Hauiksesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuossa oma 36 on viime mittauksen mukaan mittaa. Käden pituus vaikuttaa kyl aika paljon ulkonäköön, en kyl sano et miltään isolta tuo oma näyttää.

Liitteet

• DSCF0034.webp
    DSCF0034.webp
    32,1 KB · Katsottu: 1 897
Bloo sanoi:
Tuossa oma 36 on viime mittauksen mukaan mittaa. Käden pituus vaikuttaa kyl aika paljon ulkonäköön, en kyl sano et miltään isolta tuo oma näyttää.

Mulla 37cm ja näyttää puolet pienemmältä.

kaiveli82 sanoi:
Mikäs sen olkavarren mitta on jos kyynärvarsi on 36... :hyper:

No perkele, siis olkavartta tietenkin tarkoitin. :D

Zone-sarja -42%
37 ja näyttää pineltä koska kiinnitys kohta on ihan kyynärtaipeessa ja hauis on terävä

surullista

Oma on 38-40 mutta kun reach on melkein 2 metriä niin näyttävyys on nolla.
Rasvaakin siis on ja se syö kanssa näyttävyyttä.

Oma on 38cm tietämissä. Mittaa on aika lähelle 195cm niin eipä tuo omasta mielestäni pahemmin näy. Itse vielä katsoo varmaan kriittisesti omien lihaksien näkymistä tai ainakin minun tapauksessa muut on vähän eri mieltä lihasten näkyvyydestä kun minä ite. Kovasti kuitenkin tässä koitellaan lisää mittaa tehä hanskaan. :)

Minun omalla avovaimollani on nyt dieetillä mitattuna hauis 32-33cm... Ilman pumppia tietty! :D Ihan ok hauis noin fitnestä harrastavalle...

(Oma on ~50...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyll se niin on ett ku on lyhyet kädet niin tommonen 40cm näyttää ihan hyvälle,tai no hyvälle ja hyvälle,mut ku on pitkät kädet kuten mul niin ei näytä ihmeelle vaik on 47 cm:n !!! :( :( :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom