Hattrickin pelaajat huomio!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noniin.

The notorious PG jr.- team (47117)

Saapa nähdä millanen tästäkin tiimistä tulee :) Ei ainakaan yhtään huonompi kun emojengistä.

ps.
Juniorijoukkueesi aktivoituu 2 minuutin kuluttua!
:david: kohta tapahtuu historiaa..

edit.
Juniorijoukkueesi aktivointi on viivästynyt, ole hyvä ja palaa myöhemmin asiaan.
..eipä tapahtunutkaan.

Mukana joukkueella: Noppa-akatemia (53762)

jep jep, eli ongelmaa pukkaa HT:ssa, tällä hetkellä tuo youth academy on matalana (aikaisemmin oli kokosivusto). Saa nähdä miten tuon keskiviikon kanssa käy, toivotaan että saavat kondikeen siihen mennessä, muuten tuo youth academyn alkaminen muille todennäkösesti siirtyy...

785347 on joukkue ID, HT-postia vaan jos tarvitaan vielä jengejä mukaan. Tosin toi junnuhärpäke ei vielä pelitä ainakaan ei-supportterina.

Nyt on junnujoukkue pystyssä:
Ameeba FC (105648)

Pitäisi aueta 9 minuutin kuluttua...

edit:
jahas... Juniorijoukkueesi aktivointi on viivästynyt, ole hyvä ja palaa myöhemmin asiaan.
Hyvin tuntuu toimivan tuo junnuakatemiasysteemi :D

Minä myös messissä, FC COBHC (A.K.A Legacy academy) (106506)

Pidittekö panostuksen kykyjenetsijöihin? Itse päätin pitää ainakin alussa ja katsoo sit jos lopettaa myöhemmin sen.

EDIT: Pitäisi aktivoitua 2 minuutin kuluttua

Minä myös messissä, FC COBHC (A.K.A Legacy academy) (106506)

Pidittekö panostuksen kykyjenetsijöihin? Itse päätin pitää ainakin alussa ja katsoo sit jos lopettaa myöhemmin sen.

EDIT: Pitäisi aktivoitua 2 minuutin kuluttua

Mä otin käyttöön sen uuden systeemin ja lopetin vanhan kykyjenetsintä systeemin.

Mulla just aktivoitui tuo joukkue, ei ihan kauhean kovalta näytä tuo juniorijengi(kään) :lol2:

Ihan vaan varmistuksena, niin eihän siitä ole mitään hyötyä, että panostaisi rahaa junnujoukkueeseen vanhaan malliin ja samalla käyttäisi sitä uutta kykyjenetsijäsysteemiä?

Itse ainakin ymmärrän niin, että pitäisi käyttää jompaakumpaa?

Mulla nyt kolme kykyjenetsijää palkattuna, katsoo sitten, että mitä ne löytävät...

Ihan vaan varmistuksena, niin eihän siitä ole mitään hyötyä, että panostaisi rahaa junnujoukkueeseen vanhaan malliin ja samalla käyttäisi sitä uutta kykyjenetsijäsysteemiä?

Itse ainakin ymmärrän niin, että pitäisi käyttää jompaakumpaa?

Voi käyttää molempia samaan aikaan, mutta viikossa voi nostaa vain yhden pelaajan, eli jommastakummasta. Mut kohtapa tuon näkee miten toimii.

Voi käyttää molempia samaan aikaan, mutta viikossa voi nostaa vain yhden pelaajan, eli jommastakummasta. Mut kohtapa tuon näkee miten toimii.

Ok.

laitatko muuten uudestaan sen kutsun. Hyväksyin sen, mutta systeemi vaan ilmoitti, että "Invitation Declined" ja olen kyllä 99% varma, että klikkasin oikeaa vaihtoehtoa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom