Hattrickin pelaajat huomio!

Hattrickissä on alkamassa uusi kausi ja ovat HTn kaverit keksineet meille uutta kivaa eli Youth Academyn, miten olis perustetaanko pakkikselle oma nuoriso liiga? Mä voin sellasen pistää pystyyn, jos käsitin oikein niin liigaan mahtuu 12 tai 16 joukkuetta, eli jos tarpeeksi innostuneita löytyy niin pystyyn vaan?

eli tämä uudistus näkyy toistaiseksi vain supporttereille, keskiviikosta eteenpäin pitäisi näkyä kaikille muillekkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voin olla mukana, riippuen siitä mitä se vaatii. Ite oon vast 1 kauden pelannu enkä pelistä vielä paljoa "tajua". Eli en ehkä noita treenejä ja kuvioita osaa vielä käyttää parhaaksi hyödyksi.

no mäkin vasta arvon miten tää uusi youth systeemi toimii, mut ilmeisesti tuossakin olisi yksi liiga peli per viikko ja kerran kolmessa viikossa voisi haastaa ystävyysottelun

Kaipa mäkin voisin tulla. Antakaa vaan ohjeita.
Ht on kyllä muuttunu viimesimmän vuoden aikana paljon tylsemmäks. :( Viime aikoina menny vähän puolivaloilla. Jos nyt sais tän junnuakatemian ansiosta vähän mielenkiintoa lisää. :thumbs:

Ok, mä pistän liigan pystyyn, laitan sen 16 joukkueelle, tasoks national (eli kansallinen) ja privaatiks eli niin että mä kutsun porukkaa. Pakkoliiga on varmaan hyvä nimi :)

eli laittakaa nuorisojoukkueenne ID numeroita jotta voin kutsua teitä

Mä kun en ole supportteri, niin ilmeisesti en vielä näe mistään nuorisojoukkueen numeroa?

Ok, mä olen mukana. Ilmoittelen joukkueen sitten kun se näkyy mullekin :)

nyt kun alkaa tämä liigan pyörittäminen olemaan enemmän hanskassa, niin tosiaan joukkueita voi olla 4-16 (eli parillinen määrä täytyy olla). liigapelipäiväksi olen toistaiseksi laittanut maanantai klo 21.00, se voidaan vielä vaihtaa ennen kauden alkua (eli ennen maanantaita 2.4) toiseksi päiväksi jos tuo maanantai ei sovi.

tähän mennessä olen kutsunut fc kuivakivet jrn ja fc kola-ollin, eli paikkoja löytyy vielä 13 kappaletta.

Messissä kunhan saan sen jengin. Ei jaksa panostaa niin paljoa tuohon hattrickiin, että olisi supporterin arvoinen.

Vois tällä kaudella pistää taas perinteisen pakkis cupin pystyyn, katellaan sitä sitte myöhemmin kunhan Suomen cupissa tulee noutaja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom