Hattrickin pelaajat huomio!

Pitkästä aikaa hattrick-ketjua ylös. Sellaista kyselisin, että onko kokemusta junioriakatemian toiminnasta nykyään? Ajoin alas oman juniorijoukkueen aikaa sitten kun ei se mitään tuottanut, nyt aloittelemassa uudelleen.

Nykyään tuo junioriakatemia toimii ihan kohtalaisen hyvin. Mulla on se ollut vasta pari kuukautta, niin vanhoista ajoista ei ole kokemusta, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin ennen vanhaan homma oli todella sekavaa. Nykyiseen systeemiin olen ainakin itse tyytyväinen. Akatemia tuottaa ehkä keskimäärin vähän parempia junioreita kuin vanhan mallinen juniorijoukkue, mutta sitäkin tärkeämpää minusta on se, että akatemia tuo peliin lisää sisältöä. Junioripelaajien kehityksen seuraaminen ja harojittelun suunnitteleminen on paljon kiinnostavampaa kuin pelkkä viikottainen lottoarvonta.

Hattrickin foorumin junioriakatemiaa käsittelevissä keskustelupuissa löytyy myös asiantuntevia ohjeita, joten jos vaan jaksaa olla aktiivinen ja kysyä tarvittaessa neuvoa, niin sormi ei varmasti mene suuhun akatemian kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom