Hattrickin pelaajat huomio!

Ensimmäinen kierros pelattiin eilen, oli muuten osittain kohtuullisen epätasaisia matseja :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perse eilen päivällä kävin kattoo niin se junnuakatemia oli suljettuna ja illalla en muistanut käydä enään niin jäi kokoonpanot laittamatta. No 3-2 tuli turpaan ennätysyleisön 19 katsojaa silmien edessä. :D

jep, mutta tämähän oli odotettavissakin, kun pelaaien tasoista ei ollut mitään tietoa. Eli varmaan kunhan saadaan noita pelejä alle niin alkaa nuo pelaajavalinnat peliin paranemaan :)

jep, mutta tämähän oli odotettavissakin, kun pelaaien tasoista ei ollut mitään tietoa. Eli varmaan kunhan saadaan noita pelejä alle niin alkaa nuo pelaajavalinnat peliin paranemaan :)

Näinhän se on. Uskoisin joukkueiden kuitenkin olevan suht saman tasoisia näin alussa, kunhan vain löytää ne oikeat pelipaikat pelaajille.

Vieläkö mahtuu? Joukkueen ID=287966.

Vieläkö mahtuu? Joukkueen ID=287966.

Tuossa on valitettavasti maksimi 16 joukkuetta ja sen verran on jo.
Ehkä jonkun kannattaisi laittaa toinen junnuliiga pystyyn, kun varmaan joukkueita riittäisi siihenkin...

Kaverin kanssa pähkäiltyä:

Kun 3-5-2 taktiikalla kestää kohtuu kauan saada selville ketkä ovat potentiaalisia innereitä, niin miks ei laittais saman tien kaikki pelaajat inneriks, niin saa nopeasti selville et kestä on ainesta ja kestä ei? Saman rumban vetää hyökkäykseen ja puolustukseen. :evil:

Toimiiko toi teidän mielestä?

saattais toimiakkain, mutta toisaalta silloin kyl taitaa mennä treeni hukkaan, mutta toisaalta onko sillä mitään väliä jos kaveri pelaa väärällä paikalla muutenkin jo...

Minkä tasosia junnuje teil on noussu? Mä sain yhen kurjan hyökin, muuten tuhoisa joka alueelta. Kyl se junnulotto olis ollu parempi vaihtoehto :(.

Minkä tasosia junnuje teil on noussu? Mä sain yhen kurjan hyökin, muuten tuhoisa joka alueelta. Kyl se junnulotto olis ollu parempi vaihtoehto :(.

Monenko tähden junnu tuo oli?kaveri nosti neljän tähden kehnon pakin:)
Junnuloton kannalla minäkin olen entistä vahvemmin,mutta tasokin on tippunut jo tuhoisaksi:(Jospa nuo kykyjenetsijät jonkun sankarin löytäisivät treeniin.

jaa a, kun sain edes nostettua pelaajan. oon tässä treenannu tota maalivahtia ja onhan sillä noita tähtiä, mutta ei vaan kelpaa nostettavaksi vaikka on jo 17 ja ollu joukkueessa 105 päivää.... noh eiköhän se sieltä vielä saada nostettuu

Monenko tähden junnu tuo oli?kaveri nosti neljän tähden kehnon pakin:)
Junnuloton kannalla minäkin olen entistä vahvemmin,mutta tasokin on tippunut jo tuhoisaksi:(Jospa nuo kykyjenetsijät jonkun sankarin löytäisivät treeniin.

Tais olla kolmen tähden.

Mulla on nyt 4.5-5* keskikenttä reenissä ja se vois nousta kelvollisena sit ku se on 17v.

Eikös se junnulotto lopeteta jossain välissä? Ei viittis alottaa enää ku tuhoisana se:curs:.

Pystyykö tosta Pakkoliiga -junnuliigasta potkimaan joukkueita pois, hylkäsin nimittäin vanhan joukkueeni ja aloitin alusta, ja vanha junnujoukkue fc kola-olli jäi kuitenkin liigaan pyörimään. Voisin osallistua uudella joukkueella sitten liigaan..

aika hassu tuo junnuakatemia. Jos pelaaja pelaa 5-10 tähteä akatemiassa, niin se vastaa jotain välttävää oikeassa joukkueessa.
Turhan hämäävä tuo tähti - järjestelmä.

Pystyykö tosta Pakkoliiga -junnuliigasta potkimaan joukkueita pois, hylkäsin nimittäin vanhan joukkueeni ja aloitin alusta, ja vanha junnujoukkue fc kola-olli jäi kuitenkin liigaan pyörimään. Voisin osallistua uudella joukkueella sitten liigaan..

jeps, eiköhän tuo onnistu, mutta luulen että se pitää tehdä kauden vaihteessa eikä kesken kautta. Mikä on sun uus joukkueen nimi ja numero?

aika hassu tuo junnuakatemia. Jos pelaaja pelaa 5-10 tähteä akatemiassa, niin se vastaa jotain välttävää oikeassa joukkueessa.
Turhan hämäävä tuo tähti - järjestelmä.

jep, näyttää aika turhalta tuo tähti systeemi, oon sieltä yhden maalivahdin nostanu jolla oli tähtiä iso kasa, ja siitä tuli vain weak tason pelaaja, jolla en siis tee yhtään mitään... melkein vois siirtyä takas tohon lotto nostamiseen, sieltä saa sentään joka viikko nostaa pelaajan joukkueeseen

Tuo akatemia on ihan paska systeemi. Vituttaa kun se junnulotto-joukkue pääsi valumaan niin huonoks. Kykyjenetsijät löytää kuraa tyyliin "kovalla treenauksella kyseisen hepun pelinrakennustaito voisi olla sysipaska". Kaikenlisäksi junnujen keskikentän tähdet ovat jauhaneet monta viikkoa samassa vaikka treenaan sitä. "Junnut" ehtii täyttää 30-vuotta ennenkuin tuolta saa nostettua mitään kelvollista edustukseen. Tuli kyllä haukattua iso kasa paskaa kun lähdin kyseiseen systeemiin mukaan. Vanhalla systeemillä sai lotottua vähemmällä vaivalla parempia pelaajia.

Mikäs tossa nyt ongelmana on?

Eihä junnuakatemiasta mitään auvoa luvatukkaan, vaan lisää säätämistä ja enemmän pelailua. Itseäni ainaki kiinnostaa enemmän ku pelkkä lotto, kun voi säätää kokoonpanoja ym.

Mutta tosiaan jos haluaa oikeesti hyviä junnuja niin tuo lottohan luultavasti hakkaa junnuakatemian iha 100-0. Tosin saahan nuo molemmat rinnakkain käyttöön...

Tuntuu että jengillä ollu ihan liian suuret odotusarvot junnuakatemiaa kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom