Liittyen näihin hartioihin ja niiden treenaamiseen: tässä on nyt tullut useampi vuosi jo treenattua ja vaikka ei voi mistään lihaksista vielä puhua, niin jotain kehitystä on sentään tapahtunut. Vasemmalla puolella. Eli siis esim. Epäkkäitä jännittäessä vasen puoli on selvästi isompi ku oikea. Sama pätee myös olkapäihin, joskin maltillisemmin. Voimat on puoliskoissa jotakuinkin samat, oikeassa ehkä hiukan enemmän sit kumminkin ko se on mun kätisyyteni luonnostaan.
Treenannu olen mielestäni ihan samalla intensiteetillä kumpakin puolta ja samoilla romuilla, että en tajua mistä voi johtua. Pitäskö mun nyt kompensoidakseni eroa ruveta treenaa oikeaa puolta tuplasti enemmän vai onko vaan niin, että syystä X luonto on päättänyt että olen vasemmalta puolen isompi? Ja treenatahan mun pitää koska ilman olisin ihan lysy ja ^.
Treenannu olen mielestäni ihan samalla intensiteetillä kumpakin puolta ja samoilla romuilla, että en tajua mistä voi johtua. Pitäskö mun nyt kompensoidakseni eroa ruveta treenaa oikeaa puolta tuplasti enemmän vai onko vaan niin, että syystä X luonto on päättänyt että olen vasemmalta puolen isompi? Ja treenatahan mun pitää koska ilman olisin ihan lysy ja ^.