karstakeuhko
Banned
Juu, enpä mä bodareita oo neuvomassakaan. Täällä vaan kai pyörii jotain alottelijoitakin välillä. Mä koitin vaan selittää etten pidä kohautuksista ku siinä on lavat huonossa asennossa ja et pitäisin sellasista trapsiliikkeistä jossa käsi nousee ylös. Kyllä kai noi sopii monelle ihan hyvin mut mulla ei toimi ja tos viereisessä ketjussa kans porukka valitti lapojen alaskiertymisestä. Jos ei oo mitään hartiavaivoja niin kohautelkaa vaan täysillä.
En ymmärrä miks se mun hanging scapula rotations video oli muka niin säälittävä? Siksikö et meni vaan yks pyöräytys puhtaasti vai ettei ollu tarpeeks massaa? Jos sä haluut tehä vaikka 100 niitä niin sit sen mun videon voi vaikka poistaa.. meen tonne kohauttelemaan ja katotaan vuoden päästä uusiks ;) En oo siis reenannu noita kauan, ei oo pystynyt. Nyt vasta tarpeeks kunnossa et pystyy.
En ymmärrä miks se mun hanging scapula rotations video oli muka niin säälittävä? Siksikö et meni vaan yks pyöräytys puhtaasti vai ettei ollu tarpeeks massaa? Jos sä haluut tehä vaikka 100 niitä niin sit sen mun videon voi vaikka poistaa.. meen tonne kohauttelemaan ja katotaan vuoden päästä uusiks ;) En oo siis reenannu noita kauan, ei oo pystynyt. Nyt vasta tarpeeks kunnossa et pystyy.