Hauiskäännön maailmanennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis kyllä aika kiva tietää että paljon se Manfred on koukistanut suoralla tangolla, netistä en ole oikeen mitään löytänyt. Ei ainakaan kotisivuillaan puhu mistään 400 paunan käännöistä. Mutta jos hanska on ollu peakki kunnossaan kylmänä vähintään 62cm niin kyllä sillä nyt varmaan yli sataa kiloa heilutellaan. Toisaalta, jos Manu on reenannu vaan pumppaamalla, niin ei hänen maksimivoimansa ole olleet ehkä Kazin tasolla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jto sanoi:
niin joo. neutraalihan on ollut kazin treenikaveri ja tietää kaiken ( samoin kuten aitalan juhiksenkin treeneistä :offtopic: )

.
mitä aitalan reeneistä, mitä niistä olen sanonut?

en ole ollut kazin kaveri:D mutta ei ne nyt mitään rinnallevetoja ne sen hauiskäännöt kuitenkaan ole olleet. uskoisin että ihan kohtuu heilumisella tehtyjä.

neutraali:
no mistä ihmeestä sä voit tietää, ellet ole nähnyt? oletuksia tietenkin voi aina tehdä, mutta kun ei ole mitään faktaa edes videona, noista on aika turha jutella tollai IMO. juhiksesta tällanen vanha juttu osu silmään:

Quote:
Originally Posted by -Marchi-:
On. Mutta voihan sitä joskus ihan hyvin tahkota. Esim yksi suomen vahvimmista miehistä Juha-Pekka Aitala ei ole penkkaillut yli 4:ään vuoteen.

Neutraali vastaa:
niin ku penkki on paska eli kulkee huonosti. Ja jp ei ole todellakaan lähelläkään suomen vAhvinta miestä salilla eikä kisoissa. jumissa oon sori.

... ihmetyttää hieman, miten ihmeessä sä perustelet kaiken ton? montako juhiksen treeniä olet nähnyt? eikö SM 3. tai lukuisat ulkomailla saavutetut kovat sijoitukset sekä mm. tukin SE vielä riitä olemaan "yksi vahvimmista"?

jto sanoi:
neutraali:
no mistä ihmeestä sä voit tietää, ellet ole nähnyt? oletuksia tietenkin voi aina tehdä, mutta kun ei ole mitään faktaa edes videona, noista on aika turha jutella tollai IMO. QUOTE]
no yhtä hyvin varmaan tiedän ettei se tee sitä rinnallevetona kuin sinä tiedät että tekee, ei sen kummallisempaa. tottakai siinä fuskataan mutta rinnallevedosta tulee mieleen mulle sellanen kummallinen muljuaminen jossa syöksytään tangon alle jossain välissä :)
jto sanoi:
juhiksesta tällanen vanha juttu osu silmään:

Quote:
Originally Posted by -Marchi-:
On. Mutta voihan sitä joskus ihan hyvin tahkota. Esim yksi suomen vahvimmista miehistä Juha-Pekka Aitala ei ole penkkaillut yli 4:ään vuoteen.

Neutraali vastaa:
niin ku penkki on paska eli kulkee huonosti. Ja jp ei ole todellakaan lähelläkään suomen vAhvinta miestä salilla eikä kisoissa. jumissa oon sori.
heh heh, tuohan on helppo perustella. oon kirjottanut kännissä tuon ja varmasti täysin provona. jumissa oon= kännissä oon. ei kannata aina kyrpä otsassa lukea näitä viestejä ;), eikä varsinkaan silloin kun on maininta että jumissa oon:D. ja ihan suoraana sanottuna en edes muista tätä aitalaa muusta kuin tukki klipistä(180kg?) ja siitä kauheasta salkunkannosta(200kg?). ikinä en edes tuollaista nimeä muista nähneeni svm kisojen ollessa kyseessä :) vaikka on se siellä ollutkin kuten postistasi näkyy.

edit: no sovitaan niin että se kazmaierin hauiskääntö on ollut rinnallevetoa niin sulle tulee hyvä mieli ;)

Vaikka ei noista mitään varmuutta olekaan, niin voidaan olettaa, että suurin osa noista ISOISTA hauiskäännöistäkin on tehty melkoisen rumalla tekniikalla joka varmasti muistuttaakin enemmän rinnallevetoa kuin hauiskääntöä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rinnallevedosta mukana lantiolla työntö, mutta ei se ole tippaakaan sama asia kuin rive jos ei jaloilla pudoteta kroppaa sinne alle. Se että antaa lantiolla vauhtia ja vääntää takakenoa ei mun kirjoissa tee liikkeestä riveä, vaan heijarihauiskäännön. Ja jos cheat curlaa 180 niin kyllä suurin osa tän palstan kirjoittajista voi silloin kaverin nähdessään hypätä puskaan ja tunkea oman nyrkin perseeseen, riippumatta pätemisen tarpeesta ja siitä kuinka puhtaasti osaa ne 14 kilon käsipainot kääntää kuusi kertaa maksimisarjoissaan.

Videoita vain kaipailisi, niin näkisi rumuuden tason, voihan osa olla suhteessa nättejäkin, ja taas jotkut jopa niin että mennään aktiivisesti polviakin koukistamalla tangon alle.

Mun mielestä heijari kääntö on sellanen että alussa tanko lepää tossa munien päällä, ja sitten vedetään persettä taakse ja työnnetään/vauhditetaan reippaasti lantiolla eteenpäin ja ei sukelleta tangon alle vaan väännetään ylös.

Samaa mieltä neutraalin kanssa että se rinnalleveto tekniikka kuullostaa sellaselta sukellukselta tangon alle. Kyllä mä uskon että Kaz on tolla lantiotyöntö tekniikalla ottanu noi käännöt, eli voikaamme suurella todennäköisyydellä puhu heijarikäännöistä. Miten rinnalleveto voi olla omaliikkensä jos se rinnastetaan habakääntöön? Onko silloin habakääntö rinnalleveto? Silloinhan voisi sanoa että Kaz on ottanut rinnallevetoa 15x150:rolleyes:

en vieläkään käsitä mitä väliä sillä on kuka mitäki uskoo. toinen jumalaan, yks rakkauteen ensisilmäyksellä ja jotkut siihen mimmosta hauiskääntöö joku kovis vääntää ja kertoo siitä legendaa.

yleensäkin voi sanoa että ketään ei kiinnosta se mihin toiset uskoo, vaan se mitä ite ajattelee.

mielipide on sitten aivan eriasia. niitä on mukava vertailla ja kertoa ja kuunnella. sellaisia voisi esim tehdä jostain videosta josta me jokainen tekisimme oman mielipiteen siitä MITEN RUMA se nosto sitten oli. niitä voi vertailla.

ei luuloja voi vertailla tai voi mutta siinä ei ole mitään järkeä, siksi ne on sama pitää sisällään ja vuodattaa sitten mielipiteitä jostain todellisesta.

Mä koitan ettiä jotain pätkää Kazista, en tosin takaa että löytyykö, mutta yritetään:D

Zone-sarja -42%
Bodaaja sanoi:
Ihan sama, mutta kylläpä vaan 180kg kääntyy:D
Ootko varma? Mä oon tottunu pitämään noita mustia levyjä kymppeinä. Eli silloin tangossa olisi 100kg. Ei siinä mitään, aika helvetisti sekin on.

Powerhousu sanoi:
Ootko varma? Mä oon tottunu pitämään noita mustia levyjä kymppeinä. Eli silloin tangossa olisi 100kg. Ei siinä mitään, aika helvetisti sekin on.

Noi levyt on todnäk. Ruotsalaiset Eleikot, ja ovat sen verran tuhdin näköset että varmasti painavat 20kg. Ja RRKalle joskus mainitsi että on nähnyt kyseisen kuvan ja totesi 180 kiloa tangossa olevan. Ja ei toi 100 kiloo ois mitään tolle kaverille, jonka hanska on ollu 59cm parhaimmillaan. Jos mun isukkikin tällä hetkellä ottaa ysikympillä niin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom