Hattrickin pelaajat huomio!

Junnuakatemiaan ei oikeen ole jaksanut panostaa. :( Muutenkaan hattrick ei ole yhtä kiinnostava kun pari vuotta sitten. Sellanen on vaan kumma, että mitä vähemmän aikaa viettää ht:n parissa, sitä paremmin jengillä rullaa. Viime kaudella tuli nuosu neloseen ja cupissa kahdeksannelle kiekalle, vaikka en juuri muuta tehnyt kun laitoin kokoonpanot kerran viikkoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistin taas 20 000 vanhaan sydeemiin.Haistakoot akatemia pitkän paskan.vituttaa vaan ruveta taas nostaa vanhaa sydeemiä uudestaan ylös,mutta akatemia on vielä hitaampaa touhua:(

Onkos kukaan päässyt oikein jyvälle tuosta akatemia systeemistä? Esim. kuinka monta junnutähteä vastaa yhtä edustustähteä? Mitä nyt on tähän mennessä kerääntynyt omia kokemuksia, niin ei voi silti ainakaan paljoa päätellä noista tähdistä. Siehän porukkaa kiroilee konffissa, kuinka 6-7 tähteä pelaavat junnut, ovat kuitenkin vain tasoa välttävä. Itse taas nostin muutamaa päivää yli 17 vuotiaan innerin, joka pelasi tasaisesti 2.5-3.5 tähteä/ottelu. Yllätyin positiivisesti, kun huomasin että ko inneri on tasoa kelvollinen.
Mutta toisaalta eihän tuo akatemian yllä pitäminen kannata vaikka sieltä sais nostettua joka viikko tommosen kelvollisen pelurin...

Nostetaanpa hattrick-threadia ylös. Miten pakkislaiset pärjäilee hattrickissa? Löytyykö pelin asiantuntijoita? Itse porskuttelen 7. divarissa. Valmentajan vaihdoksen jälkeen voitin puhtaalla pelillä 8.divarin ja sama meno näyttää jatkuvan. Jos joku viitsisi vilkaista, mihin tällä joukkueella on rahkeita: 252116

Oma arvioni, että 6. divarissa saattaisin pärjäillä vielä ihan kiitettävästi.

Mietin, että miten oli niin tutunkuuloinen nimi joukkueella. Ollaankin pelattu samassa sarjassa pari kautta sitten :)

Asiantuntijasta olen kaukana, mutta veikkaan, että ei tuolla porukalla kutosessa ihan kärkisijoja hätyytellä. Riippuen tietenkin muista joukkueista. Iso ero kutosen ja seiskan välillä, itekin pari kertaa hissiliikkeellä kutosessa vieraillut huonolla menestyksellä :)

Football superstars

:offtopic: Onko poijaat tutustunut tuohon Football Superstar - nettimoninpeliin?? Vaikuttais ainakin grafiikat olevan kohillaan ja mitä nopeasti luin toiminnoista niin aika koukuttavaltahan tuokin vaikuttaa. Tuo peli aukeaa kesällä 2008 eli kohta puolin.

Tällä hetkellä 6. divarissa ja toistaiseksi lohkon kärjessä, mutta eiköhän sieltä alas tulla (optimismi on perseestä). Nyt käynnissä kärkikamppailu ja tästä se alamäki alkaa...

Neuvoja vailla. Oon pelannu 5 vuotta ja mielenkiinto lopahti tossa 6kk sitten. Ostin pakkeja treenattavaksi (ja myin loput pois). Parhaat pakit on loistavia ja paskempienkin hinta on semmonen 500k.

Tilillä on simmonen 23Me. Tarkoitus olisi nousta mestaruussarjaan. Venttaanko vielä vai aloitanko nousun jo nyt? Olen omassa 6. divari lohkossani viimeinen.

En oo kovin asiantuntija kyllä, mutta ei kai tolla rahalla vielä mestisjoukkuetta saa kasattua? Aiotko tehä kovapalkkasen tiimin jolla koittaa kerran voittaa mestaruuden ja sit joutuu myymään pois ku rahat ei riitä, vai yritätkö kasata semmosen tiimin jolla voi pitempäänki pelata? Toi eka vaihtoehtohan tulee ostettaessa paljon halvemmaks.

Kyllä yks reenattava porukka on ostettava vielä noitten pakkien jälkeen. Seiskaan menen ensi kaudeksi ja sieltä sitten olisi tarkoitus nousta ylös. Mestis on vain tavoite, mutta realistinen tavoite olisi nousta nyt ainakin neloseen ja pärjätä siellä.

Kyllä yks reenattava porukka on ostettava vielä noitten pakkien jälkeen. Seiskaan menen ensi kaudeksi ja sieltä sitten olisi tarkoitus nousta ylös. Mestis on vain tavoite, mutta realistinen tavoite olisi nousta nyt ainakin neloseen ja pärjätä siellä.
Okei, mä vaan ymmärsin tosta kun sanoit että 23 miltsii on tilillä, että ne olis tarkotus pistää sileeks ja rakentaa monsteritiimi. Kyllähän tolla rahalla jo muutamassa kaudessa varmasti rakentaa ihan hyvän nelosdivaritiimin, ja siinä kun vielä treeni pyörii järkevästi koko ajan niin ei muuta ku ylöspäin vaan.:thumbs:

Pitkästä aikaa hattrick-ketjua ylös. Sellaista kyselisin, että onko kokemusta junioriakatemian toiminnasta nykyään? Ajoin alas oman juniorijoukkueen aikaa sitten kun ei se mitään tuottanut, nyt aloittelemassa uudelleen.

Itselläni on vanha systeemi käytössä,mutta wannabe HT pelaaja kaverini kehuu tuon uuden akatemiasysteemiin taivaisiin,joten kait se ihan hyvä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom