Hartioiden leventäminen/nostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja markojj
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Liittyen näihin hartioihin ja niiden treenaamiseen: tässä on nyt tullut useampi vuosi jo treenattua ja vaikka ei voi mistään lihaksista vielä puhua, niin jotain kehitystä on sentään tapahtunut. Vasemmalla puolella. Eli siis esim. Epäkkäitä jännittäessä vasen puoli on selvästi isompi ku oikea. Sama pätee myös olkapäihin, joskin maltillisemmin. Voimat on puoliskoissa jotakuinkin samat, oikeassa ehkä hiukan enemmän sit kumminkin ko se on mun kätisyyteni luonnostaan.

Treenannu olen mielestäni ihan samalla intensiteetillä kumpakin puolta ja samoilla romuilla, että en tajua mistä voi johtua. Pitäskö mun nyt kompensoidakseni eroa ruveta treenaa oikeaa puolta tuplasti enemmän vai onko vaan niin, että syystä X luonto on päättänyt että olen vasemmalta puolen isompi? Ja treenatahan mun pitää koska ilman olisin ihan lysy ja ^.

aika usein epätasapainoa aiheuttaa jumittuneet lihat. esim latsien aukeaminen on hyvä esimerkki... sama pätee epäkkäisiinki. venyttely/hieronta auttaa montakertaa todella paljon. voihan tietysti olla että jonku rakenteellisen vian takia kehitys on ollu toispuoleista, mutta luulis sen nyt sitte itseki tietävän

Kiitos vinkeistä, pitääkin varata hieroja. Latsit ja epäkkäät on oikealta, eli hiirikäden puolelta, kroonisesti jumissa.

sitte käy näin ku kohauttelee liikaa :D
epks.jpg

olkapäät ja kaikki muuki häviää...

Kunnon sikaniska :D onkyllä miehekkään kokoset epäkkäät. Ite jätän epäkkäät tekemättä, varsinkin näin alkuun tuntuu saavan ihan hyvin runtua kulmasoudussa, mavessa jne.

epäkkäät tekee miehen :D tänää voiski taas kohautella, jotenki surkastuneen oloset noi trapsit nyt:rolleyes:

Perkele oot miun idoli, oikeesti :D Itellä on myös joku pakkomielle kasvattaa epäkkäitä, kohautukset ehkä parhaita liikkeitä mitä tiedän.

no hyvä että motivoi :D se on kyllä mun mielestä niin, että ku on järeä hartialinja ni moni vitusti isompi ukko kalpenee siinä rinnalla. jos ei niillä sit satu olemaan vieläki isommat epäkkäät... yks paskan hailee jos epäkkäät dominoi kroppaa liikaa, saapahan ainaki naureskella ihmisten reaktioita ku porukka kyselee että mitkä noi on? ja sattuuks ne? :D luulee varmaan että mulla on joku allergia. tavallaan onki, reilu 10 vuotta altistunu isoille raudoille ja kroppaan on tullu kauheita paukamia sen seurauksena:hyper:

no hyvä että motivoi :D se on kyllä mun mielestä niin, että ku on järeä hartialinja ni moni vitusti isompi ukko kalpenee siinä rinnalla. jos ei niillä sit satu olemaan vieläki isommat epäkkäät... yks paskan hailee jos epäkkäät dominoi kroppaa liikaa, saapahan ainaki naureskella ihmisten reaktioita ku porukka kyselee että mitkä noi on? ja sattuuks ne? :D luulee varmaan että mulla on joku allergia. tavallaan onki, reilu 10 vuotta altistunu isoille raudoille ja kroppaan on tullu kauheita paukamia sen seurauksena:hyper:

Onko bodylavojen tuomarit btw samaa mieltä sellasen jätkän kohalla joka on unohtanu treenata olkapäätä ja muutakin selkää yhtä innokkaasti? :D Isot epäkkäät mutta myös tasapaino kunniaan!

Onko bodylavojen tuomarit btw samaa mieltä sellasen jätkän kohalla joka on unohtanu treenata olkapäätä ja muutakin selkää yhtä innokkaasti? :D Isot epäkkäät mutta myös tasapaino kunniaan!

en mielestäni ole unohtanu olkapäätreenejä... ja jos se siltä vaikuttaa ni sitte tehdään sitä tasapainoa treenaamalla saatanasti myös muita lihasryhmiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on kyllä jäätävät epäkkäät, kelpais samallaiset mullekkin :) millaisia kohautuksia oot tehny? itse treenailen smithissä kohauttelua pari kertaa viikossa, saan sillä parhaiten liikkeen aikaiseksi.

en mielestäni ole unohtanu olkapäätreenejä... ja jos se siltä vaikuttaa ni sitte tehdään sitä tasapainoa treenaamalla saatanasti myös muita lihasryhmiä.
En todellakaan tarkottanut sua tolla, totesinhan ylenpänäkin jo että sekin osasto on kunnossa sulla. ;)

on kyllä jäätävät epäkkäät, kelpais samallaiset mullekkin :) millaisia kohautuksia oot tehny? itse treenailen smithissä kohauttelua pari kertaa viikossa, saan sillä parhaiten liikkeen aikaiseksi.

voin tehdä jossainvaiheessa pikku videokoosteen mun epäkäsliikkeistä, kunhan kerkiää...
vaikee ny selkeesti sanoo miten pitää tehdä, mutta helvetisti rautaa ja paljo toistoja+sarjoja toimii aina.
ja sitte hyvä ohje: kohauttele niinku panet:pano: jokainen sit miettikööt mitä se tarkoittaa, mutta se toimii:D

voin tehdä jossainvaiheessa pikku videokoosteen mun epäkäsliikkeistä, kunhan kerkiää...
vaikee ny selkeesti sanoo miten pitää tehdä, mutta helvetisti rautaa ja paljo toistoja+sarjoja toimii aina.
ja sitte hyvä ohje: kohauttele niinku panet:pano: jokainen sit miettikööt mitä se tarkoittaa, mutta se toimii:D

Eli kovaa ja takaapäin? Mut tarviiko tästä viä maksaakkin?

kyllä takakohautuski toimii :D tahtia ja asentoja vaihdellen.. välillä pikku pito ja sit taas kauheeta nytkytystä. pitkät sarjat antaa parhaan tuloksen, niinku kaikki varmaan tietää:hyper:

Kaikella kunnioituksella BIG J:n jumalattomia epäkkäitä kohtaan: epäkkäät on tarkotettu staattiseen työskentelyyn, kai ne kasvaa kohauttelemalla mut niihin pitäs kans treenata kestävyysvoimaa. Yks parhaita liikkeitä on roikkua ylösalaisin voimistelurenkaissa. Superman pistää kans kivat poltot trapseihin.

Kaikella kunnioituksella BIG J:n jumalattomia epäkkäitä kohtaan: epäkkäät on tarkotettu staattiseen työskentelyyn, kai ne kasvaa kohauttelemalla mut niihin pitäs kans treenata kestävyysvoimaa. Yks parhaita liikkeitä on roikkua ylösalaisin voimistelurenkaissa. Superman pistää kans kivat poltot trapseihin.

mitä vittua mä teen kestävyydellä epäkkäissä? ei vielä yhdessäkään liikkeessä oo sitä epäkkään staattista voimaa tarvittu, ja kyllä sitä nyt jonkumoisia tuloksia on kuitenki tullu... muut saa roikkua renkaissa ja vetää vaikka batmania mun puolesta. uskon kuitenki tietäväni miten sitä lihaa tehdään. kyllä karstakeuhkon videoista näkee että se roikkuminen on tuottanu kiitettävää kehitystä ja laadukasta lihaa kropan täydeltä:wtf:

Eli viis työntöä ja vihellys. :) Sen oon huomannu että isoilla romuilla vetoremmien kera niin liha turpoaa. :)

mitä vittua mä teen kestävyydellä epäkkäissä?

No emt teetkö sä enää sillä mitään.
Mulle vaan aina fyssari valittaa epäkkäästä ku on hartiavamma ja toinen hartia roikkuu alhaalla eikä siihen kohautukset paljo jeesaa. En oo väittäny iso olevanikaan, mut kuhan vaan pystyis tekeen liikkeitä ilman et tulee hartia kipeeks :(

kyllä isoista lihoista aina irtoaa sitä staattistaki voimaa ja kestävyyttä tarvittaessa. ja mitä noihin sun vammoihin tulee ni oikeanlainen treeni auttaa/korjaa todella hyvin erilaisia vaivoja, kunhan vaan on järki päässä treenien suhteen... monella ne vaivat vaan pahenee väärien treenimetodien takia, ja siittä seuraa motivaation häviäminen ja paikkojen hajoaminen. mutta se ei nyt kuulu tähän keskusteluun sen enempää. olen vaan sitä mieltä että jos ei ole näyttää tuloksia ni ei kauheesti kannata neuvoa. en mäkä mee PRO-kehonrakentajia kauheesti neuvomaan:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom