Hauiksesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
darkflame sanoi:
Pakko kysyy ku ei peilistä katsoessa tajua. Onko 35cm hauis hyvän kokonen mitoilla 183/80? :david:

No mä oon jotai 165/72 ja se on mulla jotai vähän yli 36 tai 37.... ja ihan naru se on ainaki mulla :(

darkflame sanoi:
Pakko kysyy ku ei peilistä katsoessa tajua. Onko 35cm hauis hyvän kokonen mitoilla 183/80? :david:
Pidä college päällä :)

Zone-sarja -42%
darkflame sanoi:

onhan tuo helvetin paksu hauis! :kuvia:

siihen kun isket vielä ojentajaa 2/3 käsivarren paksuudesta niin muuan manfredkin on kateellinen.

Kride sanoi:
Hauis(=olkavarsi) on hyvänkokoinen kun ympärysmitta on ~46cm :rock:

180 cm kaverilla varmasti näyttää jo hyvältä. Mutta todella pitkällä kaverilla taas vähän niin ja näin, mutta varmasti jo silti ihan miehekkään kokoinen. Itellä on tavoitteena saada joskus se 45 täyteen natuna.

Tänäänki salilla sellanen suht massava kaveri. Aika tiukas kunnossa mutta huomio kiinnittyi sen hauikseen. Aivan jumalattoman kokonen. Milläköhä ilveellä seki saanut kätensä nii turpoamaan.

Mua kyl vituttaa tälläsella 33 cm hauiksella, kunnon riisitikut. Onhan se sentään 3 cm kasvanut vuodessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
180 cm kaverilla varmasti näyttää jo hyvältä. Mutta todella pitkällä kaverilla taas vähän niin ja näin, mutta varmasti jo silti ihan miehekkään kokoinen. Itellä on tavoitteena saada joskus se 45 täyteen natuna.
Paljos sulla tossa avatarissa hauis on, jos on oma??

arvaus - oisko 41 ? ei noista kuvista oikein tiedä kun näkyy pelkkä käsi

Kaikki riippuu aika lailla omasta pituudesta ja lihaksen muodosta. Tossa on kuva jossa hanskan ympärysmitta on n. 39 cm, pituutta on 166 cm

Kuva on vähän huonolaatuinen, mutta saa siitä selvää.

Liitteet

• Haba.webp
    Haba.webp
    8,2 KB · Katsottu: 3 603
Pakko sanoa että jos kuten allekirjoittaneella 172/67 mitoilla 34cm näyttää miniatyyri kokoiselta niin kuten neutraali jo mainitsi: "Pidä college päällä." ;)

Tossa sitten hieman erimallista hauista kuin Powerhousun kuvassa ja pienempikin vielä, mpärysmitta 38cm.

178/84

Tosta on hyvä lähteä kasvattamaan, niin kuin tästäkin.

attachment.php

Tämäkin kuva on huono mutta niin on kuvattavakin.

Powerhousu sanoi:
Kaikki riippuu aika lailla omasta pituudesta ja lihaksen muodosta. Tossa on kuva jossa hanskan ympärysmitta on n. 39 cm, pituutta on 166 cm

Kuva on vähän huonolaatuinen, mutta saa siitä selvää.
Sanoisin että se riippuu enemmän raajojen pituudesta entä omasta pituudesta sillä eihän tuosta sunkaan kuvasta voi tietää oletko 185cm vai ton 166cm. Lyhyessä raajassa tietty mitta näyttää paksummalta entä pitkässä raajassa, mutta malli(jonka sitten geenit määrää) on se kaikken ratkaisevin ja paljonko siinä sitä rasvaa on päällä olet lyhyt tai pitkä.

Itelläni on suunnilleen samat mitat ja samankokoinen hauis, eipä tuota paljon esitellä kehtää. En ole tosin koskaan joutunut sitä häpeämäänkään tavallisten pulliaisten seurassa. Ja eikös se niin ole että pohjalta pääsee vain ylöspäin?

Näin kohtuullisen kookkaat luut omaavana, ei 38cm hausi näyttänyt miltään. Nyt 42 cm kokoisena vähän jo parempi, mutta ehkä 8kg pois ja haukkariin muutama sentti lisää, niin ihan ok olisi jo. Pituutta siis 185 ja painoa semmoiset 97.

Ruumiinrakenne ja käsien pituus, sekä erottelu sen määrää, miltä näyttää. Mulla reidet on 67cm paksut ja ihan kyniksen jalat. Eli peili ja toisten kommentit on tärkeämmät mitä mitat. Hyvillä ojentajilla myös haukkari näyttä paremmalta.

mä painan ite 75kg ja haba 43cm. oot aika pitkä et se vie näyttävyyttä mä oon 173cm pitkä et mul jo näyttäs tuo tosi hyvältä mut sun pitäs saaha se ees tohon samaan kun mulla tai parempi ois ku ois 45-50cm ainakin :thumbs: . itellänikin tuntuu et toi 50cm ei koita ikinä :curs:

devil666 sanoi:
mä painan ite 75kg ja haba 43cm. :
Jos sulla on nuilla mitoilla(173cm/75kg) käden paksuus 43cm niin on se jo aika paksun näköinen varmasti, koska oletettavasti siinä ei juuri rasvaa ole, 50cm hanska tuohon runkoon(173cm ja paino esim about 90kg) ois aivan saatanan paksu.
Velttov:llä kyllä näyttäis jo joku 45cm hanska paksulta jos se vaan ois hyvän mallinen ja suht rasvaton. Huom hauiksessa jo 3sentin paksuuntuminen on aivan helvetisti vrt 42>45.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom