jto sanoi:
neutraali:
no mistä ihmeestä sä voit tietää, ellet ole nähnyt? oletuksia tietenkin voi aina tehdä, mutta kun ei ole mitään faktaa edes videona, noista on aika turha jutella tollai IMO. QUOTE]
no yhtä hyvin varmaan tiedän ettei se tee sitä rinnallevetona kuin sinä tiedät että tekee, ei sen kummallisempaa. tottakai siinä fuskataan mutta rinnallevedosta tulee mieleen mulle sellanen kummallinen muljuaminen jossa syöksytään tangon alle jossain välissä
jto sanoi:
juhiksesta tällanen vanha juttu osu silmään:
Quote:
Originally Posted by -Marchi-:
On. Mutta voihan sitä joskus ihan hyvin tahkota. Esim yksi suomen vahvimmista miehistä Juha-Pekka Aitala ei ole penkkaillut yli 4:ään vuoteen.
Neutraali vastaa:
niin ku penkki on paska eli kulkee huonosti. Ja jp ei ole todellakaan lähelläkään suomen vAhvinta miestä salilla eikä kisoissa. jumissa oon sori.
heh heh, tuohan on helppo perustella. oon kirjottanut kännissä tuon ja varmasti täysin provona. jumissa oon= kännissä oon. ei kannata aina kyrpä otsassa lukea näitä viestejä ;), eikä varsinkaan silloin kun on maininta että jumissa oon:D. ja ihan suoraana sanottuna en edes muista tätä aitalaa muusta kuin tukki klipistä(180kg?) ja siitä kauheasta salkunkannosta(200kg?). ikinä en edes tuollaista nimeä muista nähneeni svm kisojen ollessa kyseessä
vaikka on se siellä ollutkin kuten postistasi näkyy.
edit: no sovitaan niin että se kazmaierin hauiskääntö on ollut rinnallevetoa niin sulle tulee hyvä mieli ;)