mutta muuten se ois kyllä vahvempi kuin teijän kaikkien iskät yhteensä. :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sepsis sanoi:
Meijän iskälla on olkapää rikki, mutta muuten se ois kyllä vahvempi kuin teijän kaikkien iskät yhteensä. :lol2:

Pitää sitte aina vittuilla tosta, jos joku mainitsee että 50v ukko on aika kovassa kunnossa ikäisekseen.

Bodaaja sanoi:
Pitää sitte aina vittuilla tosta, jos joku mainitsee että 50v ukko on aika kovassa kunnossa ikäisekseen.

No enhän minä pahalla. Minusta nuo meijän iskä jutut on vaan aina niin hauskoja. :)

samuelssonin käännössä ei kyllä 180 oo ? lienee 140 lähempänä totuutta. tuo asia varmasti selviää paljonko tuossa tangossa on jos vähän viittii kaivella.

noita mustia tuhteja lätkiä on muuten 10kilosinakin olemassa. epäilen että tangossa on 4x20kg lätkää ja 4x10kg lätkää. samuelssonillahan on kyllä perkeleen vahvat kädet jutttujen mukaan.

edit: lätkät kyllä näyttää olevan kaikki samanlaisia, joten voisko tuo olla jopa niinkin hurja kuin 180kg:eek:

Hankalahan tuosta kuvasta on sanoa yhtään mitään... Veikkaan että siinä on 100 -180 kiloa. Uskoisin kumminki että lähempänä 100 ku 180.

mä en neutraali väittäny kazin kääntöjä rinnallevedoiksi. piikki osu vaan sun tapaan olla "varma" siitä tavasta. se siitä. vahva ukko se joka tapauksessa oli. varmaan edelleenkin.

kyrpä ottas en lue mitään, mutta kännissä kirjottelu ei juuri oo mikään puolustus sonnan kirjotteluun. hölmöä lähinnä on se, että kirjottelee tollasta tyypistä, josta ei tiedä pätkän vertaa ja tuntuu siltä, ettei se lajikaan ole juuri tuttu. juhis nyt on pyörinyt vahvamies-ympyröissä vaikka kuinka kauan ja meriittejä on kohtuullinen kasa aina kovista euroopan kisoista parien ykköstilaan maailmassa.

vaikka ite oot joskus sanonut, ettet edes asialinjaan pyri, joku fiksuus se vois siellä päässä joskus olla. mulla nyt kuitenkin on ihan suht koht hyvä kuva sustakin.
:)

Näkeehän tuo nyt sokea aasikin, ettei siinä ainakaan 180kg:tä ole, tankokaan taivu yhtään:itku: .Ja kukaan ei ikinä, koskaa tule vääntämään semmosilla raudoilla nuin suorassa asennossa(vaikka joku väitti, että kuva on alaslaskuvaiheesta.

Miten se voi olla muka mahdotonta kääntää 180kglla? Jos Aholakin on maininnut eräässä haastattelussa ottaaneensa kutosia kaseja 130kglla...Tosin se saitti missä oli niin on nyt alhaalla. Noi on niin tajuttoman isoja jätkiä ettei suurin osa täällä Pakkislaisista osaa edes kuvitella.

Bodaaja sanoi:
Miten se voi olla muka mahdotonta kääntää 180kglla? Jos Aholakin on maininnut eräässä haastattelussa ottaaneensa kutosia kaseja 130kglla...Tosin se saitti missä oli niin on nyt alhaalla. Noi on niin tajuttoman isoja jätkiä ettei suurin osa täällä Pakkislaisista osaa edes kuvitella.

Tuskin se Kazi nyt on ainoa mies ollu jolla ollut yli 100 kiloa tangossa:rolleyes:
Mutta helvetin kovakätinen kaveri Jamie Reevesin kanssa, jos noi 90 kilon hammeri käännöt pitää paikkaansa:eek:

Aha, quottasin sitte itteni, piti painaa edittiä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jto sanoi:
hölmöä lähinnä on se, että kirjottelee tollasta tyypistä, josta ei tiedä pätkän vertaa ja tuntuu siltä, ettei se lajikaan ole juuri tuttu.
vissiin 2-3 kertaa oon kännissä tänne kirjottanu ja niiden kertojen jälkeen oon päättäny etten ole koneen lähellä kun juon. onhan tuo mun osalta ollut vitun hölmöä tuo kirjoittelu siitähän ei pääse mihinkään. jurrissa kukaan tuskin kovin viisas on :). en osaa sanoa miks tuollaista olen edes kirjoittanut, hävettää suoraansanottuna:nolo:
hunter killer sanoi:
Näkeehän tuo nyt sokea aasikin, ettei siinä ainakaan 180kg:tä ole, tankokaan taivu yhtään:itku: .Ja kukaan ei ikinä, koskaa tule vääntämään semmosilla raudoilla nuin suorassa asennossa(vaikka joku väitti, että kuva on alaslaskuvaiheesta.
tuota vähän itsekin katsoin ettei perhana kukaan 180kiloa tollasessa asennossa voi pitää, olkoon se mistä noston vaiheesta hyvänsä.

No sovitaan nyt sitten että eihän tollanen karju jaksa kääntää kun sata kiloa hirveellä heijarilla pari kertaa.

Bodaaja sanoi:
No sovitaan nyt sitten että eihän tollanen karju jaksa kääntää kun sata kiloa hirveellä heijarilla pari kertaa.
siis jaksaahan samuelsson varmasti kääntää aivan järkyttäviä romuja, mutta tuossa kuvassa ei välttämättä kovin paljoa rautaa ole.

Mitä jos ne ois 15 kilon kiekkoja? Sillon se ois 140kg, mutta viistoista kilonen on kyllä aina keltanen...

ite epäilin kans että oisko 15kilosia, voi niitä olla minkä värisenä tahansa:). en silti usko että tuossa on 140kiloakaan, koska tuo tanko on kirkas ja kirkas tanko alkaa taipumaan jo 140kilon painollakin aika mukavasti. ois kyllä mukava kun joku pakkiksen sherlock selvittäs jostain että paljonko tuossa on romua. annie stark, nää tunnet nuita sveduja ja sulla on kuiteskin samuelssonin numero niin pirautappa sille ja kysy :D;)

neutraali sanoi:
ite epäilin kans että oisko 15kilosia, voi niitä olla minkä värisenä tahansa:). en silti usko että tuossa on 140kiloakaan, koska tuo tanko on kirkas ja kirkas tanko alkaa taipumaan jo 140kilon painollakin aika mukavasti. ois kyllä mukava kun joku pakkiksen sherlock selvittäs jostain että paljonko tuossa on romua. annie stark, nää tunnet nuita sveduja ja sulla on kuiteskin samuelssonin numero niin pirautappa sille ja kysy :D;)

Mulla on Svend Karlsenin osote, vois lähettää kirjeen sille, että täällä Suomessa halutaan tietää paljon te jättiläiset lataatte suoraan tankoon haukkarikäännössä:worship::D

mustakin tää on aika hyvä argumentti tää tangon taipumattomuus. vahvasti näyttää että lähellä 100 kg ollaan koska ei taivu.

Zone-sarja -42%
eikös se mangus tee siinä maailmanvahvin käsi filmillä 140kg:lä nelosen:hyper: tai jotain sinne päin samassa pätkässä muuten svedukin tekee samalla painolla kakkosen farmarit jalassa ja henkselit ojennuksessa:D

Tähän aiheeseen voin sen verran kommentoida että iisalmessa sen niminen mies kuin Arto Lyytikäinen on ottanut suoralla tangolla puhtaasti 140*6. Tähän perään vielä heijaamalla 2 kertaa. Tapahtumalle on useampi näkijä ja olen henkilökohtaisesti keskustellut niin heidän kuin myös Arton kanssa. Joko nämä näkijät+Arto valehtelee tai sitten on vaan ihan oikeasti vääntänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom