hauis treenistä..

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko liikaa haus treenille tämä:

3 x 8 käsipainoilla seisten (just ja just saan noi kaheksan kertaa isoilla painoilla, siis minulle isoilla painoilla)

sitten 3x10 tällä lailla:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/CBReverseCurl.html

^mutta kädet on toisin päin miten toi ukko tekee..

ja viimiseksi hauikset tangolla 3 x 8 (just ja just saan noiki tehtyä)

ja joskus teen viel tangolla hauiksia vastaotteella et saa rannelihaksia noiden lisäksi..

samana päivänä teen rinnan myös. meinaan vaan et miksei tuu hauikseen koko vaikka tulokset paranee hauiksissa..mun hauikset on vaan niin järisyttävän pienet verrattuna muihin lihaksiin. teenkö siis liikaa hauiksia? kyllä hauikset on treenin jälkeen hiukan "turvoksissa" mut puolen tunnin päästä jo normaalit pikku paskat. kattelin tos searchilla jo jotakin mut kommentoikaa tekin.

voitte myös kertoa hyvän hauis treenin jolla saa habaan kokoa :)

Heh, mulla on just toisinpäin. Hauis kasvaa, mutta painot on ollu samat varmaan yli puol vuotta.

Asiaan. 9 satsii haboille on aika paljon. Mun mielestä kork. 6 sarjaa, koska selkä treenissäkin tulee jonkun verran rasitusta.

Kokeile myös erikoistekniikoita. Ne on ihan ykkösiä käsi treenissä.

;)

Ainaki ite tykkään tehä scotis käyrätangol. Ja siis teen sillee et lasken ihan hitaasti ja nostan sit kans aika hitaasti. Saan sillee paremman tuloksen.

Ja se et sul on turvoksis johtuu siit pumpist.

Onhan tos ehkä vähän liikaa treenii jos ne ei kehity. Kokeile tehä hammerii elikä http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/DBHammerCurl.html toi mut istualteen (kokemuksest oon todennu sen paremmaks, mut voi olla toisil parempi seisoalteen)

juu tota searchii tulee käytettyä aika useasti, luen päivittäin täältä tieto searchin avulla niin ei tarvitse kysyä erikseen. häirittee vaan ku näkyy salilla heppuja joiden hauikset kasvaa vaikka muutama kuukaus treeniä takana ja tekee pienillä painoilla, otetaan nyt esimerkiksi yks heppu joka tekee 2 kertaa pienemmillä painoilla ku mä ja samanlaisia sarjoja ja reilusti isommat hauikset, suunnilleen yhtän paljon treeniä takana. oon kade ku omat ei kasva siis yhtään mut voimaa on tullu paljon lisää.

Itse väännän yleensä 3 eri liikettä ja 2 sarjaa jokaisessa. Kannattaa vaihtaa liikkeet joka treeniin, mutta voi siinä olla joku liike joka on sitten melkein jokaisessa treenissä. Toistoja kannattaa myös vaihdella ja niinkuin Tommih sanoi erikoistekniikat puree hyvin käsille.

Voisit tietenkin ottaa erikseen käsipäivän ja tehdä kädet superina.

Originally posted by Warheart
Itse väännän yleensä 3 eri liikettä ja 2 sarjaa jokaisessa. Kannattaa vaihtaa liikkeet joka treeniin, mutta voi siinä olla joku liike joka on sitten melkein jokaisessa treenissä. Toistoja kannattaa myös vaihdella ja niinkuin Tommih sanoi erikoistekniikat puree hyvin käsille.

Voisit tietenkin ottaa erikseen käsipäivän ja tehdä kädet superina.

eli 6 sarjaa riittää ihan hyvin? pitää näköjään sit vähentää vähän tota hauis treeniä :)

kiitos vinkeistä. :kippis1:

Originally posted by hillosipuli
juu tota searchii tulee käytettyä aika useasti, luen päivittäin täältä tieto searchin avulla niin ei tarvitse kysyä erikseen. häirittee vaan ku näkyy salilla heppuja joiden hauikset kasvaa vaikka muutama kuukaus treeniä takana ja tekee pienillä painoilla, otetaan nyt esimerkiksi yks heppu joka tekee 2 kertaa pienemmillä painoilla ku mä ja samanlaisia sarjoja ja reilusti isommat hauikset, suunnilleen yhtän paljon treeniä takana. oon kade ku omat ei kasva siis yhtään mut voimaa on tullu paljon lisää.

Arvaisin että nämä mainitsemasi jannut syö tuplasti sen mitä sä?

Mä teen hauikset selkäpäivänä selän jälkeen ja 4 sarjaa riittää ihan hyvin, koska kuitenkin selän kanssa ne saa rasitusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
otat tangon ja pistat siihen sopivasti painoa, siten etta jaksat tehda puhtaasti sellaset 8-12. sitten meet nojaamaan seinaa vasten,otat pienen etunojan jotta ylaasennossa haba ei paase lepaamaan. tallain teet 3 X 8-12. sitten otat kasipainot-sopivat sellaiset- ja meet istumaan, otat jalleen kevyen etunojan em. syysta ja alat tekemaan hauiskaantoja rauhallisesti ja puhtaasti. 3X12 jalleen. viimeisen sarjan jalkeen otat heti puolet pienemmat painot hanskaan ja veivaat loppuun asti. Talla tyylilla meitsi saa ainakin hervottoman pumpin paalle ja kylla se haba nyt ihan kohtalaisessa kunnossa on. Suosittelen kokeileen ainakin kertaalleen milta tuntuu... pahalta, sen voin luvata! :)

Originally posted by Gamzae
Mä teen hauikset selkäpäivänä selän jälkeen ja 4 sarjaa riittää ihan hyvin, koska kuitenkin selän kanssa ne saa rasitusta.

Silloin, kun mäkin treenasin habat selän kanssa niin mulle riitti selän jälkeen joskus jopa 2 sarjaa ja ihan kuolleet olivat.:piis:

Originally posted by J0u
En ymmärrä miks vitus tota searchia pitäis koko ajan hinkata..

No vaikkapa sen takia ettei sua viisaampien tarvitse kirjoittaa samoja asioita sataan kertaan... V*tuttaisko itseasi kertoa joka paiva kahdeksaan kertaan miten vatsalihaksia treenataan?

H*lvetti etta pistaa sapen kiehumaan tollaset viestit! :)

Vaihtelua reeneihin ja etenkin niihin sarjapituuksiin ja palautusaikoihin...

kokeileppas <a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=11514">tätä</A> reenitapaa hauikseen...ite en oo VIELÄ kokeillut mutta todennäkösesti aina välillä vois antaa hyvää tulosta...

Huono rupee neuvoo ku kaikilla kroppa ei toimi samanlailla mut joo.. Itte tein joskus 3 liikettä / 9 sarjaa yhteensä hauiksille.. Toimi hyvin ja kädet kasvo sit ku taas laantu kasvu niin vaihdoin 4 liikettä / 11 sarjaa yht.. Sit taas rupes toimii ja nyt sit vaihtelen liikkeitä joka kolmas harjotus kerta ja tuntuu toimivan hyvin toi vaihtelu. Tietenkin joskus aina kunnon pummpi treenit ja sit välillä ihan pikku lämmittely treeni et ei liikaa tule treenailtua.

2x10-12 hauiskääntö tangolla
2x8-10 vasarakääntö
1x12-15 keskitys kunnon supistuksella ja hitaalla negatiivisella vaiheella. (hillityt painot)

jos tämän jälkeen ei hauis huuda armoa ja myöhemmin kokoa, niin on kumma. Itellä toiminut pirun hyvin:thumbs:

Itse pyrin muuntelemaan treeniä mahdollisimman paljon, eli en koskaan aloita samalla liikkeellä kuin edellisellä treeni kerralla.

Tässä yksi esimerkki:
Hauista levytangolla seisten, pyrkien pitämään painot niin alhaalla, että toistot pystyy tehdä puhtasti, selkää liikuttamatta. Kun on päässyt esimerkiksi kuudenteen toistoon (ja paino alkaa painaa :) , voi alkaa huijata lievästi, jotta saisi mahdollisimman paljon irti negatiivisesta osioista. Eli toisin sanoen kiduttaa vielä parilla toistolla hauista laskien sen hitaasti alas. Kymmentä toistoa enempää ei kuitenkaa kannata tehdä. Sarjoja ei lämmittelyn lisäksi tarvitse olla kuin kolme.

Tästä siirrytään vaikka hauiskääntöön istuen käsipainoilla, penkki pienessä kulmassa. Nojataan taakse ja tehdään liike pelkästään hauiksella. Tässäkin "pienet" painot, että liike pysyy puhtaana. Voit tehdä joko kummatkin kädet yhtäaikaa tai vuorotellen. Tässäkin vaihtelu on vain hyvästä. Kolme sarjaa on riittävävä, ja sarjoissa se 6 - 12 toistoa.

Kolmas hauisliike on yleensä hiovaa/pumppaavaa vääntämistä, ja tähän sopii vaikka kohdistettu hauiskääntö taljaa ja penkkiä hyväksi käyttäen. Tässä penkki asetetaan sopivaan kulmaan ja käsi lasketaan penkin selkänojan päälle, ja taljan alaosaa käyttäen haetaan polttava ja hidas liike. Tässä ylösnousu on hyvä pitää rauhallisena, ja negatiivinen vielä hitaampana. Kaveri auttamassa on kultaa, sillä ne hitaat pakkotoistot P.A.K.O.T.T.A.V.A.T ;-) hauiksen kasvamaan. Kaksi tai kolme sarjaa, ja toistoja niin paljon kuin sielu sietää (toisin sanoen noin 15) Tässäkään painon määrä ei ole ratkaiseva.

Kun alussa sanoin, että muuntelen, niin tässä tapauksessa seurvaavassa treenissä jättäisin vaikka levytangon väliin, ja tekisin tiukan sarjan scot-penkissä. Myös pumppaavia liikkeitä on hyvä vaihdella, ja tekee vaikka kohdistetun toisella kertaa käsipainolla. Tai levytangon korvaavaksi liikkeeksi, taljassa sama liike.

Näin lyhyt virsi kaunis :-) Tämä on minun tyylini, jokainen etsii oman tapansa, ja muuntelee tarpeen mukaan.

Viimeksi muokattu:
Originally posted by hillosipuli
onko liikaa haus treenille tämä:

3 x 8 käsipainoilla seisten (just ja just saan noi kaheksan kertaa isoilla painoilla, siis minulle isoilla painoilla)

sitten 3x10 tällä lailla:

http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/CBReverseCurl.html

^mutta kädet on toisin päin miten toi ukko tekee..

ja viimiseksi hauikset tangolla 3 x 8 (just ja just saan noiki tehtyä)

Omasta mielestäni tuo ei todellakaan ole liikaa, tietysti riippuu henkilöstä niinkuin joku jo sanoi sekä siitä mimmoiset tavoitteet ovat. Itselläni 9-12 sarjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom